صابون تریاک Negen Taryak Gold Collagen

Negen Taryak Gold Collagen Soap

جزییات بیشتر

جدید

برند : برندهای متفرقه

شاخه: صابون

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

40,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

مشخصات صابون تریاک کلاژن

صابون تریاک کلاژن در کشور تایلند تولید شده است و همانطور که نامش پیداست برای شستن و پاکسازی صورت کاربرد دارد.

نکته قابل توجه درباره این صابون شگفت انگیز این است که هم توسط آقایان و هم توسط خانم ها قابل استفاده است و برای استفاده از این محصول هیچ محدودیتی در جنسیت وجود ندارد.

این صابون علاوه بر پاکسازی و تمیز کردن سطح پوست، به لایه های زیرین پوست و قسمت های عمیق تر پوست نفوذ میکنند و منافذ داخلی پوست را کاملا تمیز میکنند.

در ساخت این صابون از مواد اولیه گیاهی و طبیعی متفاوتی استفاده شده است که علاوه بر پاکسازی پوست باعث جوانسازی پوست، جلوگیری از پیری زودرس، جلوگیری از بروز لک و جوش جدید، کمرنگ سازی لکه های قدیمی پوست و … میشود.

این صابون به خوبی چربی اضافی روی پوست را از بین میبرد. لذا اگر پوست حساس یا خشکی دارید، حتما پس از شستن صورت خود با صابون تریاک کلاژن نگین از مرطوب کننده استفاده

. البته افرادی که پوست مختلط و چربی دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و کارشناسان پوست به آنها نیز توصیه میکنند پس از شستن صورت خود از مرطوب کننده و آبرسان مخصوص
پوستشان استفاده کنند تا پوستشان دچار خشکی نشده و احساس کشیدگی نداشته باشند.

مزایای استفاده از صابون تریاک نگین کلاژن

با استفاده از این صابون میتوانید منافذ روی گونه ها و بینی خود را به طور کامل پاکسازی کنید و همین موضوع باعث میشود جوش های سر سیاه روی بینی، گونه ها و چانه بعد از مدتی از بین بروند و شما منافذی کاملا تمیز داشته باشید.

صابون تریاک باعث حس شادابی در پوست میشود و رنگ پوست شما را روشن میکند. همچنین شستن صورت با این صابون باعث نرم شدن و درخشندگی پوست نیز میشود.

در ساخت این محصول به هیچ عنوان از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و تمام مواد اولیه ساخت صابون تریاک نگین کلاژن گیاهی و طبیعی هستند.

علاوه بر این هیچ کدام از مواد اولیه ساخت این صابون معطر نیستند و شستن صورت با آن خصوصا برای افرادی که پوست حساسی دارند، به هیچ عنوان باعث جوش زدن نمیشود.

یکی دیگر از مزایای این صابون نسبت به دیگر شوینده های مشابه موجود در بازار این است که در ساخت آن از انواع روغن های گیاهی استفاده شده است و هنگام شستن صورت، این روغن ها روی پوست صورت شما ماساژ داده میشوند و تاثیرات بی نظیری مانند نرم و درخشنده شدن پوست و افزایش کلاژن سازی (جلوگیری از پیری زود رس صورت و جوانسازی پوست) میشود.

علاوه بر صورت، شما میتوانید از این محصول برای شستن بدن خود و خصوصا در نقاطی از بدنتان که لک دارند یا تیره شده اند استفاده کنید و تنها پس از 15 روز استفاده خاصیت لکه بری و روشن سازی این صابون شگفت زده شوید.

برای مثال خانم هایی که زایمان داشته اند و روی شکم خود لکه هایی از آن زمان دارند، میتوانند با ساتفاده از این صابون، لکه ها را کمرنگ کنند و تا جای ممکن آنها را از بین ببرند. یا افرادی که لکه های ماه گرفتگی روی بدن خود دارند، میتوانند با استفاده مداوم از صابون تریاک این لکه ها را تا حد بسیار قابل قبولی کمرنگ کنند تا جایی که قابل تشخیص نباشد.


البته در نظر داشته باشید رمز کمرنگ شدن لکه ها در استفاده مئارم از این محصول است و أصلا انتظار نداشته باشید تنها با یک بار یا دوبار استفاده کردن، لکه های چندین ساله پوست خود را از بین ببرید.

علاوه بر این شما میتوانید از این محصول به عنوان زیر ساز آرایش استفاده کنید. به این صورت که ابتدا صورت خود را به طور کامل با آن شسته تا تمام آلودگی ها و چربی های سطح پوست از بین بروند و کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی به بهترین شکل روی پوست شما بنشینند.

محتویات صابون تریاک کلاژن نگین

همانطور که گفته شد روغن های گیاهی و مواد طبیعی جزو مواد اولیه ساخت این صابون هستند. علاوه بر این در ساخت صابون تریاک از عصاره گیاهان پرخاصیتی مانند خشخاش، عصاره گیاه باکوئا، عصاره گیاه براهمی، روغن آرگان اصل و با کیفیت استفاده میشود.

علاوه بر این ماده تترو هیبرید یکی از اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این صابون است که خواص بی نظیری برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری محسوب میشود.

طرز استفاده از صابون تریاک کلاژن

نحوه استفاده از این صابون کاملا مشابه انواع دیگر شوینده های صورت و صابون هاست. از این محصول میتوانید حداقل دو بار در روز و حداکثر سه بار در روز استفاده کنید.

البته برای شستن بدن به منظور از بین بردن لکه ها میتوانید تا حدود 5 بار در روز محل مورد نظر را به خوبی با این صابون بشویید.

به هرحال پس از شستن هر نقطه از پوست بدن خود با این صابون به خوبی از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید تا پوستتان دچار خشکی و پیری زودرس نشود.

خرید صابون تریاک کلاژن

شما میتوانید صابون تریاک نگین کلاژن را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم این برند تهیه کنید و محصول را کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115850
بافتجامد
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندتایلند
وزن115
مناسبصورت
عصارهتریاک

نوشتن نظر

صابون تریاک Negen Taryak Gold Collagen

Negen Taryak Gold Collagen Soap

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو