ماسک مو پنتن Nem Terapisi

Pantene Nem Terapisi Hair Mask

جزییات بیشتر

جدید

برند : Pantene

شاخه: ماسک مو پنتن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

295,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک مو پنتن نم تراپیسی

ماسک مو پنتن مدل Nem Terapisi دارای حجمی معادل 200 میلی لیتر بوده و به جهت ترمیم فوق العاده ریشه و ساقه مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این ماسک مو متناسب برای موهای آسیب دیده تهیه شده و می‌تواند در جهت محافظت و ترمیم موهای آسیب دیده عمل کند. این ماسک مو بدون ویتامین و عصاره بوده اما به دلیل وجود مواد مغذی درون آن به لطافت و نرمی بیشتر موها منجر خواهد شد.
ماسک مو نم تراپیسی متناسب برای موهایی طراحی شده که آسیب دیده و دارای خشکی هستند و در واقع لطافت و شادابی خود را از دست داده‌اند. این ماسک مو می‌تواند نرمی و شادابی را پس از گذشت مدت زمانی برای موها فراهم آورده و از شکستگی و خشکی موها به میزان بسیار بالایی جلوگیری کند.
موهایی که دکلره می‌شوند پس از گذشت مدت زمانی دچار خشکی خواهند شد و اگر به خوبی از آنها مراقبت نشود دچار شکستگی شده و لطافت خود را از دست می‌دهند به همین دلیل می‌توان با کمک ماسک مو به خوبی شادابی را برای موها فراهم آورد.
این ماسک مو را می توان با توجه به بلند یا کوتاه بودن موها به میران دلخواه بر روی ساقه و نوک موهای خیس مالیده و به خوبی پخش کنید و پس از گذشت مدت زمانی موها را آبکشی کنید.
ماسک مو نم تراپیسی علاوه بر حفاظت از موها به درخشندگی و براقیت موها کمک کرده و منجر به تغذیه مناسب موها شده و بدون حس چربی بر روی سر بوده و به خوبی حالت گیرند.
ماسک مو Nem Terapisi محصولی از برند نامدار پنتن و ساخت کشور فرانسه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-112456
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورفرانسه
مناسبمو
ویتامینندارد
سایر توضیحاتبراق کننده و درخشان کننده مو . محافظت از مو . آبرسان و تغذیه کننده ساقه موها . حالت گیری بالای موها . بدون چربی . تاثیرگذاری در 3 دقیقه . مناسب برای موهای آسیب دیده . حاوی مواد مغذی
عصارهندارد
برچسب ماسک مو, ماسک مو پنتن

نوشتن نظر

ماسک مو پنتن Nem Terapisi

Pantene Nem Terapisi Hair Mask

نوشتن نظر

5 محصول مشابه

منو