ادو تویلت زنانه پاریس هیلتون Paris Hilton

Paris Hilton Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Paris Hilton

شاخه: عطر پاریس هیلتون

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-12

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه پاریس هیلتون

عطر زنانه پاریس هیلتون مدل Paris Hilton از خانواده میوه‌ای، روایح تازه، گلی، پودری، ازون، آبی و سبز بوده و درون آن از روایح گل سفید و گل زرد استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی-میوه‌ای پاریس هیلتون محصولی از برند مشهور پاریس هیلتون بوده که برای اولین بار در سال 2005 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان است.
طراحی عطر Paris Hilton توسط طراحان نامداری همچون استیو دیمرکادو (Steve DeMercado) و جیمز کریودا (James Krivda) انجام شده است. پاریس هیلتون نیازی به اعلام زیادی ندارد. همه چیز از قبل آشناست. او یک بازیگر، مدل و وارث است که همیشه فلاش دوربین به دنبال اوست. این عطر نام او را یدک می‌کشد و در سال 2005 به عنوان اولین عطر او معرفی شد. این عطر باید از زیاده خواهی و خلق و خوی او پیروی می‌کرد.
این عطر توسط استیو دمرکادو و جیمز کریودا طراحی شده که نت‌های بالایی را با سیب، پرتقال و خربزه جذاب و فریبنده کرده‌اند. قلب این عطر داری روایح مجلل، گلدار، شیرین و خالص است که از گل یاس، فریزیا، زنبق، گل سرخ، میموزا و زنبق دره ساخته شده است. پایه این عطر با روایح  شیرین یلانگ یلانگ و روایح شیری-پودری چوب صندل فشرده، مشک و خزه بلوط ساخته شده است.
نت آغازین عطر پاریس هیلتون مرکب از روایح ملون، سیب و هلو بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح فریزیا، میموزا، گل یاسمن، گل برف، گل سوسن و گل مریم است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک، یلانگ یلانگ، خزه درخت بلوط و چوب صندل تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه Paris Hilton

نت آغازی: ملون، سیب و هلو

نت میانی: فریزیا، میموزا، گل یاسمن، گل برف، گل سوسن و گل مریم

نت پایانی: مشک، یلانگ یلانگ، خزه درخت بلوط و چوب صندل

شما می‌توانید ادو تویلت زنانه پاریس هیلتون را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Paris Hilton تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117556
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهمیوه‌ای . گل سفید . روایح تازه . گلی . شیرین . پودری . ازون . آبی . سبز . گل زرد
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعخنک
نت آغازینملون . سیب . هلو
نت میانیفریزیا . میموزا . گل یاسمن . گل برف . گل سوسن . گل مریم
نت پایهمشک . یلانگ یلانگ . خزه درخت بلوط . چوب صندل
عطرسازSteve DeMercado . James Krivda
سال عرضه2005
مبدا برندآمریکا
برچسب عطر زنانه پاریس هیلتون, ادو تویلت پاریس هیلتون

نوشتن نظر

ادو تویلت زنانه پاریس هیلتون Paris Hilton

Paris Hilton Eau de Toilette

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

منو