شامپو مو ماوی Coconut Milk

Maui Coconut Milk Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Maui

شاخه: شامپو سر ماوی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

350,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو شیر نارگیل ماوی

شامپو Coconut Milk از برند ماوی دارای فرمولاسیون وگان و فاقد سیلیکون ، سولفات و رنگ مصنوعی می باشد که می تواند آسیب جدی به موهای شما وارد کنداین محصول حاوی شیر نارگیل، روغن گواوا و کره انبه می باشد که برای آقایان و خانم ها با موهای خشک و وز مفید می باشد و همچنین دارای خاصیت آبرسانی می باشد که می توانید از آن به طور روزمره ای استفاده کنید.

ترکیبات شامپو Maui Coconut Milk

شامپو کوکونات میلک ماوی حاوی ترکیبات 100 درصد طبیعی می باشد که در ادامه مطلب به خواص تک تک ترکیبات آن می پردازیم :

شیر نارگیل یکی از بهترین راه ها برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده است. ویتامین ها و اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به تغذیه موهای شما کمک می کند.

شیر نارگیل همچنین باعث رشد مو می شود. فولیکول های مو را با تمام مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای موهای ما تقویت می کند و با آبرسانی شدید مو، آن را تقویت و تغذیه می کند.

روغن گواوا موجود در شامپو ماوی برای درمان ریزش مو بسیار مفید هستند. برگ های گواوا به عنوان منبعی غنی از ویتامین C، فولیکول های مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. بعلاوه، ویتامین C دارای خواص تقویت کننده کلاژن است که منجر به رشد سریعتر و سالم مو می شود.

روغن گواوا سرشار از ویتامین B هستند که دارای خواص آنتی اکسیدانی است. از مو و پوست سر در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت می کند و رشد مو را تسهیل می کند. سایر مواد مغذی موجود در برگ های گواوا به فولیکول های مو تغذیه می کند و آنها را برای رشد موهای جدید جوان می کند.

همانند پوست ، مو نیز در اثر اشعه UV خورشید آسیب می بینند. روغن گواوا حاوی لیکوپن، یک آنتی اکسیدان است که با مزایای محافظت در برابر آفتاب همراه است. این به محافظت از موهای ما در برابر اشعه های مضر UV خورشید کمک می کند.

روغن گواوا برای سلامت پوست سر بسیار مفید هستند. برگ ها با فواید ضد باکتری، ضد التهابی و همچنین آنتی اکسیدان ها غنی شده اند و با هم برای کمک به درمان هر گونه عفونت پوست سر، از جمله شوره سر، کار می کنند. مواد مغذی موجود در روغن گواوا به تغذیه پوست سر نیز کمک می کند.

عصاره گواوا خاصیت تصفیه کنندگی دارد. هنگامی که روی پوست سر استفاده می شود، کثیفی، کثیفی و محصول تجمع یافته از ریشه مو را از بین می برد. خواص قابض برگ گواوا به خلاص شدن از شر چربی اضافی پوست سر کمک می کند و باعث رشد مو می شود.

گواوا نیز مانند پیاز حاوی کورستین است که یک فلاونوئید است. کورستین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و از مو و پوست سر ما در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین با ایجاد یک سد محافظ در برابر آلودگی و سایر مواد مضر از آسیب مو از جمله شکستن مو جلوگیری می کند.

کره انبه یکی دیگر از محصولات طبیعی است که در ترکیبات شامپو ماوی وجود دارد و می توان از آن برای تامین مواد مغذی و درخشندگی موها استفاده کرد. کره انبه فواید زیادی برای مو دارد، از جمله جلوگیری از شکستگی، مبارزه با خشکی و تقویت تارهای مو. کره انبه همچنین رطوبت پوست سر را تامین می کند و باعث رشد موهای سالم می شود.

نحوه ی استفاده از شامپو Maui Coconut Milk

مقدار مناسبی از شامپو شیر نارگیل ماوی را روی کف دست خود بریزید و کف را روی موها و ریشه هایتان قرار دهید و موهایتان را ماساژ دهید و پس از 2 الی 3 دقیقه موهایتان را کاملا آبکشی کنید. شامپو نارگیل موهای شما را هیدراته و درخشان می کند. پس از اتمام آبکشی ، مقدار کمی از نرم کننده مناسب جنس موهایتان را بردارید و آن را بر روی ساقه موهای خود بزنید.

خرید شامپو Maui Coconut Milk

شما میتوانید شامپو مو ماوی Coconut Milk را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Maui تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117752
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای خشک ، شکننده و نازک
پارابنندارد
عصارهحاوی شیر نارگیل، روغن گواوا و کره انبه
سولفاتندارد

نوشتن نظر

شامپو مو ماوی Coconut Milk

Maui Coconut Milk Hair Shampoo

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو