سرم مو ویتروس Nutri Boost

Vitreous Nutri Boost Hair Serum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Vitreous

شاخه: سرم و اسپری مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی سرم مو ویتروس Nutri Boost

سرم مو ویتروس ناتری بوست مناسب انواع مو به خصوص موهای وز ، شکننده ، آسیب دیده توسط رنگ و وسایل حالت دهنده گرمایشی می باشد. این سر مو دارای ترکیبات مفیدی می باشد که علاوه بر جلوگیری از آسیب مو به احیا و بازسازی موهای آسیب دیده کمک می کند ترکیبات این محصول حاوی روغن آرگان ، روغن سبوس برنج و اسکوالان می باشد . شاید برایتان سوال باشد که آیا پس از استفاده از سرم مو Nutri Boost ، رد چربی بر روی موهایتان باقی می ماند ؟ خیر سرم مو  Nutri Boost دارای بافتی سبک و جذب فوق العاده سریعی می باشد که هیچ گونه چربی بر روی موهایتان به جا نمی گذارد و در عین حال موهای ابریشمی برایتان به ارمغان می آورد.

فواید ترکیبات سرم مو ویتروس Nutri Boost

روغن آرگان یک راه فوق العاده برای دادن مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز موهای شما برای داشتن بهترین ظاهر و احساس است. اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان به از بین بردن موخوره و بازگرداندن درخشش طبیعی مو کمک می کند. از آنجایی که روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است، یک درمان عالی برای موهای آسیب دیده نیز می باشد. غنای روغن همچنین از موهای شما در برابر آسیب ناشی از مواد شیمیایی خشن محافظت می کند.

روغن حامل سبوس برنج که در محصولات مراقبت از مو استفاده می شود، خشکی، آسیب و شکنندگی مو را ترمیم می کند و به رطوبت و نرمی مو کمک می کند بدون اینکه آثار سنگین و چرب باقی بماند. شناخته شده است که رشد مو را تسهیل می کند و از رشد زودرس موهای خاکستری جلوگیری می کند. نقطه دود بالا آن را به یک محافظ طبیعی حرارت تبدیل می کند

 اسکوالان با تشکیل یک لایه نرم بر روی سطح مو، مو را صاف کرده و موها را براق تر و حجم دهی می کند.، خاصیت آبرسانی و محافظتی آن به حفظ رطوبت در طول روز کمک می کند.

خرید سرم مو ویتروس Nutri Boost

شما میتوانید سرم مو ویتروس Nutri Boost را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند Vitreous تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117774
مبدا برندایران
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبانواع مو
سایر توضیحاتدارای بافت سبک و جذب سریع
عصارهحاوی اسکوالن ، روغن سبوس برنج و روغن آرگان

نوشتن نظر

سرم مو ویتروس Nutri Boost

Vitreous Nutri Boost Hair Serum

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

199,000 تومـان 275,000 تومـان -76,000 تومـان

199,000 تومـان 270,000 تومـان -71,000 تومـان

199,000 تومـان 290,000 تومـان -91,000 تومـان

منو