ادو پرفیوم پاریس هیلتون Fairy Dust

Paris Hilton Fairy Dust Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Paris Hilton

شاخه: عطر پاریس هیلتون

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-10

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه پاریس هیلتون فری داست

عطر زنانه پاریس هیلتون مدل Fairy Dust از خانواده گلی، پودری، لبنیاتی، روایح تازه، حیوانی و میوه‌ای بوده و درون آن از روایح گل سفید، مشک و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی معتدل دارد.
عطر گلی فری داست محصولی از برند مشهور پاریس هیلتون بوده که برای اولین بار در سال 2008 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصل بهار است.
طراحی عطر Fairy Dust توسط طراحان نامدار شرکت آمریکایی Mane انجام شده است. پنجمین عطر از مجموعه عطرهای زنانه پاریس هیلتون  با نام Fairy Dust معرفی شد. این عطر با همکاری شرکت Mane USA و تحت لیسانس Parlux ساخته شده است. این عطر به عنوان یک نسخه جدید معرفی شد که قطعا مانند خود پاریس در هر کجا که ظاهر شود، عموم را به هیجان خواهد آورد.

ادکلن زنانه پاریس هیلتون فری داست
عطر Fairy Dust با رایحه درخشان گل صد تومانی صورتی و شکوفه پرتقال آغاز می‌شود، در حالی که قلب آن با گاردنیای بهاری، شهد هلو و نیلوفر آبی شکوفا می‌شود. نت‌های پایه شامل نعناع هندی، کشمیر، مشک و کرم وانیل است. این عطر در یک بطری شیشه‌ای با تصویر یک پری در مرکز بطری طراحی شده است.
نت آغازین عطر فری داست مرکب از روایح گل صد تومانی و شکوفه پرتقال بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گاردنیا، هلو و  نیلوفرآبی است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک، وانیل و نعناع هندی تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی عالی نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه Paris Hilton Fairy Dust

نت آغازی: گل صد تومانی و شکوفه پرتقال

نت میانی: گاردنیا، هلو و  نیلوفرآبی

نت پایانی: مشک، وانیل و نعناع هندی

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه پاریس هیلتون فری داست را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Paris Hilton تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117552
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگل سفید . گلی . مشک . پودری . لبنیاتی . روایح تازه . شیرین . حیوانی . وانیل . میوه‌ای
گروه بویاییگلی
طبعمعتدل
نت آغازینگل صدتومانی . شکوفه پرتقال
نت میانیگاردنیا . هلو . نیلوفرآبی
نت پایهمشک . وانیل . نعناع هندی
عطرسازMane
سال عرضه2008
مبدا برندآمریکا
برچسب ادو پرفیوم پاریس هیلتون, عطر زنانه پاریس هیلتون

نوشتن نظر

ادو پرفیوم پاریس هیلتون Fairy Dust

Paris Hilton Fairy Dust Eau de Parfum

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

منو