میسلار واتر گارنیه For Dry and Sensitive Skin

Milky Cleansing Water for Dry and Sensitive

جزییات بیشتر

جدید

برند : Garnier

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی میسلار واتر گارنیه برای پوست‌های خشک و حساس

میسلار واتر گارنیه مدل For Dry and Sensitive Skin ترکیبی از میسلار واتر و شیر بوده که آبرسانی پوست را تسریع می‌بخشد.
این محصول روشی آسان برای پاک کردن آرایش، پاکسازی و آبرسانی پوست بوده و پس از استفاده منجر به سبکی و راحتی پوست در یک مرحله می‌شود و بدون نیاز به شستشو است.
میسلار واتر فور درای اند سنستیو اسکین راهی ساده برای آبرسانی و تسکین پوست خشک و حساس بوده و در یک مرحله آرایش و آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد. این میسلار واتر مناسب برای ناحیه چشم و لب‌ها نیز بوده و در 1 مرحله و بدون نیاز به آبکشی پوست است. این میسلار واتر مناسب برای پوست‌های خشک و حساس است.
میسلار واتر فور درای اند سنستیو اسکین فقط در یک مرحله آرایش و آلودگی‌ها را پاک می‌کند در حالی که پوست کدر را نیز را روشن می‌کند. این میسلار واتر متناسب برای استفاده بر روی صورت طراحی شده و دارای حجمی معادل 400 میلی لیتر بوده و در صورتی که برای هر استفاده 2 میلی لیتر از این میسلار واتر استفاده کنید می‌توانید 200 بار از آن استفاده کنید.
این میسلار واتر حاوی مواد تصفیه کننده به جهت مبارزه با ناخالصی‌های پوست است. پس از استفاده این میسلار واتر پوست احساس شادابی کرده و نیازی به مالش جهت تمیزی پوست ندارد.
این میسلار واتر: 1- دارای مواد پاک کننده‌ای بوده که به مانند آهن ربا ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها را جذب می‌کند و آنها را از پوست دور می‌کند. این میسلار واتر دارای فرمول ملایم و بدون خشک نگه داشتن پوست بوده و به طور موثر به تمیزی پوست کمک می‌کند. 2- این میسلار واتر معروف به خاصیت روشن کنندگی بوده و دارای فرمولی با رایحه‌ای غیر قابل مقاومت به جهت تقویت و درخشش پوست است. 3- پس از استفاده این محصول پوستی کاملا تمیز خواهید داشت، یادتان باشد این محصول را بدون مالش و شستشو بر روی صورت بزنید تا درخشش و سلامت پوست را برای شما فراهم سازد.
درون میسلار واتر فور درای اند سنستیو اسکین از هیچ گونه مواد مضره و رنگ‌های مصنوعی استفاده نشده و بدون ایجاد حساسیت است.
هنگام استفاده باید بعد از پاک کردن آرایش با پنبه این میسلار واتر را بر روی صورت، چشم‌ها و لب‌ها بمالید و ناخالصی‌های این نواحی را پاک کنید، این محصول نیازی به شستشو پس از استفاده ندارد.
میسلار واتر مدل For Dry and Sensitive Skin محصولی از برند نامدار گارنیه و ساخت کشور لهستان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-113684
حجم400 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایبانوان
مبدا برندلهستان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستخشک . حساس
ساخت کشورلهستان
مناسب صورت . چشم . لب
سایر توضیحاتترکیبی از میسلار واتر و شیر . آبرسانی پوست . پاک کردن آرایش، پاکسازی و تصفیه پوست . بدون نیاز به آبکشی . درخشندگی پوست . بدون نیاز به مالش بر روی پوست و شستشو
گلیسیریندارد
برچسب میسلار واتر, میسلار واتر گارنیه

نوشتن نظر

میسلار واتر گارنیه For Dry and Sensitive Skin

Milky Cleansing Water for Dry and Sensitive

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو