شاور ژل لورآل Black Mineral

Loreal Men Expert Black Mineral Shower Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : L'Oreal

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شاور ژل مردانه لورآل بلک مینرال

شاور ژل مردانه لورآل مدل Black Mineral به عنوان یک پاک کننده و طراوت دهنده پوست به شمار می‌رود و متناسب برای استفاده بر روی بدن، صورت و مو طراحی شده است.
این شاور ژل یک ژل ضد لک و غنی شده با اسید سالیسیلیک و صابون سیاه بوده و متناسب برای آقایانی طراحی شده که خواهان احساس تمیزی و سرحالی پوست خود پس از دوش گرفتن هستند.
شاور ژل بلک مینرال قدرت تصفیه کنندگی بالایی داشته و غنی شده با صابون سیاه و 2٪ اسید سالیسیلیک بوده که برای مردانی که به دنبال پوست تمیز و صاف هستند مناسب است. این شاور ژل پوست را تصفیه کرده و آلودگی‌ها را از بین می‌برد و به نظر می‌رسد که تا 30٪ ایجاد لکه‌های بدن را به دلیل روایح چوبی و تازه کاهش می‌دهد.
با کمک این شاور ژل پوست و مو حس احیا و تغذیه پیدا کرده و دارای روایحی طبیعی است که به تمیزی موثر مو و بدن کمک می‌کند و دارای PH مناسب با پوست بوده و منجر به خارش و التهاب پوست پس از استفاده نخواهد شد.
هنگام استفاده باید سر تا پای بدن‌تان خیس باشد و سپس این محصول را بر روی صورت و بدن خود بمالید و بعد کاملا خود را بشویید و به آرامی با یک حوله نرم خود را خشک کنید. هنگام  استفاده مواظب باشید که این محصول با چشم شما تماس برقرار نکند و در صورت برقراری تماس با چشمان، چشم خود را به خوبی با آب شستشو دهید.
شاور ژل بلک مینرال سازگار با پوست بوده و پس از شستشوی پوست منجر به التهاب و قرمزی بر روی پوست نخواهد شد. این شاور ژل پس از استفاده می‌تواند بدنی لطیف و شاداب را برای شما به ارمغان آورد.
شاور ژل Black Mineral محصولی از برند نامدار لورآل و ساخت کشور فرانسه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-112594
مناسب برایآقایان
گروه بویاییچوبی
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورفرانسه
مناسببدن . مو . صورت
سایر توضیحاتضد لک بر روی بدن . غنی شده با اسید سالیسیلیک و صابون سیاه . قدرت تصفیه کنندگی بالای پوست . از بین بردن آلودگی‌های پوستی
عصارهنت‌های چوبی
برچسب شاور ژل, شاور ژل لورآل

نوشتن نظر

شاور ژل لورآل Black Mineral

Loreal Men Expert Black Mineral Shower Gel

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو