اکستریت پرفیوم مندیتوروسا Amygdala

Mendittorosa Amygdala Extrait de parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Mendittorosa

شاخه: عطر مندیتوروسا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه مندیتوروسا امیگدلا

عطر زنانه و مردانه مندیتوروسا مدل Amygdala از خانواده سبز، چوبی، معطر، بالزامیک و ادویه‌ای بوده و درون آن از روایح گل سفید، کهربا، گل زرد و قهوه استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر چوبی-معطر امیگدلا محصولی از برند مشهور مندیتوروسا بوده که برای اولین بار در سال 2022 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در شب‌های تمامی فصول سال به خصوص زمستان است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام لوکا مافی (Luca Maffei) انجام شده است. عطر Amygdala به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای مندیتوروسا در سال 2022 معرفی شده است.
الهام بخش این عطر از مطالعات اخیر روانشناختی-بیولوژیکی توسط استفانیا، بنیانگذار Mendittorosa بوده که علاوه بر تولید عطر، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم در روانشناسی نیز می‌باشد. عطر آمیگدال نیروی جذابی را آزاد می‌کند که ما را از افکار خوب و بد فراتر می‌برد و باعث می‌شود در بی نهایت بیکران مغز خود شناور شویم. برای طراحی ساختار بویایی این عطر استفانیا مجددا از عطرساز لوکا مافی به عنوان استاد عطرساز این کار دعوت به همکاری کرد که این بار فراتر از همه انتظارات و فراتر از چهره‌های خودش باشد.

ادکلن زنانه و مردانه مندیتوروسا امیگدلا
لوکا با یک تصویر DTI از نیمکره‌های مغزی توانست گل زنبق عظیمی را ببیند و بلافاصله تصمیم گرفت تا بر روی این رایحه تمرکز کند و در کنار آن  بر روی یک دسته گل پیچیده و هیجان انگیز نیز کار کند. او می‌خواست در بسیاری از ارجاعات متقابل بین مواد خام ادای احترامی به بسیاری از ارتباطات عصبی را امتحان کند.
روایح زنجبیل و قهوه انرژی و پویایی را به نت‌های بالایی این عطر منتقل می‌کنند و در تضاد شدیدشان نشان‌دهنده درخشش‌های هیجانی هستند. برای قلب این عطر لوکا و استفانیا همیشه به بادام فکر می‌کردند که شکل آمیگدال را به یاد می‌آورد  و در کنار آن از روایح گلی زنبق، یلانگ یلانگ، برگ بنفشه و شکوفه پرتقال نیز استفاده کردند. در نهایت برای تجلیل از نقش اصلی آمیگدال که دقیقا در پردازش بویایی و به طور خاص در حافظه بویایی ثبن می‌شود، لوکا خواستار وتیور و لابدانوم بود که دارای رایحه‌هایی هستند که هرگز از یادها نمی‌روند.
نت‌های درون عطر امیگدلا ترکیبی از روایح باریجه ایرانی، گل یاسمن سامباک، لابدانوم، یلانگ یلانگ، قهوه، دارچین سیلان، چوب گایاک، فلفل صورتی، علف خس خس، گل بنفشه و شکوفه پرتقال است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Amygdala محصولی از برند نامدار مندیتوروسا و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Mendittorosa Amygdala

نت اصلی: باریجه ایرانی، گل یاسمن سامباک، لابدانوم، یلانگ یلانگ، قهوه، دارچین سیلان، چوب گایاک، فلفل صورتی، علف خس خس، گل بنفشه و شکوفه پرتقال

شما می‌توانید اکستریت د پرفیوم زنانه و مردانه مندیتوروسا امیگدلا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Mendittorosa تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116933
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتاکستریت د پرفیوم
ساختار رایحهسبز . گل سفید . چوبی . معطر . کهربا . گل زرد . بالزامیک . ادویه‎ای . شیرین . قهوه
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت پایهباریجه ایرانی . گل یاسمن سامباک . لابدانوم . یلانگ یلانگ . قهوه . دارچین سیلان . چوب گایاک . فلفل صورتی . علف خس خس . گل بنفشه . شکوفه پرتقال
عطرسازLuca Maffei
سال عرضه2022
مبدا برندایتالیا
برچسب عطر زنانه مندیتوروسا, عطر مردانه مندیتوروسا, اکستریت پرفیوم مندیتوروسا

نوشتن نظر

اکستریت پرفیوم مندیتوروسا Amygdala

Mendittorosa Amygdala Extrait de parfum

نوشتن نظر

منو