ادو پرفیوم پاریس هیلتون Dazzle

Paris Hilton Dazzle Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Paris Hilton

شاخه: عطر پاریس هیلتون

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-10

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه پاریس هیلتون دزل

عطر زنانه پاریس هیلتون مدل Dazzle از خانواده میوه‌ای، پودری، آجیلی و گلی بوده و درون آن از روایح گیلاس، وانیل، شامپاین، نعناع هندی و بادام استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی-میوه‌ای دزل محصولی از برند مشهور پاریس هیلتون بوده که برای اولین بار در سال 2012 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان به خصوص فصل بهار است.
طراحی عطر Dazzle توسط طراح نامداری به نام فرانک وولکل (Frank Voelkl) انجام شده است. Dazzle عطری بوده که توسط پاریس هیلتون در سال 2012 به عنوان عطری گلدار-میوه‌ای ارائه شد که "وجه عجیب و غریب پاریس را بیان می‌کند و زیبایی درونی او را نشان می‌دهد. این عطر خیره کننده و جذاب بوده و بدون نیاز به خوشبو کننده است.

ادکلن زنانه پاریس هیلتون دزل
پاریس در خصوص این عطر گفته است: "اگر به من فرصت دهید تا دنیایم را رنگ کنم من آن را صورتی رنگ می‌کنم. یک صورتی درخشان، شیرین، زیبا و بازیگوش، Dazzle درباره دنیای من، من و تمام جنبه‌های مختلف شخصیت من است."
این عطر توسط عطرساز Frank Voelkl ساخته شده و بطری آن توسط Henry de Monclin به عنوان یک الماس صورتی گرد و روکش‌دار طراحی شده است. تونی دوران، عکاس مد آمریکایی، پاریس هیلتون را برای کمپین تبلیغاتی این عطر عکاسی کرد.
نت آغازین عطر دزل مرکب از روایح آلبالو، سیب قرمز و هلو بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل ارکیده، گل بنفشه و شکوفه پرتقال است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح وانیل، شامپاین، نعناع هندی و مشک تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی عالی نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه Paris Hilton Dazzle

نت آغازی: آلبالو، سیب قرمز و هلو

نت میانی: گل ارکیده، گل بنفشه و شکوفه پرتقال

نت پایانی: وانیل، شامپاین، نعناع هندی و مشک

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه پاریس هیلتون دزل را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Paris Hilton تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117553
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهشیرین . میوه‌ای . گیلاس . وانیل . پودری . آجیلی . شامپاین . نعناع هندی . بادام . گلی
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعخنک
نت آغازینآلبالو . سیب قرمز . هلو
نت میانیگل ارکیده . گل بنفشه . شکوفه پرتقال
نت پایهوانیل . شامپاین . نعناع هندی . مشک
عطرسازFrank Voelkl
سال عرضه2012
مبدا برندآمریکا
برچسب ادو پرفیوم پاریس هیلتون, عطر زنانه پاریس هیلتون

نوشتن نظر

ادو پرفیوم پاریس هیلتون Dazzle

Paris Hilton Dazzle Eau de Parfum

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

منو