کرم شب ضدچروک نیوآ Q10 Power

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: کرم ضد چروک نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کرم شب ضد چروک نیوآ کیوتن

کرم شب ضدچروک نیوآ مدل Q10 Power ظاهر چین و چروک‌های پوستی را کاهش می‌دهد و رطوبت شدید پوستی را در طول شب برای شما فراهم می‌کند. استفاده از این کرم مناسب برای پوست‌های حساس بوده و یک کرم ضد پیری پوست به شمار می‌رود.
این کرم به مدت 24 ساعت به آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست کمک می‌کند و احساس نرمی را برای پوست‌ها فراهم می‌آورد. این کرم قابل استفاده به صورت شبانه بوده و حاوی Q10 بوده که به طور یکدست بر روی پوست صاف می‌شود.
این کرم حاوی کراتین بوده و قابل استفاده بر روی انواع پوست است. دارای اثربخشی 3 برابری بر روی چروک‌ها بوده و به خوبی چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان را کاهش می‌دهد. این محصول دارای فرمول شبانه Q10 و کراتین بوده که به تقویت فیبرهای سفت کننده پوست کمک می‌کند و به وضوح پوست را سفت می‌کند و در عین حال چین و چروک را در طول 7 روز کاهش می‌دهد.
کرم شب ضدچروک نیوآ کیوتن می‌تواند تولید کلاژن را افزایش دهد و پوست را در هنگام خواب بازسازی کند. این کرم شب کار محافظت از سلول‌های پوست را در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد و مهاجمان خارجی برعهده داشته و پوست را به شدت تغذیه می‌کند که در این صورت پوست محکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد.
کرم شب سفت کننده ضدچروک Q10 نیوآ با خالص‌ترین کیفیت طراحی شده و 100 درصد موجب  یکنواختی پوست می‌شود. Q10 با قدرت عمل دوگانه و فرمول بهبود یافته خود به محافظت 24 ساعته از پوست در برابر چروک‌های پوستی می‌پردازد و کار از بین بردن آسیب رادیکال‌های آزاد را انجام می‌دهد.
این محصول تولید کلاژن را تقویت می‌کند و پوست را با انرژی برای خنثی کردن آسیب‌های روزانه پر می‌کند. کراتین اضافه شده در این محصول نیز استحکام پوست را افزایش می‌دهد. این محصول دارای مزایای دوگانه بوده که پوست را با انرژی پر می‌کند و به خنثی کردن آسیب‌های روز و بازسازی پوست کمک می‌کند. این کرم به طور خاص برای کاهش 3 نوع چین و چروک ساخته شده: چین و چروک پیشانی تا 27%، پنجه کلاغی تا 15% و چین و چروک‌های اطراف گونه و ناحیه دهان تا 11%*.
از جمله ویژگی‌های کلیدی این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پس از گذشت 24 ساعت پوست احساس تغذیه می‌کند و بازسازی سلولی تقویت می‌شود.
  • بعد از گذشت 1 هفته پوست به میزان قابل توجه 23 درصدی سفت‌تر می‌شود و چین و چروک‌ها کاهش می‌یابد.
  • بعد از 4 هفته بهبود مستمر برای داشتن پوستی جوان‌تر را شاهد خواهید بود.

کرم شب ضدچروک نیوآ کیوتن

استفاده از این کرم بر روی انواع پوست نرمال توصیه می‌شود و دارای 50 میلی لیتر حجم است. کرم شب Q10 به وضوح عمق چین و چروک را کاهش می‌‎دهد و شکل گیری جدید چین و چروک‌های شما را کند می‌کند. علاوه بر این از بازسازی پوست در طول شب نیز به شدت پشتیبانی می‌کند.
این کرم ضد چروک به لطف فرمول غنی با Q10 می‌تواند 10 برابر کراتین بیشتر را بر روی پوست صورت شما در طول شب اضافه کند که این کار به وضوح پوست را سفت می‌کند. بعد از گذشت 2 هفته می‌توانید نتیجه بازسازی شبانه  این کرم را بر روی پوست خود مشاهده کنید.
با استفاده شبانه این کرم پوست صورت سفت‌تر می‌شود و پس از گذشت 4 هفته، چین و چروک و خطوط به وضوح کاهش می‌یابند. با کمک این کرم پوست در طول شب به شدت تغذیه و مرطوب می‌شود. برای مشاهده تاثیر بهینه این کرم شب را به همراه کرم روز استفاده کرده و آن را بر روی صورت تمیز شده خود پخش کنید.
این کرم مخصوصا برای پوست‌های معمولی مناسب بوده و سازگاری آن از نظر متخصص پوست تست شده است. کرم شب ضدچروک کیوتن نیوآ چین و چروک را کاهش می‌دهد و از ایجاد آنها جلوگیری می‌کند، سد پوستی را بازسازی می‌کند و پوست را به شدت مرطوب می‌کند.
این کرم شب ضدچروک تسکین دهنده نیوآ حاوی Q10 مشابه پوست بوده و مناسب پوست‌های حساس نیز بوده و می‌تواند قرمزی، خشکی و احساس تنش پوست را کاهش دهد و پوست را با رطوبت کافی تامین کند. این کرم پس از چند بار استفاده، چین و چروک‌ها را به وضوح کاهش می‌دهد و پوست شما را نرم و راحت می‌کند.

Q10 چیست؟

Q10 یک آنتی اکسیدان بوده که برای مبارزه با استرس اکسیداتیو آزاد می‌شود و برای داشتن ظاهر سالم پوست ضروری است. این کرم شب Q10 مقداری را افزایش می‌دهد که منجر به جوان‌تر شدن پوست می‌شود.

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream

ویژگی‌های کرم شب ضدچروک نیوآ Q10 Power

  • کاهش ظاهر چین و چروک‌های پوستی
  • فراهم سازی رطوبت شدیدی پوستی در طول شب
  • مناسب پوست‌های معمولی و حساس
  • ضدپیری پوست
  • سفت کننده پوست
  • آبرسانی و تغذیه 24 ساعته پوست
  • فراهم سازی احساس نرمی پوست
  • حاوی Q10
  • تقویت شده با کراتین
  • قابل استفاده به صورت شبانه
  • فاقد سیلیکون 
  • دارای اثربخشی 3 برابری بر روی چروک‌ها
  • کاهش چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان
  • تقویت فیبرهای سفت کننده پوست
  • افزایش کلاژن پوست
  • کاهش عمق چین و چروک‌های پوستی
  • کندسازی شکل گیری جدید چین و چروک‌های پوستی
  • از بین بردن آسیب رادیکال‌های آزاد و مهاجمان خارجی
  • تست شده از نظر متخصص پوست
  • کاهش قرمزی، خشکی و احساس تنش پوست‌های حساس
  • تامین رطوبت کافی پوست

نحوه استفاده از کرم شب ضدچروک نیوآ کیو 10

  1. پس از انجام روتین پوستی خود در هنگام شب کرم را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید.
  2. کرم را با حرکات دایره‌ای بر روی پوست ماساژ دهید.
  3. می‌توانید از این کرم بر روی صورت، گردن و سینه خود استفاده کنید.
  4. برای مشاهده بهترین نتیجه از کرم روز کیوتن و کرم دور چشم ضد چروک Q10 نیوآ نیز استفاده کنید.
  5. زمان استفاده از تماس مستقیم چشمی خودداری کنید.

کرم شب ضدچروک نیوآ Q10 Power

موارد موجود در کرم شب ضدچروک نیوآ Q10 Power

از جمله موارد موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، گلیسیرین، کوآنزیم Q10، الکل سیتریل، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، کره بوتیروسپرموم پارکی، کوکوگلیسریدها، متیل پروپاندیول، کوکو گلیسیرید هیدروژنه، سیترات گلیسریل استئارات، سیتریل ایزونونوات، تری ایزوستئارین، تری ایزوستئارین اتیل، اسکوالرین، -2-ایمید، پانتولاکتون، گلیسریل استئارات، صمغ زانتان، اتیل هگزیل گلیسیرین، کاپریلیل گلیکول، سدیم هیدروکسید، اسید سیتریک، فنوکسی اتانول و عطر اشاره کرد.

شما می‌توانید کرم شب ضدچروک نیوآ کیوتن را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Nivea تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117452
بافتکرمی
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآلمان
مناسب پوستانواع پوست
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهکاسه ایی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتکاهش ظاهر چین و چروک‌های پوستی . آبرسانی و تغذیه 24 ساعته پوست . حاوی Q10 . تقویت شده با کراتین . کاهش چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان . تقویت فیبرهای سفت کننده پوست . افزایش کلاژن پوست
پارابنندارد
گلیسیریندارد
برچسب کرم شب ضدچروک نیوآ, کرم شب ضدچروک

نوشتن نظر

کرم شب ضدچروک نیوآ Q10 Power

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream

نوشتن نظر

منو