ادو پرفیوم ماسک میلانو White Whale

Masque Milano White Whale Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Masque Milano

شاخه: عطر ماسک میلانو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-03

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه ماسک میلانو وایت ویل

عطر زنانه و مردانه ماسک میلانو مدل White Whale از خانواده گلی، چوبی، پودری، میوه‌ای، روایح تازه، ادویه‌ای، حیوانی و معطر بوده و درون آن از روایح کهربا، گل بنفشه و نمک استفاده شده و  طبعی معتدل دارد.
عطر چوبی وایت ویل محصولی از برند مشهور ماسک میلانو بوده که برای اولین بار در سال 2022 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای تمامی فصول سال است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام کریستین آلوری (Christian Alori) انجام شده است. عطر White Whale جزو یکی از جدیدترین عطرهای ماسک میلانو در سال 2022 به شمار می‌رود.
این عطر متعلق به مجموعه Act.IV - "Act of Dreams" است. عطرهای این خانه در گروه های 4 تایی سازماندهی شده‌اند که هر کدام نشان دهنده یک "ACT" در اپرا MASQUE است.
ایجاد این عطر به خودی خود یک سفر بود. روند توصیف شده توسط کریستین بدین صورت بوده است:" نقطه شروع و نقطه مرکزی عطر Amber Gris است. زمانی که در دفتر IFF پاریس کار می‌کردم، روی یک آکورد عنبرسائل کار کرده بودم و از مقداری عنبر طبیعی به عنوان مرجع هدف استفاده می‌کردم. من آکورد را از کتابخانه‌ام بیرون کشیدم و آماده بودم که به وفور از آن استفاده کنم!

ادکلن زنانه و مردانه ماسک میلانو وایت ویل
در طول طوفان فکری خود، ما به وضوح جنگل‌های روستایی و خشن را تصور می‌کردیم. برخلاف صاف و صیقلی بودن کشتی پکود این کشتی برای تحمل سختی‌ها ساخته شده است. سخت‌ترین شرایطی که آب و هوا و اقیانوس می‌توانند ارائه دهند. ما از چوب سدر ویرجینیا، Cistus Labdanum، Patchouli LMR، Vetiver LMR، Cypress LMR و Oakmoss استفاده کردیم.
ما در دوز کردن تفاوت‌های ظریف آب دریا مراقب بودیم. اینجا جایی است که ما احتمالا بیشترین تعداد اصلاحات را انجام دادیم تا به تعادل مناسب با سایر عناصر برسیم. فلفل سیاه LMR برای ایجاد احساس خنکی و هوای تازه به خوبی با نت‌های آب شور ترکیب شده است.
تا اینجا، این عطر داستانی از زندگی تاریک و ناهموار در دریا را بیان می‌کرد. ما تصمیم گرفتیم با استفاده از Osmanthus LMR و Violet Flower کمی نور و گرما را به تصویر وارد کنیم. ما می‌خواستیم آن بوی نوستالژیک و آشنا را با استفاده از Orris Concrete LMR و Olibanum LMR بیاوریم.
ما تعقیب نهنگ سفید افسانه‌ای را با لمسی از آبسینت برای خدمه دیگر قبل از اینکه به سرنوشتشان برسیم، نهایی کردیم. ما از Armoise Heart LMR استفاده کردیم که حاوی غلظت بالاتری نسبت به اکثر عصاره‌های آرموز است."
نت آغازین عطر وایت ویل مرکب از روایح گل بنفشه، فندق و گل رز بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح اوسمانتوس چینی، گل بنفشه، عنبرسائل و ریشه زنبق زرد ایتالیایی است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح علف خس خس هائیتی، چوب سدر ویرجینا، لابدانوم و برگ پچولی اندونزیایی تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را استشمام نمود. پخش بوی این عطر متوسط بوده و دارای قیمتی خوب بوده که می‎تواند خریدی جذاب را برای شما به ارمغان آورد.
عطر White Whale محصولی از برند نامدار ماسک میلانو و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Masque Milano White Whale

نت آغازی: گل بنفشه، فندق و گل رز

نت میانی: اوسمانتوس چینی، گل بنفشه، عنبرسائل و ریشه زنبق زرد ایتالیایی

نت پایانی: علف خس خس هائیتی، چوب سدر ویرجینا، لابدانوم و برگ پچولی اندونزیایی

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116629
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهکهربا . گلی . چوبی . پودری . گل بنفشه . میوه‌ای . نمک . روایح تازه . ادویه‌ای . حیوانی . معطر
گروه بویاییچوبی
طبعمعتدل
نت آغازینگل بنفشه . فندق . گل رز
نت میانیاوسمانتوس چینی . گل بنفشه . عنبرسائل . ریشه زنبق زرد ایتالیایی
نت پایهعلف خس خس هائیتی . چوب سدر ویرجینا . لابدانوم . برگ پچولی اندونزیایی
عطرسازChristian Alori
سال عرضه2022
مبدا برندایتالیا
برچسب ادو پرفیوم ماسک میلانو, عطر زنانه ماسک میلانو, عطر مردانه ماسک میلانو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ماسک میلانو White Whale

Masque Milano White Whale Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو