رول بدن زنانه نیوآ Fresh Musk

Nivea Fresh Musk Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ فرش ماسک

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Fresh Musk به دلیل وجود رایحه مدرن مشک و روغن‌های گرانبهایی که درون آن وجود دارد می تواند حس تازگی و شادابی را در طول روز برای شما به ارمغان آورد.
این محصول قابل اعتماد در زمینه مراقبت از پوست بوده و به دلیل نبود الکل درون آن می‌تواند پوست را شاداب و لطیف کند.
رول بدن زنانه فرش ماسک دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود. این مام ضد تعریق بوده و بدن را تا مدت زمان بالایی خشک نگه می‌دارد.
رول بدن زنانه فرش ماسک جهت استفاده بانوانی که دارای تحرکات بسیار در هنگام ورزش و یا محیط کار هستند به صورت روزانه توصیه می‎شود. پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما از بوی بد همچون تعریق محفوظ می‌ماند.
استفاده از مام خوشبو کننده فرش ماسک راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. درون این رول بدن از الکل استفاده نشده است و به همین جهت  پس از استفاده پوست شما را نرم و لطیف‌تر خواهد کرد.
مام فرش ماسک را یک بار چرخانده و آن را بر روی قسمت زیربغل بکشید و پس از استفاده بر روی بدن اجازه دهید تا مواد بر روی پوستتان خشک شود و سپس لباس خود را بپوشید. یادتان باشد که این محصول را بر روی پوست‌های تحریک شده و آسیب پذیر امتحان نکنید.اگر هم پس از استفاده دچار حساسیت شدید استفاده از آن را قطع کنید.
این محصول دارای تحمل پوستی بوده و این مسئله از نظر کارشناسان و متخصصان پوست مورد تایید قرار گرفته است به همین دلیل پس از استفاده منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی بر روی بدن خود نخواهید شد.
رایحه خوش رول بدن فرش ماسک به دلیل وجود مشک درون آن است که می‌تواند در جهت مراقبت و محافظت از پوست مورد استفاده قرار گیرد.
رول بدن زنانه فرش ماسک می‌تواند طراوت را در تمام طول روز برای شما به همراه آورده تا بتوانید از رایحه جذاب مشک و روغن‌های گرانبهای موجود در آن لذت ببرید.
مام خوشبو کننده بدن Fresh Musk محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109607
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
رایحهمشک
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Fresh Musk

Nivea Fresh Musk Roll On Deodorant

نوشتن نظر

20 محصول مشابه

منو