ادو پرفیوم لاپرلا Signature

La Perla Signature Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Laperla

شاخه: عطر لاپرلا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه لاپرلا سیگنچر

عطر زنانه لاپرلا مدل Signature از خانواده چوبی، مرکبات، ازون، آبی، روایح تازه، معطر، سبز و میوه‌ای بوده و درون آن از رایحه گل سفید استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی سیگنچر محصولی از برند مشهور لاپرلا بوده که در سال 2021 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان به خصوص فصل بهار است.
عطر Signature به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای لاپرلا در سال 2021 معرفی شده است.  طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام لوئیز ترنر (Louise Turner) انجام شده است.
"یک دسته گل زیبا، به مانند زنی زیبا که آن را میپوشد. این عطر دارای روایح درخشان، چند لایه و با اعتماد به نفس است."
این رایحه گلی و جذاب امضای خانه لا پرلا بوده که تجلیات منحصر به فرد زنانگی را جشن می‌گیرد.  به مانند طراحی‌های ماهرانه آدا موسس این برند که شکل شما را بررسی می‌کند، ما این عطر را برای تجلیل از لایه‌های مختلف شما در داخل و خارج ایجاد کردیم.

ادکلن زنانه لاپرلا سیگنچر
درون این عطر نت‌های درخشان مرکبات باعث کنجکاوی شما می‌شوند و با رایحه خالص برگ‌های بنفشه که با ظرافت در دل این عطر می‌پیچد و با نرولی ترکیب می‌شود روایحی جذاب را ایجاد می‌کند تا یک سبزی گلی ماندگار ایجاد کند که این طراوت با رایحه مشکی گل یاس ذوب می‌شود. در زیر این سطح، لایه دیگری از شکوه و عظمت مخفی با روایح علف وتیور و نت‌های پایه چوبی که زیربنای شکوه مروارید هستند با یکدیگر ترکیب می‎شوند که به مانند اعتماد به نفس نرم و در عین حال قدرتمند شما عمل می‌کنند.
لوئیز ترنر طراح این عطر در خصوص آن گفته است:"برای من این عطر دعوتی است برای تامل در زیبایی. من از طریق این عطر می‌خواستم جذابیت معمایی زن لاپرلا را در رایحه‌ای مد لباس به تصویر بکشم بنابراین هر نت گلی را با دقت انتخاب کردم تا ظرافت سفارشی‌اش را انتخاب کنم و هر لایه را به گونه‌ای طراحی کنم که در نتیجه عطری درخشان، پررنگ و حسی شود، درست به مانند زنی که آن را می‌پوشد." La Perla Signature به عنوان یک ادو پرفیوم در حجم‌های 30، 50 و 90 میلی لیتری از اواخر می سال 2021 در دسترس است.
نت آغازین عطر سیگنچر مرکب از روایح برگ بنفشه، مرکبات، پرتقال ماندارین و نرولی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل یاسمن سامباک و شلیل است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح نت‌های چوبی، علف خس خس و چوب سدر تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Signature محصولی از برند نامدار لاپرلا و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر زنانه La Perla Signature

نت آغازی: برگ بنفشه، مرکبات، پرتقال ماندارین و نرولی

نت میانی: گل یاسمن سامباک و شلیل

نت پایانی: نت‌های چوبی، علف خس خس و چوب سدر 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116557
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوبی . مرکبات . ازون . گل سفید . آبی . روایح تازه . معطر . سبز . میوه‌ای . شیرین
گروه بویاییگلی
طبعمعتدل
نت آغازینبرگ بنفشه . مرکبات . پرتقال ماندارین . نرولی
نت میانیگل یاسمن سامباک . شلیل
نت پایهنت‌های چوبی . علف خس خس . چوب سدر
عطرسازLouise Turner
سال عرضه2021
مبدا برندایتالیا
برچسب عطر زنانه لاپرلا, ادو پرفیوم لاپرلا

نوشتن نظر

ادو پرفیوم لاپرلا Signature

La Perla Signature Eau de Parfum

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو