اسپری دو فاز مو ویتروس Nutri Boost

Vitreous Nutri Boost Two phase spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Vitreous

شاخه: سرم و اسپری مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری دو فاز مو ویتروس Nutri Boost

خشک کردن موها در هوا یا خشک کردن طبیعی موها بهترین گزینه است. اما اگر از سشوار استفاده کنید، آرایش موی شما بسیار آسان می شود. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما کمک می کند تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

حتی اگر سشوار این فرآیند را آسان‌تر کند، در دراز مدت به مو آسیب می‌زند. به دلیل گرما، منافذ پوست سر باز می شوند. در نتیجه ریزش مو افزایش می یابد. همچنین به فولیکول های مو آسیب می رساند و مو را می شکند. اگر مرتب از آن استفاده کنید موها را وز می کند. پس از مدتی، بافت طبیعی موهای خود را نیز از دست خواهید داد و موهایی کدر و بدون درخشندگی خواهید داشت.

 اتو صاف یکی از محبوب ترین ابزارهای حرارتی برای داشتن مدل موهای براق، صاف و شیک است. شما می توانید چندین مدل مو را تنها با استفاده از یک اتو صاف ایجاد کنید. بیشتر دختران تمایل دارند موهای خود را با اتو صاف کنند.

با این حال، در هنگام استفاده از اتو صاف، موهای شما به طور قابل توجهی آسیب می بیند. این می تواند باعث سوختن موهای شما، شکننده شدن آن یا شکستگی شود. استفاده از اتوی صاف یکی از دلایل اصلی موخوره است. تمام رطوبت مو را می گیرد و باعث خشکی آن می شود. خشکی مو یکی از دلایل رایج وز شدن مو است. مانند سشوار، اتوی صاف نیز می تواند باعث ریزش مو و در برخی موارد ریزش موی دائمی شود.

برای جلوگیری و درمان آسیب های ناشی از ابزارهای حرارتی حالت دهنده ی مو می توانید از اسپری دو فاز مو ویتروس مخصوص موهای آسیب دیده استفاده کنید.

این محصول علاوه بر جلوگیری از خشکی و وزی مو بدون ایجاد رد چربی بر روی مو سبب آبرسانی و درخشندگی موهای کدر و دهیدراته می شود. همچنین پس از استفاده از آن احتیاجی به آبکشی موها نمی باشد.

شما میتوانید اسپری دو فاز مو ویتروس Nutri Boost را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند Vitreous تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117771
مبدا برندایران
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای آسیب دیده
سایر توضیحاتدرخشان کننده و نرم کننده

نوشتن نظر

اسپری دو فاز مو ویتروس Nutri Boost

Vitreous Nutri Boost Two phase spray

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

219,000 تومـان 270,000 تومـان -51,000 تومـان

199,000 تومـان 290,000 تومـان -91,000 تومـان

منو