ژل آبرسان بدون چربی کلینیک Dramatically Different

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: کرم و مراقبت از پوست

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

2,200,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-02

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ژل آبرسان بدون چربی کلینیک درمتیکلی دیفرنت

ژل آبرسان بدون چربی کلینیک مدل Dramatically Different یک ژل مرطوب کننده پوست بوده که بدون چربی طراحی شده است. این مرطوب کننده صورت بدون چربی که توسط متخصصین پوست ساخته شده مناسب برای انواع پوست‌های چرب بوده و منجر به متعادل کردن پوست و شادابی آن می‌شود.
از جمله فواید استفاده از این ژل می‌توان به آبرسانی 8 ساعته پوست آن هم بدون چربی و تقویت پوست اشاره کرد. از جمله مواد تشکیل دهنده کلیدی این ژل می‌توان به عوامل مرطوب کننده طبیعی که ترکیبی از جو، آفتابگردان و خیار است اشاره کرد. استفاده از این ژل آبرسان به افرادی با انواع پوست چرب و روغنی توصیه می‌شود.
استفاده از این ژل آبرسان به افرادی که دارای پوست ترکیبی چرب و روغنی که شامل تیپ 3  و 4 می‌شوند توصیه می‌شود. این کرم مرطوب کننده صورت بدون روغن بسیار سبک بوده و به مدت 8 ساعت منجر به آبرسانی پوست می‌شود.

ژل آبرسان بدون چربی کلینیک درمتیکلی دیفرنت
با کمک این ژل آبرسان تعادل چربی و آب درون پوست ایجاد می‌شود و پوست شما را به خوبی آبرسانی و تغذیه می‌کند  و می‌تواند انواع پوست‌های چرب را طراوت ببخشد. این ژل آبرسان در هنگام استفاده به راحتی بر روی پوست لیز می‌خورد و به سرعت جذب پوست می‌شود.
از جمله نتایج اثبات شده این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که به صورت فوری رطوبت پوست را تا 94 درصد افزایش می‌دهد و پس از 4 ساعت، شروع به تقویت سد رطوبتی پوست می‌کند. مواد تشکیل دهنده کلیدی موجود درون این محصول شامل مرطوب کنند‌ه‌های طبیعی بوده که به نام NMF نیز شناخته می‌شوند و به طور طبیعی در پوست وجود دارند و به جذب آب و چسباندن رطوبت به پوست کمک می‌کنند تا پوست به خوبی هیدراته و متعادل باقی بماند.

چرا باید از ژل آبرسان بدون چربی کلینیک Dramatically Different استفاده کرد؟

با استفاده از این ژل آبرسان روتین پوستی خود را کامل کنید. با سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله‌ای این محصول و استفاده به صورت دو بار در روز می‌توانید پوستی عالی را برای خود ایجاد کنید. شیوه کار این محصول بسیار ساده است، این ژل آبرسان منجر به پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کنندگی پوست می‌شود و هر مرحله از آن به خوبی برای نوع پوست شما سفارشی شده است.
شیوه کار این ژل آبرسان بسیار ساده بوده و تنها سه دقیقه زمان می‌برد تا بتوانید نتیجه آن را مشاهده کنید. می‌توانید دو بار در روز از این محصول استفاده کرده و در ابتدا صورت خود را با صابون مخصوص صورت پاکسازی کنید و سپس  با لوسیون شفاف کننده پوست را لایه برداری کنید و در انتها پوست را با ژل مرطوب کننده درمتیکلی دیفرنت مرطوب کنید.

ژل آبرسان بدون چربی کلینیک Dramatically Different

ویژگی‌های ژل آبرسان بدون چربی کلینیک درمتیکلی دیفرنت

  • آبرسانی 8 ساعته پوست
  • بدون چربی
  • تقویت پوست
  • دارای مرطوب کننده‌های طبیعی
  • حاوی جو، آفتابگردان و خیار
  • مناسب برای انواع پوست چرب و روغنی
  • غیر آکنه زا
  • تست شده توسط متخصص پوست
  • بدون بو
  • گذراندن تست آلرژی
  • بدون پارابن، فتالات، روغن، الکل دناتوره شده، SLS، SLES و سولفات

نحوه استفاده از ژل آبرسان بدون چربی کلینیک Dramatically Different

  1. از این مرطوب کننده مبتنی بر ژل دو بار در روز در هنگام صبح و شب استفاده کنید.
  2. در صورت نیاز می‌توانید استفاده از آن را تمدید کنید.
  3. ژل را بر روی تمام صورت و گلو پخش کنید.
  4. جهت مشاهده بهترین نتیجه، بعد از صابون صورت و لوسیون شفاف کننده از این ژل آبرسان استفاده کنید.

Clinique Dramatically Different™ Moisturizing Gel

موارد موجود در ژل آبرسان بدون چربی کلینیک درمتیکلی دیفرنت

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، دایمتیکون، ایزودودکان، بوتیلن گلیکول، متیل اتر دی متیل سیلان، گلیسیرین، عصاره جلبک لامیناریا ساکارینا، عصاره ریشه فالوپیا جاپنیکا، عصاره جو، عصاره آفتابگردان، کافئین، ترهالوز، هیالورونات سدیم، توکوفریل استات، پلی سیلیکون-11، سیلیس، پروپیلن گلیکول دیکاپرات، عصاره خیار، کاپریلیل گلیکول، هگزیلن گلیکول، ترومتامین، دی سدیم ادتا، فنوکسی اتانول و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانید ژل آبرسان بدون چربی کلینیک درمتیکلی دیفرنت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117365
حجم125 میلی لیتر
بافتژلی
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستچرب . روغنی
ساخت کشورامریکا
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
مناسبصورت
سایر توضیحاتآبرسانی 8 ساعته پوست . بدون چربی، بو، فتالات، روغن، الکل دناتوره شده، SLS، SLES و سولفات . تقویت پوست . دارای مرطوب کننده‌های طبیعی . غیر آکنه زا . تست شده توسط متخصص پوست
پارابنندارد
عصارهجو . آفتابگردان . خیار
برچسب ژل آبرسان بدون چربی کلینیک, ژل آبرسان بدون چربی

نوشتن نظر

ژل آبرسان بدون چربی کلینیک Dramatically Different

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

منو