رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible Pure

Nivea Black & White Invisible Pure Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ بلک اند وایت اینویزیبل پیور

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Black & White Invisible Pure به شما کمک می‌کند تا لباس‌های سفید و سیاه خود را بدون تغییر رنگ استفاده کنید. این مام خوشبو کننده بدن دارای 50 میلی لیتر حجم بوده و محصولی از برند نام آور آلمانی نیوآ است. این مام ضد تعریق می‌تواند از ایجاد لکه‌های زرد بر روی لباس محافظت کرده و لباس و بدن را در برابر علامت‌های سفید محافظ نگه داشته و از ایجاد لکه‌ها بر روی لباس و بدن جلوگیری کند.
استفاده از این رول بدن برای انواع پوست امکان پذیر بوده و افراد دارای پوست‌های مختلف می‌توانند به راحتی  از آن استفاده کنند.
رول بدن زنانه بلک اند وایت اینویزیبل پیور پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما را از شر بوی بد همچون تعریق محفوظ نگه می‌دارد. این محصول از نظر تحمل پوستی آزمایش شده و مشخص شده است که حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.
استفاده از مام خوشبو کننده رول بدن Black & White Invisible Pure راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این رول بدن را بر روی پوست‎های تحریک شده و آسیب دیده استفاده نکنید.
رول بدن بلک اند وایت اینویزیبل پیور دارای مواد ضد عفونی بوده و می‌تواند در جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به عنوان یک خنک کننده در جهت جلوگیری از تعریق استفاده می‌شود و با تمامی پوست‌ها سازگاری دارد. درون این رول از الکل استفاده نشده و به همین دلیل لطافت و نرمی پوست را برای شما به همراه می‌آورد.
مام خوشبو کننده بدن Black & White Invisible Pure محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109621
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible Pure

Nivea Black & White Invisible Pure Roll On Deodorant

نوشتن نظر

20 محصول مشابه

منو