خمیر دندان سیگنال Herbal Fresh

Signal Herbal Fresh Toothpaste

جزییات بیشتر

جدید

برند : Signal

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی خمیر دندان سیگنال هربال فرش

خمیر دندان مدل Herbal Fresh دارای حجمی معادل 75 میلی لیتر بوده و به تقویت موثر مینای دندان‌ها کمک کرده و از ایجاد جرم و پلاک بر روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.
این خمیر دندان حاوی عصاره نعناع، مریم گلی و اکالیپتوس بوده و به استحکام بخشی دندان‌ها کمک می‌کند. این خمیر دندان ضد پوسیدگی و ضد باکتری دهان و دندان‌ها بوده و به پاکیزگی هر چه بیشتر دهان و دندان کمک خواهد کرد.
خمیر دندان هربال فرش به صورت گیاهی طراحی شده و برخلاف محصولات شیمیایی که منجر به آسیب دندان‌ها می‌شود این محصول به سلامت و پاکیزگی هر چه بیشتر دهان و دندان منجر خواهد شد.
خمیر دندان هربال فرش حاوی کلسیم و فلوراید بوده و علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی دندان به حفظ سلامت دندان نیز بسیار کمک می‌کند.
این خمیر دندان به جهت استفاده روزانه طراحی شده و می‌توانید با دو بار مصرف این محصول از دندان‌ها به خوبی مراقبت کرده و از پوسیده شدن دندان‌ها به میزان بالایی جلوگیری کنید.
خمیر دندان Herbal Fresh به خنک کنندگی دهان کمک کرده و روایح تازه و نشاط آوری را برای سلامت دهان و دندان فراهم می‌سازد و به سالم نگه داشتن لثه، دندان و در نهایت دهان منجر خواهد شد.
این خمیر دندان به جهت محافظت از مینای دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدون حساسیت طراحی شده و پس از استفاده منجر به ایجاد آفت در دهان نخواهد شد.
خمیر دندان هربال فرش کار محافظت از مینای دندان را بر عهده داشته و ضد باکتری و خوشبو کننده دهان است و می‌تواند پس از استفاده حس شادابی و نشاط را برای دهان و دندان فراهم سازد.
خمیر دندان Herbal Fresh محصولی از برند مشهور بهداشتی سیگنال و ساخت کشور لهستان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110913
مناسب برایآقایان | بانوان
طبعخنک
مبدا برندلهستان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورلهستان
معطربله
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبدهان و دندان
ویتامینندارد
سایر توضیحاتضد پوسیدگی و ضد باکتری دندان . جلوگیری از جرم و پلاک دندان . استحکام بخشی هر چه بیشتر دندان . حاوی کلسیم و فلوراید . خنک کننده دهان و دندان . تقویت مینای دندان . سلامت هر چه بیشتر لثه، دندان و دهان
عصارهنعناع . مریم گلی . اکالیپتوس
برچسب خمیر دندان, خمیر دندان سیگنال

نوشتن نظر

خمیر دندان سیگنال Herbal Fresh

Signal Herbal Fresh Toothpaste

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو