قرص ایمدین Time Perfection

IMEDEEN Time Perfection Tablet

جزییات بیشتر

جدید

برند : برندهای متفرقه

شاخه: مکمل های دارویی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-20

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کامل قرص ایمدین تایم پرفکشن

در دنیای امروزی توجه به زیبایی و جوانی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. برای پاسخ به این نیازها محصولات جدیدی تولید شده است که برخلاف کرم‌ها و لوسیون‌ها، توانایی نفوذ و ترمیم لایه های عمیق تری از پوست را دارا هستند، یکی از این محصولات،قرص ایمدین تایم پرفکشن است. 

قرص ایمدین تایم پرفکشن Imedeen Time Perfection یک مکمل غذایی با عملکرد ضد پیری است. این قرص با ترکیبی منحصر به فرد از مواد فعال و کاملا طبیعی، فرموله شده است. این مواد با هم کار می کنند تا سبب کاهش خطوط ریز و چین و چروک  شده و علائم پیری را برطرف کنند. مصرف منظم قرص ها، پوست شما را شفاف تر کرده و به بهبود کیفیت، ساختار، درخشندگی و تعادل رطوبت در پوست کمک می کند .

قرص ایمدین تایم پرفکشن Imedeen Time Perfection ترکیبی از دو قسمت اصلی Marin Complex و LycoPhenceGS Forte می باشد. Marin Complex از پروتئین ها و پلی ساکاریدهای منحصر بفردی تشکیل شده است که به پوست کمک می کنند تا جوان تر و محکم تر به نظر برسد. قسمت دوم LycoPhenceGS Forte است که یک ترکیب نوآورانه می باشد و بعنوان اختراع در ایالات متحده ثبت شده است. این ترکیب حاوی عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن)، عصاره هسته انگور، ویتامین C و روی است. پس از مصرف قرص ایمدین تایم پرفکشن، ترکیبات این بخش در داخل بدن تجزیه شده و عملکرد آنتی اکسیدانی نیز از خود نشان می دهند و به فرد کمک می کنند پوستی جوان تر داشته باشد. اگر 30 ساله هستید، برای درخشندگی بیشتر پوستتان و اگر 40 ساله اید برای به تاخیر انداختن پیشرفت خطوط وچین و چروک و یا برای مبارزه در برابر اثرات یائسگی می توانید  قرص ایمدین تایم پرفکشن Imedeen Time Perfection مصرف کنید.

پس از  40 سالگی پوست شروع به بروز علائم پیری می کند. خطوط ظریف و چین و چروک ها، بیشتر نمایان می‌شوند. هر چیزی که این روند را به تاخیر بیاندازد به جوان و در نتیجه زیبا ماندن فرد کمک می کند. این قضیه برای خانم ها بسیار مهم است. قرص های مراقبت از پوست ایمدین تایم پرفکشن Imedeen Time Perfection برای کمک به بهبود کیفیت پوست، تعادل رطوبت و کاهش علائم قابل مشاهده پیری، طراحی شده اند. کافی است روزانه دو قرص را به برنامه زیبایی معمول خود اضافه کنید تا در کمتر از 90 روز تغییرات را مشاهده کنید. 

ترکیبات سازنده

کمپلکس مارین  Biomarine Complex

مواد اصلی در قرص ایمدین تایم پرفکشن معمولا یک کمپلکس بیومارین است که ترکیبی اختصاصی از پروتئین های ماهی و پلی ساکاریدها است. این کمپلکس سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین ها و گلیکوپروتئین ها است که از ماهی به دست می‌آید. ترکیبات این کمپلکس  بسیار شبیه به بافتی است که به طور طبیعی در پوست یافت می شود برای همین به خوبی توان حفظ ساختار و عملکرد پوست را دارا می باشد.

آنتی‌اکسیدان‌ها

یکی از اجزای برجسته در این قرص،گنجاندن ویتامین C و E است که به عنوان آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند شناخته می‌شوند. عملکرد اصلی و مهم این آنتی‌اکسیدان‌ها حذف رادیکال‌های آزاد در بدن است. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند باعث استرس اکسیداتیو و آسیب به پوست شوند. آنتی اکسیدان ها می توانند با خنثی سازی رادیکال های آزاد، از پوست در برابر پیری زودرس و عوامل محیطی محافظت کنند.

روی

روی یکی از مواد مهم در ساخت کلاژن است که برای حفظ انعطاف‌ پذیری پوست، ضروری است. یکی دیگر از مواد ضروری که اغلب در قرص های Imedeen Time Perfection یافت می شود روی است. روی نقش مهمی در سنتز کلاژن ایفا می کند که برای حفظ خاصیت ارتجاعی، استحکام و تقویت پوست بسیار مهم است. روی با حمایت از تولید کلاژن به ایجاد پوستی صاف و انعطاف پذیرتر کمک می کند و می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد. از سوی دیگر روی به سنتز طبیعی DNA کمک می کند و از فرم طبیعی پوست محافظت می کند.

بهترین شرایط و نحوه استفاده

بازه سنی مناسب برای مصرف قرص ایمدین تایم پرفکشن 35 تا 50 سال است. دوز روزانه توصیه شده برای بزرگسالان 35 سال و بالاتر 2 قرص در روز است که ترجیحاً همراه با غذا مصرف شود. از دوز روزانه نباید تجاوز کرد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از قرص ایمدین تایم پرفکشن Imedeen Time Perfection ، مصرف 2 قرص در روز به مدت حداقل 12 هفته توصیه می شود.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که قرص های ایمدین تایم پرفکشن می توانند مکمل ارزشمندی برای مراقبت از پوست شما باشند، اما زمانی که با رویکردی جامع برای مراقبت از پوست، از جمله رژیم غذایی سالم، هیدراتاسیون کافی، محافظت در برابر نور خورشید و یک رژیم مراقبت از پوست سازگار ترکیب شوند، بهترین عملکرد را دارند.

شرایط نگهداری

در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.دور از دسترس و دید کودکان خردسال نگهداری شود.

خطرات و هشدارها

مکمل های غذایی برای تکمیل رژیم در نظر گرفته شده اند و نباید به عنوان جایگزینی برای رژیم غذایی متنوع در نظر گرفته شوند.در حالی که تمام مراقبت ها برای اطمینان از اینکه این اطلاعات همیشه تا حد امکان دقیق هستند انجام شده است، محصولات غذایی به طور منظم بهبود می یابند و ممکن است گاهی اوقات محتوای تغذیه تغییر کند. در نتیجه توصیه می کنیم همیشه قبل از استفاده یا مصرف هر محصولی، برچسب را به دقت بخوانید.

هرگز از دوز روزانه تجاوز نکنید. قبل از استفاده بسته بندی محصول را مطالعه کنید. اگر باردار هستید، در دوران شیردهی بسر میبرید یا از یک بیماری زمینه ای (مثلا دیابت، صرع) رنج می برید با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. افرادی که به ماهی یا غذاهای دریایی حساسیت دارند باید در استفاده از این قرص ها احتیاط کنند.

بازخوردها و نتایج آزمایشات

مطالعات و آزمایشات مختلفی بر روی Imedeen Time Perfection انجام شده است اثربخشی Imedeen Time Perfection در آزمایشات بالینی و همچنین طیف وسیعی از مطالعات آزمایشگاهی ارزیابی شده است.. این آزمایشات نشان داده است که استفاده از این مکمل می‌تواند بهبود قابل ملاحظه‌ای در سلامت و زیبایی پوست داشته باشد و عوارض جانبی مهمی ندارد.

در یکی از کارآزمایی‌های بالینی آزمایشاتی بر روی بیش از 300 زن انجام گرفت. به نیمی از افراد قرص تایم پرفکشن و نیم دیگر دارونما داده شد. نتیجه جالب بود، بهبود قابل توجهی در ظاهر پوست با ایمدین تایم پرفکشن در مقایسه با دارونما مشاهده شد. همچنین ارزیابی خود شرکت کنندگان از کیفیت بافت پوست، میزان خشکی و یا نرمی پوست، برای گروه Imedeen مطلوب بود.

درنوع دیگر از آژمایشات بالینی و مشاهدات میدانی، نتایج آزمایشات و گزارش مصرف کنندگان نشان داد که قدرت بازسازی و ترمیم پوست، در افزادی که از قرص ایمدین تایم پرفکشن استفاده می کنند بطور بارزی افزایش داشته است. برای نمونه نتایج آزمایشات تایید کرد که قدرت بازسازی پوست پس از مصرف این مکمل در مقایسه با دارونما بسیار بیشتر شده است، از سوی دیگر افرادی بیان کردند که در جراحات پوستی و یا شکستگی ها ، با وجود اینکه بهبودی و ترمیم هفته‌ها طول می‌کشید اما همچنان نشانه‌ای از محل جراحت و یا شکستگی باقی می ماند. اما از زمان مصرف Imedeen Time Perfection، این زمان بهبودی به طور چشمگیری بهبود یافته و اثر باقی مانده روی پوست بسیار کمتر شده است.

آزمایش دیگری توسط سایت  Good Housekeeping Reader طراحی شد.در مجموع 166 مصرف کننده بالای 40 سال این محصول را مطابق با پروتکل های آزمایش GHI آزمایش کردند. یک پرسشنامه توسط کارشناسان سایت  طراحی شد و در پایان آزمایش 90 روزه برای آزمایش کنندگان ارسال شد. محصول در چهار حوزه اصلی امتیازدهی شد: عملکرد/اثربخشی، مقبولیت کلی، تمایل به خرید و اینکه آیا آنها محصول را به یک دوست توصیه می‌کنند یا خیر. نتایج را در زیر مشاهده کنید:

  • به طور کلی، 78٪ محصول را بسیار خوب/عالی ارزیابی کردند.
  • 77٪ موافق بودند که پوست آنها نرم تر و صاف تر بود
  • 75 درصد متوجه بهبود کیفیت پوست خود شدند.
  • 60 درصد گفتند که پوستشان درخشندگی بیشتری دارد.
  • 95٪ موافق بودند که مصرف قرص ها راحت است.

نتیجه‌گیری

قرص ایمدین تایم پرفکشن با ترکیبات موثر و نتایج قابل ملاحظه ای که به آن‌ها دست یافته است، به عنوان یکی از مکمل‌های موثر در حمایت از سلامت و جوانی پوست مورد توجه قرار می‌گیرد. استفاده منظم از این مکمل می‌تواند بهبود‌های چشمگیری در ساختار و ظاهر پوست ایجاد کند و به شما کمک کند تا از جوانی و زیبایی پوست خود لذت ببرید.  

خرید قرص ایمدین تایم پرفکشن

شما می‌توانید ایمدین تایم پرفکشن را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند ایمدین تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-118033
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب قرص جوانساز, قرص ضد پیری

نوشتن نظر

قرص ایمدین Time Perfection

IMEDEEN Time Perfection Tablet

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو