رول بدن زنانه نیوآ Powder Touch

Nivea Powder Touch Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ پودر تاچ

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Powder Touch ضد باقیمانده بر روی پوست و لباس بوده و به سرعت بر روی بدن خشک می‌شود. پس از استفاده از این رول بدن حس نرمی به سرعت بر روی پوست احساس می‌شود. این رول بدن حاوی پودر گرانبهای کائولن بوده و از آن در جهت نرمی و لطافت پوست استفاده می‌شود.
رول بدن پودر تاچ 48 ساعت ماندگاری داشته و ضد عفونت بوده و در جهت مراقبت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و منجر به ایجاد حساسیت بر روی پوست نخواهد شد.
تحمل پوستی این محصول تست شده و کیفیت آن به خوبی مورد آزمایش قرار گرفته است و ضد حساسیت بودن آن تایید شده اما بهتر است آن را بر روی پوست‌های تحریک شده و آسیب پذیر امتحان نکنید.
این محصول دارای 0 درصد الکل بوده و به همین دلیل منجر به ایجاد لطافت و نرمی بر روی پوست می‌شود. پس از استفاده از رول بدن پودر تاچ تا 48 ساعت بدن شما از بوی بد و تعریق محفوظ خواهد ماند.
رول بدن پودر تاچ می‌تواند از تعریق بسیار جلوگیری کرده و فعالیت باکتری‌های ایجاد عرق را در طولانی مدت کاهش دهد. این محصول دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود.
استفاده از مام خوشبو کننده پودر تاچ راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. هنگام استفاده از این مام آن را یک بار چرخانده و سپس بر روی بدن استفاده کنید و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود.
مام خوشبو کننده بدن Powder Touch محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109515
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Powder Touch

Nivea Powder Touch Roll On Deodorant

نوشتن نظر

20 محصول مشابه

منو