رول بدن زنانه نیوآ Invisible For Black & White

Nivea Invisible For Black & White Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ اینویزیبل فور بلک اند وایت

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Invisible For Black & White از ایجاد لکه‌های این دئودورانت بر روی لباس‌های روشن و تیره جلوگیری کرده و به دلیل مواد ضد لکی که درون آن وجود دارد آسیبی به بافت و رنگ لباس وارد نمی‌کند. این محصول می‎تواند از بافت پارچه قبل از اینکه لکه‌ای به آن نفوذ کند محافظت کند.
فناوری ضد لک این رول بدن باعث شده باقی مانده‌های رول بدن بر روی بدن و لباس نامرئی باشد و به بافت لباس‌ها نفوذ نکند. رول بدن اینویزیبل فور بلک اند وایت پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما را از بوی بد همچون تعریق محفوظ نگه می‌دارد.
این رول بدن می‌تواند خشکی پوست را در طول روز برای شما فراهم آورده و از نظر آزمایش پوستی تست شده و حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.
این محصول 48 ساعت ماندگاری داشته و در طول این مدت زمان بدن را از بوی تعریق محفوظ نگه می‌دارد. رول بدن اینویزیبل فور بلک اند وایت دارای مواد ضد عفونی بوده و می‌تواند در جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار گیرد.
رول بدن اینویزیبل فور بلک اند وایت دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود. استفاده از این محصول به افرادی که دارای زندگی فعال و پر انرژی هستند توصیه می‌شود.
استفاده از مام خوشبو کننده رول بدن اینویزیبل فور بلک اند وایت راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این رول بدن را بر روی پوست‎های تحریک شده و آسیب دیده استفاده نکنید.
مام خوشبو کننده بدن Invisible For Black & White محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109609
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Invisible For Black & White

Nivea Invisible For Black & White Roll On Deodorant

نوشتن نظر

20 محصول مشابه

منو