ریمل مای Infinite

My Infinite Mascara

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ریمل مای اینفینیت

ریمل مدل Infinite دارای حجمی معادل 10 میلی لیتر بوده و موجب مشکی شدن و حجم دهی بیشتر مژه‌ها شده و می‌تواند به بلندتر کردن مژه‌ها و افزایش حالت دهی آن کمک کند.
ریمل اینفینیت دارای رنگدانه‌های غلیظ و مشکی بوده و از ایجاد چسبندگی بر روی مژه‌ها جلوگیری می‌کند. این ریمل ضدآب نبوده و در هنگام شستشو به راحتی از روی مژه‌ها پاک می‌شود.
استفاده از این ریمل موجب جذابیت بیشتر و مشکی نشان دادن چشم‌ها می‌شود. ریمل اینفینیت منجر به حالت دهی و بلندکنندگی مژه‌ها شده و دارای برسی متفاوت بوده که به افزایش فر مژه‌ها کمک می‌کند.
ریمل Infinite علاوه بر حجم دهی، حالت دهی، بلندکنندگی و جداکنندگی مژه‌ها به برجسته‌تر کردن مژه‌ها کمک کرده و می‌تواند با سرعت بالا به طول و حجم مژه‌ها اضافه کند. این ریمل دارای 3 کاربرد بلند کنندگی، حجم دهندگی و حالت دهندگی مژه‌ها بوده و منجر به جذابیت هرچه بیشتر چشم‌ها می‌شود.
این ریمل از دوام بالایی برخوردار بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده بدون ریزش و سیاه شدگی بر روی مژه‌ها ماندگار خواهد بود و از کیفیت و قیمت به صرفه‌ای برخوردار است.
ریمل Infinite ساخت کشور ایران و محصولی از برند نامدار آرایشی و بهداشتی مای است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110793
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایران
ماندگاریبالا
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبچشم
سایر توضیحاتقابلیت بلند‌ کنندگی، حجم‌ دهندگی و حالت‌ دهندگی . افزایش فر مژه‌ها . پاکسازی آسان . بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم . ماندگاری بالا
برچسب ریمل, ریمل مای

نوشتن نظر

ریمل مای Infinite

My Infinite Mascara

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو