شامپو مو گلیس Ultimate Color

Gliss Ultimate Color Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Gliss

شاخه: شامپو سر گلیس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو گلیس آلتیمیت کالر

شامپو مو مدل Ultimate Color به جهت ترمیم و تثبیت کنندگی رنگ موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این شامپو مو دارای خاصیت ترمیم کنندگی و براق کنندگی مو بوده و متناسب برای انواع موهای رنگ شده و به جهت تثبیت بیشتر رنگ موها طراحی شده است.
شامپو مو آلتیمیت کالر متناسب برای استفاده بانوان و آقایان بوده و دارای حجمی معادل 250 میلی لیتر است که در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در کنار این موارد شامپو مو Ultimate Color حاوی کراتین بوده و پس از استفاده منجر به نرمی و لطافت موها خواهد شد. شامپو مو آلتیمیت کالر همچنین حاوی مواد مغذی و ترمیم کننده بوده که به ترمیم و تقویت موها کمک می‌کند.
این شامپو مو به ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده می‌پردازد و از محو یا کم رنگ شدن موها جلوگیری می‌کند. این شامپو مو دارای فیلتر UVB/UVA بوده که از موها در برابر آفتاب، آب شور و کلر محافظت کرده و تا 12 هفته رنگ موها را ثابت نگه می‌دارد.
شامپو مو آلتیمیت کالر دارای سیستم حفظ رنگ مو بوده و می‌تواند پس از شستشو درخشندگی و براقیت را برای موها به ارمغان آورد. این شامپو مو متناسب برای افرادی طراحی شده که موهای خود را رنگ و یا هایلایت کرده و حال به جهت تثبیت رنگ موهای خود می‌خواهند از شامپویی مناسب استفاده کنند.
زمان استفاده از این شامپو مو باید مقداری از آن را بر روی موها مالیده و سپس کف سر را ماساژ داده و پس از کمی استراحت موها را بشویید. این شامپو مو منجر به درخشان شدن تارهای مو شده و شادابی را برای موهای خشک و آسیب دیده به همراه می‌آورد.

شامپو مو مدل Ultimate Color محصولی از برند معتبر گلیس و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110295
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستمعمولی
برچسب شامپو مو, شامپو مو گلیس

نوشتن نظر

شامپو مو گلیس Ultimate Color

Gliss Ultimate Color Hair Shampoo

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو