رول بدن مردانه نیوآ Silver Protect

Nivea Silver Protect Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

165,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن مردانه نیوآ سیلور پروتکت

مام خوشبو کننده بدن مردانه مدل Silver Protect با کمک فرمول حاوی یون‌های نقره‌ای با ایجاد باکتری بوی بد عرق مبارزه کرده و آنها را از بین می‌برد.
این رول بدن دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و قابل استفاده در مدت زمان مناسبی است. این محصول به طور خاص متناسب برای استفاده آقایان طراحی شده است و دارای فرمول قابل اعتمادی است که می‌تواند به سادگی از ایجاد تعریق جلوگیری کند.
پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما از بوی بد همچون تعریق محفوظ می‌ماند. استفاده از این مام خوشبو کننده می‌تواند در مدت زمان بالایی طراوت و لطافت را برای پوست شما به ارمغان آورد. 
مام ضد تعریق سیلور پروتکت بدن را تا مدت زمان بالایی خشک نگه می‌دارد. استفاده از مام خوشبو کننده سیلور پروتکت راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این محصول را بر روی پوست‌های تحریک شده و آسیب پذیر امتحان نکنید.
این محصول دارای مواد ضد افسردگی برای پوست بوده و پس از گذشت مدت زمانی دچار خشکی پوست، خارش، التهاب و مشکلات پوستی نخواهید شد.
رول بدن سیلور پروتکت از نظر تحمل پوستی تست شده و مراقبت پوستی آن مورد تایید قرار گرفته است به همین دلیل متناسب برای استفاده انواع پوست بوده اما اگر پوست بسیار حساسی دارید و پس از استفاده دچار حساسیت شدید استفاده از آن را قطع کنید و موضع را با آب شستشو دهید.
مام خوشبو کننده بدن Silver Protect محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109596
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن مردانه, رول بدن مردانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن مردانه نیوآ Silver Protect

Nivea Silver Protect Roll On Deodorant

نوشتن نظر

19 محصول مشابه

منو