پودر فیکس فلورمارInvisible Loose

Flormar Invisible Loose Powder

جزییات بیشتر

جدید

برند : برندهای متفرقه

شاخه: تثبیت کننده

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

380,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

مشخصات پودر فیکس فلورمار Invisible Loose

حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از گذشت چند ساعت از میکاپتان ببینید کانسیلر زیر چشمتان در درون خطوط زیر چشمتان جمع شده است و ظاهر بدی پیدا کرده است. یا شاید دیده باشید که پس از خندیدن کرم پودر درون خط خنده شما جمع شده است. اگر پوست چربی داشته باشید حتما بعد از چند ساعت بعد از میکاپ، براقیت و چربی چوست خود را احساس کرده اید.

باید به شما بگوییم راه حل تمام مشکلات گفته شده در استفاده از پودر فیکس است. همانطور که از نام این محصول پیداست، برای فیکس کردن میکاپ و مات کردن پوست کاربرد دارد.

بافت این محصول به صورت پودر است اما مانند پنکک ها پودر فشرده نیست و به همین دلیل به هیچ عنوان بافت سنگینی نداشته و باعث احساس خفگی و سنگینی روی پوست شما نمیشود.

حجم این محصول 18 گرم است و شما میتوانید با خیالی آسوده برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران تمام شدن آن باشید.

رنگ پودر فیکس فلورمار invisible loose سفید است اما همانطور که میدانید invisible در فارسی به معنای نامرئی است و یعنی روی پوست شما هیچ رنگی به جا نمیگذارد. این پودر جلوه نهایی بی رنگ دارد و شما میتوانید روی کرم پودر و کانسیلر خود از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران تیره یا روشن شدن رنگ پوست خود باشید.

استفاده از این محصول باعث افزایش ماندگاری میکاپ شما شده و از طرفی از چرب شدن پوست در گذر زمان جلوگیری میکند. فیکس کردن پوست با این محصول برای افرادی که پوست چرب دارند بیشتر توصیه میشود اما افرادی که پوست خشکی دارند نیز میتوانند با استفاده از پودر فیکس ماندگاری میکاپ را بیشتر کرده و جلوه آن را مات کنند.

مزایای پودر فیکس فلورمار invisible loose

علاوه بر تمامی مزایای استفاده از این محصول که گفته شد، شما میتوانید با استفاد از پودر فیکس در آخرین مرحله میکاپ، از ماسیدگی و حالت کیکی شدن کرم پودر خود جلوگیری کنید. در نظر داشته باشید که این محصول فقط و فقط از چرب شدن پوست جلوگیری میکند و تاثیری روی رطوبت پوست شما ندارد و به هیچ عنوان باعث خشکی پوست و از بین رفتن رطوبت پوست نمیشود.

این محصول علاوه بر بیک کردن کانسیلر و کرم پودر یک مزیت بزرگ دیگر نیز دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم.


حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید سایه بزنید و قبل از سایه برای یکدست کردن پوست پشت پلک خود، مقداری کانسیلر روی آن زده باشید و بعد موقع سایه زدن دیده باشید که پودر های سایه فقط به یک نقطه روی پلکتان میچسبند و دیگر فید نمیشوند. فید نشدن سایه ظاهر بسیار بدی به میکاپ شما میدهد. برای فید شدن بهتر سایه خوب است پس از فید کردن کانسیلر و قبل از زدن سایه مقداری پودر فیکس روی پلک خود بزنید.

این کار حالت چسبندگی کانسیلر پشت پلک را از بین میبرد و سایه ای فید شده و یکدست تحویل شما میدهد.

نحوه استفاده از پودر فیکس فلورمار اینویزیبل لوز

برای استفاده از پودر فیکس ابتدا لازم است انواع مواد آرایشی کرمی مانند ضدآفتاب، کرم پودر، کانسیلر، کانتور کرمی و رژگونه کرمی را روی پوست زده و کار خود با این مواد را به اتمام برسانید.

برای استفاده از این پودر ابتدا لازم است تعدادی از سوراخ های روی درب پلاستیکی را با توجه به حجم پودر مورد نیازتان باز کنید. یک پد سفید و نرم در درون این محصول وجود دارد که شما میتوانید به میل خود از آن برای زدن پودر استفاده کنید و یا پودر را با براش روی پوست بزنید. هر دو گزینه های مناسبی هستند.

 

در ادامه به آرامی پودر را زیر چشم، کناره های دهان، روی بینی و قسمت میانی پیشانی (تی زون) و یا هر قسمت دیگری که نیاز به بیک کردن دارد بزنید.

بهتر است از پودر فیکس روی قسمت هایی که آن ها را کانتور کرده اید نزنید چراکه رنگ کانتور را کمرنگ کرده و تاثیر آن را تا حدی از بین میبرد.

در نهایت میتوانید از داشتن میکاپی مات، یکدست و مخملی لذت ببرید و از ماندگاری آن برای ساعت های طولانی مطمئن باشید.

استفاده از پودر فیکس فلورمار invisible loose روش دیگری نیز دارد که با نام بیک کردن شناخته میشود و بیشتر برای میکاپ هایی با کرم و کانسیلر های سنگین تر و میکاپ های حرفه ای کاربرد دارد. بیک کردن نیز مانند فیکس کردن است اما نیاز است حجم بیشتری پودر را روی محل مورد نظر بزنید. تا جایی که پوست کاملا سفید شود. در ادامه پس از گذشت چند دقیقه پودر های اضافی روی پوست را با یک براش کنار بزنید و از داشتن پوستی مات و یکدست لذت ببرید.

خرید پودر فیکس فلورمار invisible loose

شما میتوانید پودر فیکس فلورمار invisible looseاصل را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند فلورمار تهیه کنید و محول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115924
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندترکیه
نوع محفظه نگهدارندهکاسه ایی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
برچسب پودر فیکس فلورمار

نوشتن نظر

پودر فیکس فلورمارInvisible Loose

Flormar Invisible Loose Powder

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

118,000 تومـان 286,000 تومـان -168,000 تومـان

209,000 تومـان 249,000 تومـان -40,000 تومـان

منو