سایه چشم مای Black Diamond

My 6 Colors Eye Shadow

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: سایه چشم

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

71% 135,000 تومـان

39,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-28

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی سایه چشم مای 6 رنگ

سایه چشم مای مدل 6 رنگ سایه‌هایی تک رنگ بوده که پوششی یکنواخت را بر روی پلک ایجاد می‌کنند. این سایه چشم دارای کاربردی ساده بوده و زیبایی و جلوه جذابی را برای چشم‌ها به همراه خواهد آورد.این سایه چشم می‌تواند در مهمانی‌ها و یا جلسات کاری استفاده شود و زیبایی چهره را افزایش دهد. پوشش دهی این سایه‌های چشم کامل بوده و به صورت کاملا یکنواخت و یکدست بر روی پوست قرار می‌گیرند.
با کمک سایه چشم‌های تک رنگ مای که در 6 رنگ جذاب و متنوع با جلوه‌هایی مات و براق ایجاد شده‌اند می‌توان پوششی یکنواخت و زیبا را بر روی پلک ایجاد کرد. این سایه‌های چشم دارای بافتی نرم هستند و ماندگاری بالایی بر روی پلک‌ها دارند. به دلیل رنگ‌های متنوع و پرکاربردی که این سایه‌های چشم دارند می‌توان به خوبی آرایش چشمی زیبا را به ارمغان آورده و جلوه چشمان را افزایش داد.
این سایه‌ها قابلیت استفاده به صورت تکی و یا ترکیبی را داشته و می‌توانند آرایشی سبک و بدون ایجاد سنگینی را بر روی پلک‌ها فراهم سازند. این سایه‌های چشم دارای فرمولاسیونی بوده که پس از استفاده پشت پلک‌ها پخش نمی‌شود و منجر به ایجاد خط در پشت پلک‌ها هم نخواهد شد.
مواد به کار رفته درون این سایه چشم بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و سلامت پوست حساس پلک را به خطر نمی‌ اندازد.این سایه‌های چشم ماندگاری بالایی داشته و مقاوم در برابر آب و تعریق هستند به همین دلیل پس از استفاده تا چندین ساعت بدون هیچگونه تغییر بر روی پوست باقی می‌مانند و منجر به بهم ریختگی بر روی پلک نمی‌شوند.
سایه چشم 6 رنگ محصولی از برند مشهور مای و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115504
بافتپودری
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایران
ماندگاریبالا
مناسبچشم
سایر توضیحاتدارای 6 رنگ . دارای پوششی یکنواخت . کاربردی ساده . فراهم سازی زیبایی و جلوه جذاب چشم . دارای جلوه‌ای مات و براق . دارای بافتی نرم . بدون بهم ریختگی و پخش شدگی بر روی پلک
برچسب سایه چشم, سایه چشم مای

نوشتن نظر

سایه چشم مای Black Diamond

My 6 Colors Eye Shadow

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

319,000 تومـان 400,000 تومـان -81,000 تومـان

منو