رول بدن مردانه نیوآ Black & White Invisible Original

Nivea Invisible For Black & White Original Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

165,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن مردانه نیوآ اینویزیبل فور بلک اند وایت اورجینال

مام خوشبو کننده بدن مردانه مدل Invisible For Black & White Original  هیچ گونه لکی بر روی لباس و پوست بدن باقی نمی‌گذارد و می‌تواند از ایجاد لکه‌های سفید و زرد بر روی  لباس جلوگیری کند. اگر این محصول در طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند به شادابی و طراوت هر چه بیشتر پوست و در ضمن روشن کردن پوست نیز کمک کند.
رول بدن مردانه اینویزیبل فور بلک اند وایت اورجینال دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود. این مام خوشبو کننده بدن محافظ لباس‌های تیره و روشن بوده و پس از استفاده دچار ایجاد لک‌های سفید و زرد بر روی لباس‎های مختلف نخواهد شد و هیچ اثری از خود بر روی لباس باقی نمی‌گذارد.
تحمل پوستی این رول بدن تست شده و در طول این آزمایش مشخص شده است که منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهد شد. میزان الکل اتیل این محصول 0 درصد بوده و به همین دلیل لطافت و نرمی پوستان شما را دو چندان خواهد کرد همچینن از رنگ نیز درون این رول بدن استفاده نشده است و به همین جهت دچار التهابات پوستی و خارش بر روی پوست خود نخواهید شد.
این رول بدن دارای ماندگاری 48 ساعته است و می‌تواند در این مدت زمان بدن شما را در مقابل تعریق ضد عفونی کرده و موثر در جهت مراقبت از پوست آقایان است.
استفاده از مام خوشبو کننده اینویزیبل فور بلک اند وایت اورجینال راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این رول بدن را بر روی پوست‎های تحریک شده و آسیب دیده استفاده نکنید.
نکته‌ای که باید آن را در نظر داشته باشید قابل اشتعال بودن این محصول است. بنابراین این محصول را در جوار شعله نگه ندارید زیرا در صورت گرم شدن امکان ترکیدن آن وجود خواهد داشت. اسپری را به دور از گرما، سطوح گرم، جرقه، شعله‌های آتیش بازی و سایر منابع قابل احتراق نگه دارید و هرگز بر روی شعله باز اسپری نکنید. دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد برای ترکیدن این محصول خطرناک است بنابراین هرگز آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید.
استفاده از این رول بدن موجب طراوت پوست در طولانی مدت شده و موثر در جهت مراقبت پوست آقایان است.
مام خوشبو کننده بدن Invisible For Black & White Original محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109605
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن مردانه, رول بدن مردانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن مردانه نیوآ Black & White Invisible Original

Nivea Invisible For Black & White Original Roll On Deodorant

نوشتن نظر

19 محصول مشابه

منو