دهان شویه اورال بی Pro-Expert Deep Clean

Oral-B Pro-Expert Deep Clean Mouthwash

جزییات بیشتر

جدید

برند : Oral B

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی دهان شویه اورال بی پرو-اکسپرت دیپ کلین

دهان شویه مدل Pro-Expert Deep Clean متناسب برای شستشوی دهان و دندان طراحی شده است و می‌تواند میکروب‌های موجود در دهان را که منجر به پوسیدگی دندان و بد بو شدن دهان می‌شود از بین ببرد.
دهان شویه پرو-اکسپرت دیپ کلین به میزان بالایی باکتری‌های مضر موجود در دهان را از بین برده و به پاکسازی عمیق دهان می‌پردازد و به خوشبو سازی دهان و دندان کمک می‌کند.
این دهان شویه به جهت تمیز کردن عمقی دهان و دندان پس از مسواک زدن مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا تنها مسواک زدن نمی‌تواند دهان و دندان را پاکیزه ساخته و بوی بد آن را از بین ببرد.
درون این دهان شویه از رایحه جذاب نعناع استفاده شده است که علاوه بر خوشبو سازی دهان به خنک کنندگی آن نیز کمک بسیاری می‌کند.

دهان شویه اورال بی پرو-اکسپرت دیپ کلین
دهان شویه پرو-اکسپرت دیپ کلین تا 24 ساعت از دهان و دندان‌ها محافظت کرده و امکان آلوده شدن مجدد آن را در این مدت زمان از بین می‌برد. این دهان شویه بدون الکل سوختی تولید شده است و منجر به آتش سوزی نخواهد شد. این محصول در حجم‌های مختلفی همچون 500 میلی لیتر تولید و عرضه می‌شود.
دهان شویه پرو-اکسپرت دیپ کلین از ایجاد پلاک بر روی دندان‌ها جلوگیری کرده و از آسیب دندان‌ها جلوگیری می‌کند. این دهان شویه قابل استفاده به صورت روزانه بوده و موثر در دستیابی به تمامی نواحی دهان طراحی شده است.
هنگام شستشوی دهان و دندان باید به اندازه 20 میلی لیتر از دهان شویه پرو-اکسپرت دیپ کلین را استفاده کرده و به صورت صبح و شب این کار را انجام داده و در هر دو نوبت به مدت 30 ثانیه این دهان شویه را داخل دهان چرخانده و سپس آن را از دهان خارج کنید تا از مزایای کشتن میکروب بهره مند شده و اثرات عمیق تمیز کردن آن را احساس کنید.
دهان شویه Pro-Expert Deep Clean محصولی از برند مشهور بهداشتی اورال بی و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110626
بافتمایع
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلدارد
رایحهنعناع
ساخت کشورآلمان
ماندگاری۲۴ ساعت
برچسب دهان شویه, دهان شویه اورال بی

نوشتن نظر

دهان شویه اورال بی Pro-Expert Deep Clean

Oral-B Pro-Expert Deep Clean Mouthwash

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو