سرم مو ویتروس Hydro Boost

Vitreous Hydro Boost Hair Serum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Vitreous

شاخه: سرم و اسپری مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی سرم مو ویتروس Hydro Boost

سرم مو ویتروس هیدرو بوست مناسب انواع مو می باشد ترکیبات این محصول حاوی روغن آووکادو ، اسکوالن ، روغن جوانه گندم می باشد.

سرم مو ویتروس سرشار از چربی های سالم است که می تواند پوست سر و پوست را مرطوب کند. این می تواند با مرطوب نگه داشتن پوست سر و پوست به کاهش شوره سر کمک کند. علاوه بر این، روغن آووکادو موجد در ترکیبات سرم مو ویتروس همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به تسکین پوست سر و کاهش سوزش کمک کند.

از موها در برابر آسیب های ناشی از حالت دادن به گرما یا عوامل محیطی محافظت می کند

سرم مو ویتروس به پوشاندن مو و محافظت از آن در برابر آسیب گرما کمک می کند. این مانع به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن یا شکننده شدن موها کمک می کند.

علاوه بر این، آنتی اکسیدان های موجود در سرم مو ویتروس Hydro Boost می تواند به محافظت از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد ناشی از عوامل محیطی مانند آلودگی یا اشعه UV کمک کند.

وقتی موهای شما خشک و شکننده است، احتمال شکستن آن بیشتر است. روغن آووکادو می تواند به مرطوب کردن موهای شما کمک کند و آن را نرم تر و انعطاف پذیرتر کند. این به کاهش میزان شکستگی که تجربه می کنید کمک می کند.

علاوه بر این، سرم مو ویتروس Hydro Boost می تواند به ترمیم آسیب هایی که قبلاً به موهای شما وارد شده است کمک کند. اگر نوک دو شاخه یا آسیب های دیگر دارید، سرم مو ویتروس می تواند به ترمیم آسیب و تقویت موهای شما کمک کند.

اگر تا به حال سعی کرده اید موهای خود را بعد از شستن آن ها شانه کنید و متوجه شده اید که با یک آشفتگی گره خورده و درهم دست و پنجه نرم می کنید، پس می دانید که چقدر می تواند خسته کننده باشد. حتی اگر از بهترین شامپو و نرم کننده استفاده کنید، باز هم موهای شما ممکن است گره بخورد. اینجاست که سرم مو ویتروس می تواند شانه پذیری را آسان کند.

برای استفاده از سرم مو ویتروس مقدار کمی از آن را روی موهای مرطوب یا خشک ماساژ دهید و سپس از انگشتان خود برای رفع گره ها استفاده کنید.

اگر موهایتان خشک است، ممکن است نیاز به استفاده از روغن کمی بیشتر باشد.

خرید سرم مو ویتروس Hydro Boost

شما میتوانید سرم مو ویتروس Hydro Boost را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند Vitreous تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117775
مبدا برندایران
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبانواع مو
ویتامینویتامین E
سایر توضیحاتدارای بافت سبک و جذب سریع
عصارهحاوی روغن آووکادو ، اسکوالن ، روغن جوانه گندم

نوشتن نظر

سرم مو ویتروس Hydro Boost

Vitreous Hydro Boost Hair Serum

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو