مسواک برقی اورال بی Pro 2

Oral-B Pro 2 2000N Electric Rechargeable Toothbrush

جزییات بیشتر

جدید

برند : Oral B

شاخه: مسواک اورال بی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی مسواک برقی اورال بی پرو 2

مسواک برقی اورال بی مدل Pro 2 در مقایسه با مسواک دستی معمولی تمیزی برتری را از نظر بالینی ارائه می‌دهد. دسته براق مسواک برقی PRO 2 2000 به شما کمک می‌کند تا همانطور که دندانپزشک توصیه می‌کند دندان‌های خود را مسواک بزنید.
این مسواک به شما کمک می‌کند تا 2 دقیقه با تایمر حرفه‌ای تعریف شده درون این محصول دندان‌های خود را مسواک بزنید و هر 30 ثانیه به شما اطلاع می‌دهد که ناحیه‌ای را که دارید مسواک می زنید را تغییر دهید. شما تنها لازم است برس این مسواک را دور دهان خود حرکت دهید زیرا سری گرد و منحصر به فرد Oral-B کار تمیزی دندان‌ها را انجام می‌دهد.
طراحی حرفه‌ای الهام گرفته شده از سر مسواک CrossAction، هر دندان را با موهایی با زاویه 16 درجه احاطه می‌کند و عملکرد تمیزکنندگی سه کاره را با دارا بودن لرزش، چرخش و ضربان بر عهده دارد تا پلاک‌های دندان را تا 100 درصد نسبت به یک مسواک دستی معمولی پاک کند که این امر سلامت لثه‌ها را فراهم می‌آورد.
با اولین روز استفاده از این مسواک می‌توانید به از بین بردن لکه‌های سطحی دندان خود کمک کرده و لبخندی سفید را تجربه کنید. استفاده از این مسواک به شما کمک می‌کند تا از لثه‌های ظریف خود با فناوری کنترل فشار اختصاصی محافظت کنید و سرعت مسواک زدن را کاهش دهید و به شما هشدار می‌دهد که اگر خیلی سخت مسواک می‌زنید باید ملایم‌تر باشید.

مسواک برقی اورال بی حرفه‌ای 2
کانتور سری گرد Oral-B موجب می‌شود که دندان‌ها و لثه‌هایی سالم‌تر  نسبت به مسواک‌های دستی استاندارد داشته باشید. وجود تایمر داخلی درون این محصول به شما کمک می‌کند تا دو دقیقه دندان‌های خود را مسواک بزنید که این مدت زمان حداقل زمان مسواک زدن بوده که توسط دندانپزشکان و متخصصان بهداشت توصیه می‌شود.
با کمک این محصول از لثه‌های خود محافظت کنید که این کار کنترل فشار سرعت مسواک زدن را کاهش می‌دهد و اگر خیلی سخت مسواک می‌زنید به شما هشدار می‌دهد. با استفاده از این محصول می‌توانید از لثه‌های خود محافظت کنید به گونه‌ای که می‌توانید پس از هر بار شارژ شدن این محصول به صورت دو هفته یک بار دندان‌های خود را مسواک بزنید.
مسواک برقی Oral-B PRO 2 2000N دارای یک باتری پیشرفته لیتیوم یونی بوده که با یک بار شارژ کامل بیش از دو هفته دوام می‌آورد و به این ترتیب نیازی نیست نگران تهیه شارژر خود در مدت زمان تعطیلات باشید. سری این برس طراحی شده متناسب با نظر دندانپزشکان بوده که کاملا متناسب با دندان‌های شما طراحی شده و دارای ویژگی‌های تخصصی برای نتایج شگفت‌انگیز مانند گرد کردن انتهایی برای ملایم بودن روی لثه‌ها، موهای زاویه‌دار برای تمیز کردن بین دندان‌ها و برس‌های بسیار نازک برای تمیز کردن بیشتر و ملایم‌تر است.
این مسواک برقی دارای عملکردی همچون تایمر 2 دقیقه‌ای، ایستگاه شارژ، طراحی ارگونومیک، سنسور فشار بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است. نوع حرکت این محصول به صورت نوسانی، ضربانی و چرخشی است. مدت زمان کارکرد باتری این محصول 56 دقیقه بوده و دارای 2 حالت براش است و دارای 40000 ضربان در دقیقه است.

Oral-B Pro 2 2000N Electric Rechargeable Toothbrush

ویژگی‌های مسواک برقی اورال بی Pro 2

  • 100 درصد حذف پلاک بیشتر: سری گرد این مسواک موجب می‌شود که لثه‌ها و دندان‌ها سالم‌تر و بهتر تمیز شوند.
  • دارای عملکرد تمیز کردن سه بعدی: این ویژگی با دارا بودن لرزش، چرخش و ضربان به خوبی پلاک‌های دندان را از بین می‎برد.
  • محافظت از لثه‌ها: کاهش و کنترل فشار سرعت مسواک زدن. به گونه‌ای که اگر خیلی سخت مسواک بزنید به شما هشدار می‌دهد.
  • سفید کننده دندان: با از بین بردن لکه‌های سطحی از همان روز اول به آرامی دندان‌های شما سفید خواهند شد.
  • دارای تایمر دقیق: با استفاده از این تایمر دیگر می‌دانید که چه مدت زمانی برای مسواک زدن مناسب است.
  • مراقبت از دندان و لثه: این مسواک برقی با دو حالت به تمیز کردن روزانه و مراقبت از لثه‌های می‌پردازد و به صورت روزانه دندان‌ها و لثه‌ها را تمیز می‌کند.
  • دارای باتری شگفت انگیز: تا مدت زمان 2 هفته می‌توانید با یک بار شارژ باتری پیشرفته لیتیوم یون این محصول از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از مسواک برقی اورال بی پرو 2

  1. خمیر دندان را بر روی سری مسواک قرار دهید.
  2. مسواک را با زاویه 45 درجه درست به مانند مسواک دستی نگه دارید.
  3. برس را روشن کرده و مسواک را از یک دندان به دندان دیگر حرکت دهید.

مسواک برقی اورال بی Pro 2

شما می‌توانید مسواک برقی اورال بی پرو 2 را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Oral-B تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117631
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
دسته ارگونومیکدارد
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبدهان و دندان
سایر توضیحات100 درصد حذف پلاک بیشتر نسبت به مسواک معمولی . دارای عملکرد تمیز کردن سه بعدی . محافظت از لثه‌ها . سفید کننده دندان . دارای تایمر دقیق . مراقبت از دندان و لثه . دارای باتری شگفت انگیز قابل شارژ
برچسب مسواک برقی اورال بی, مسواک برقی

نوشتن نظر

مسواک برقی اورال بی Pro 2

Oral-B Pro 2 2000N Electric Rechargeable Toothbrush

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو