اسمارتیز ام اند ام Milk Chocolate

M&M's Milk Chocolate Candies

جزییات بیشتر

جدید

برند : Mars

شاخه: اسمارتیز

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

950,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-06-06

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسمارتیز ام اند ام میلک چاکلت

اسمارتیز مدل Milk Chocolate دارای طعمی شیرین، خوشمزه و لذیذ بوده و مناسب برای مهمانی‌های تولد، ولنتاین و سایر مناسبت‌ها است.
اسمارتیز میلک چاکلت به دلیل مواد تشکیل دهنده جذابی که درون آن استفاده شده به یکی از انتخاب‌های جوانان به جهت کادوی تولد و ولنتاین به شمار می‌رود.

اسمارتیز ام اند ام میلک چاکلت
اسمارتیز میلک چاکلت انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و با مصرف آن می‌توانید انرژی تحلیل رفته خود را به سرعت بازگردانید. این شکلات دارای طعمی فوق العاده دلچسب بوده و پس از مصرف آن می‌توانید متوجه طعم‌های دلپذیر موجود در آن شوید.
با هدیه دادن این شکلات به عزیزان‌تان می‌توانید بهترین لحظات را با آنها شریک شوید. با داشتن بسته اسمارتیز میلک چاکلت از تفریحات خود لذت ببرید. این بسته بندی‌ها یک روش خوشمزه برای به اشتراک گذاشتن عشق شما به شکلات با دوستان و خانواده خود است.
اسمارتیز میلک چاکلت ترکیبی از شکلات و روکش رنگی تولید شده از شکر رنگی بوده و طعمی منحصر به فرد داشته و مناسب برای هدیه دادن در روزهای ولنتاین و تولد است. هنگامی که یکی از بسته‌های این اسمارتیز خوشمزه را به کسی هدیه می‌‎دهید، لذت تضمینی را برای شخص مقابل فراهم می‌‌آورید.
اسمارتیز Milk Chocolate محصولی از برند ام اند ام بوده و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111767
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
سایر توضیحاتشیرین، خوشمزه و لذیذ . مناسب برای مهمانی‌های تولد، ولنتاین و سایر مناسبت‌ها . ترکیبی از شکلات و روکشی از شکر رنگی . مناسب برای هدیه دادن در روزهای ولنتاین و تولد
برچسب اسمارتیز ام اند ام, اسمارتیز

نوشتن نظر

اسمارتیز ام اند ام Milk Chocolate

M&M's Milk Chocolate Candies

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو