شامپو مو گلیس Supreme Length

Gliss Supreme Length Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Gliss

شاخه: شامپو سر گلیس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو گلیس سوپریم لنس

شامپو مو مدل Supreme Length به جهت ترمیم و تقویت موها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامپو مو دارای خواص ترمیم کنندگی و تقویت کنندگی مو بوده و متناسب برای انواع موهای شکننده طراحی شده است.
شامپو مو سوپریم لنس متناسب برای استفاده بانوان و آقایان بوده و دارای حجمی معادل 550 میلی لیتر است که در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
درون این شامپو مو از عصاره پونه استفاده شده که به خنک کنندگی و گردش خون بهتر سر کمک کرده و به همین دلیل منجر به تقویت هر چه بیشتر موها می‌شود.
در کنار این موارد شامپو مو Supreme Length حاوی کراتین بوده و پس از استفاده منجر به نرمی و لطافت موها خواهد شد. شامپو مو سوپریم لنس همچنین حاوی مواد مغذی و ترمیم کننده بوده که به ترمیم و تقویت موها نیز کمک می‌کند.
زمان استفاده از این شامپو مو باید مقداری از آن را بر روی موها مالیده و سپس کف سر را ماساژ داده و پس از کمی استراحت موها را بشویید. این شامپو مو منجر به درخشان شدن تارهای مو شده و شادابی را برای موهای خشک و آسیب دیده به همراه دارد.
درون شامپو مو سوپریم لنس از روغن‌های مغذی برای مو استفاده شده که می‌تواند به تقویت و شادابی هر چه بیشتر موها منجر شود. این شامپو مو به کنترل چربی پوست سر کمک کرده و از ریزش موها به میزان بسیار بالایی جلوگیری می‌کند.

شامپو مو مدل Supreme Length محصولی از برند معتبر گلیس و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110293
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستمعمولی
برچسب شامپو مو, شامپو مو گلیس

نوشتن نظر

شامپو مو گلیس Supreme Length

Gliss Supreme Length Hair Shampoo

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو