کرم روز ضدچروک نیوآ Q10 Power

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: کرم ضد چروک نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کرم روز ضد چروک نیوآ کیوتن

کرم روز ضدچروک نیوآ مدل Q10 Power دارای اثربخشی 3 برابری بر روی چروک‌ها بوده و به خوبی چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان را کاهش می‌دهد. وجود Q10 خالص دوگانه درون این محصول در ابتدا به وضوح پوست را سفت می‌کند و در عین حال چین و چروک را در طول 7 روز کاهش می‌دهد.
با استفاده از این کرم روز پوست با انرژی پر می‌شود و از آسیب‌های روزانه پوست جلوگیری می‌شود و منجر به بازسازی پوست می‌شود. این کرم روز آسیب رادیکال‌های آزاد و مهاجمان خارجی بر روی پوست را از بین می‌برد و دارای SPF 15 بوده که از پوست در برابر اشعه‌های UVA/UVB که منجر به پیری زودرس پوست می‌شوند محافظت می‌کند.
این کرم روز در 24 ساعت پوست را صاف‌تر می‌کند و منجر به تغذیه و سلامت پوست می‌شود. کرم روز سفت کننده ضد چروک Q10 نیوآ با خالص‌ترین کیفیت طراحی شده و 100 درصد موجب  یکنواختی پوست می‌شود. Q10 با قدرت عمل دوگانه و فرمول بهبود یافته خود به محافظت 24 ساعته از پوست در برابر چروک‌های پوستی می‌پردازد و کار از بین بردن آسیب رادیکال‌های آزاد را انجام می‌دهد.
این محصول دارای مزایای دوگانه بوده که پوست شما را با انرژی پر می‌کند و به خنثی کردن آسیب‌های روز و بازسازی پوست کمک می‌کند. این کرم با SPF 15 اضافه شده به طور خاص برای کاهش 3 نوع چین و چروک ساخته شده: چین و چروک پیشانی تا 19%، پنجه کلاغی تا 17% و چین و چروک‌های اطراف گونه و ناحیه دهان تا 25%*.
از جمله ویژگی‌های کلیدی این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پس از گذشت 24 ساعت پوست تغذیه، سالم و صاف می‌شود.
  • بعد از گذشت 1 هفته پوست به میزان قابل توجه 21 درصدی سفت‌تر می‌شود و چین و چروک‌ها کاهش می‌یابد.
  • بعد از 4 هفته بهبود مستمر و جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های جدید را شاهد خواهید بود.

کرم روز ضدچروک نیوآ کیوتنبا کمک این کرم روز حلقه‌های تیره دور چشم خود را کاهش دهید. می‌توانید با کمک این کرم ظاهر چشم‌های خسته خود را که انگار به نظر می‌رسد زیاد خوابیده‌اید و دچار پف شده است را از بین ببرید. این کرم روز درمانی برای سیاهی زیر چشم زنان است.
کرم روز ضد چروک NIVEA Q10 Plus SPF15 اکنون با کراتین تقویت شده تا چین و چروک‌ها را تنها در دو هفته کاهش دهد. Q10 و کراتین و مواد فعال پوستی قوی که به طور طبیعی در پوست یافت می‌شوند با افزایش سن سطح آنها کاهش می‌یابد و پس از آن پوست انرژی کمتری برای بازسازی خواهد داشت. به همین دلیل باید از جایگزین این عملکرد همچون کرم روز ضدچروک کیو 10 نیوآ استفاده کرد.
فرمول غیر چرب و جذب سریع این محصول موجب می‌شود که منافذ را تصفیه کند و به طور ویژه برای نیازهای پوست مختلط فرموله شده است. این محصول سطح طبیعی Q10 و کراتین را برای مبارزه با چین و چروک از درون افزایش می‌دهد تا ظاهر پوست به وضوح صاف شود. علاوه بر این، کرم روز کیو10 کار محافظت در برابر اشعه UV با SPF 15 را نیز انجام می‌دهد.
کرم روز مغذی ضد چروک + سفت کننده Q10 نیوآ به طور موثر با خطوط و چین و چروک مبارزه می‌کند و پوست را به وضوح سفت‌تر می‌کند. این کرم مرطوب کننده ضد چروک NIVEA به مرور زمان خطوط و چین و چروک‌های ظریف را کاهش می‌دهد و پوستی صاف و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد.

Q10 چیست؟

Q10 یک آنتی اکسیدان بوده که برای مبارزه با استرس اکسیداتیو آزاد می‌شود و برای داشتن ظاهر سالم پوست ضروری است. این کرم روز Q10 مقداری را افزایش می‌دهد که منجر به جوان‌تر شدن پوست می‌شود.

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream

ویژگی‌های کرم روز ضدچروک نیوآ Q10 Power

  • ضد پیری پوست
  • سفت شدن پوست
  • آبرسانی و تغذیه 24 ساعته پوست
  • فراهم سازی احساس نرمی پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • تقویت شده با کراتین
  • قابل استفاده بر روی انواع پوست
  • فاقد سیلیکون 
  • دارای اثربخشی 3 برابری بر روی چروک‌ها
  • کاهش چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان
  • حاوی Q10 خالص دوگانه
  • پر شدن پوست از انرژی
  • جلوگیری از آسیب‌های روزانه پوست
  • بازسازی پوست
  • از بین بردن آسیب رادیکال‌های آزاد و مهاجمان خارجی
  • دارای SPF 15
  • از پوست در برابر اشعه‌های UVA/UVB که منجر به پیری زودرس پوست می‌شوند محافظت می‌کند.
  • کاهش حلقه‌های تیره دور چشم
  • از بین بردن ظاهر خسته چشم‌ها
  • مناسب پوست مختلط

نحوه استفاده از کرم روز ضدچروک نیوآ کیو 10

  1. پس از انجام روتین پوستی خود روزانه کرم را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید.
  2. کرم را با حرکات دایره‌ای بر روی پوست ماساژ دهید.
  3. می‌توانید از این کرم بر روی صورت، گردن و سینه خود استفاده کنید.
  4. برای مشاهده بهترین نتیجه از کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم Q10 و کرم شب احیا کننده نیوآ نیز استفاده کنید.
  5. زمان استفاده از تماس مستقیم چشمی خودداری کنید.

کرم روز ضدچروک نیوآ Q10 Power

موارد موجود در کرم روز ضدچروک نیوآ Q10 Power

از جمله موارد موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، کوآنزیم Q10، کراتین، 1-متیل هیدانتوئین-2-ایمید، توکوفریل استات، اتیل هگزیل گلیسیرین، صمغ زانتان، تری سدیم EDTA، سدیم هیدروکسید، فنوکسی اتانول،گلیسیرین، کره بوتیروسپرموم پارکی، ستئاریل الکل، متیل پروپاندیول، گلیسریل استئارات SE، آلکیل بنزوات C12-15، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، کوکوگلیسرید، فنیل بنزیمیدازول سولفونیک اسید، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، بیس اتیل هگزیلوکسی فنل متوکسی فنیل تریازین، گلیسریل استئارات، یوبی کینون، کراتین، 1-متیل هیدانتوئین-2-ایمید، توکوفریل استات، اتیل هگزیل گلیسیرین، صمغ زانتان، تری سدیم EDTA، سدیم هیدروکسید، فنوکسی اتانول اشاره کرد.

شما می‌توانید کرم روز ضدچروک نیوآ کیوتن را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Nivea تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117451
بافتکرمی
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
مناسب پوستانواع پوست
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهکاسه ایی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتضد پیری و سفت کننده پوست . آبرسانی و تغذیه 24 ساعته پوست . نرمی پوست . تقویت شده با کراتین . دارای اثربخشی 3 برابری بر روی چروک‌ها . کاهش چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، ناحیه گونه و دهان . حاوی Q10
SPF15
پارابنندارد
گلیسیریندارد
برچسب کرم روز ضدچروک نیوآ, کرم روز ضدچروک

نوشتن نظر

کرم روز ضدچروک نیوآ Q10 Power

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream

نوشتن نظر

منو