ژل مو مای Strong Fix

My Strong Fix Hair Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: ژل مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

38% 63,000 تومـان

39,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ژل مو مای Strong Fix (قرمز)

این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین B می باشد. آلوئه ورا سرشار از ویتامین های A ، E ، C و B12 می باشد که به تقویت تار مو ، داشتن موهای سالم و براق ، حالت دادن موها کمک می کند و همچنین می تواند موها را کمتر مستعد شکستن و ریزش کند.

یکی از فواید آلوئه ورا برای مو این است موهای سالم نیاز به پوست سر سالم دارند ، آلوئه ورا به دلیل خواص ضد قارچی، ضد عفونی کننده و ضد باکتری خود شناخته شده است. با مبارزه با عفونت های پوست سر و شوره سر، سلامت پوست سر و موهای شما را افزایش می دهد. همچنین به کاهش خارش و سوزش پوست سر، ناشی از عفونت کمک می کند.

آلوئه ورا دارای بسیاری از مواد فعال سطح بالا و مواد معدنی به علاوه اسیدهای چرب و آمینه است که برای پوست سر و مو مفید است. اسیدهای چرب و آمینو اسیدها خاصیت مرطوب کنندگی دارند و همچنین به تقویت مو کمک می‌کنند و از ساختار کراتینه حمایت می‌کنند تا موها حالت ارتجاعی بیشتری داشته باشند. اگر موهای شکننده ای دارید ژل مو مای Strong Fix می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

آلوئه ورا همراه با محتوای کلاژن بالا، خواص خنک کنندگی طبیعی دارد که این خواص به محافظت از پوست سر و موهای شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند.

در نهایت، ژل مو مای استرانگ فیکس حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین B ، مناسب هر نوع مویی می باشد حتی اگر تار موهای شما نسبتا سالم باشند، از خواص و عصاره های موجود در این محصول برای حفظ سلامت بهینه مو و همچنین حالت دهی استفاده کرد.

ژل استرانگ فیکس قرمز از برند شناخته شده ی مای و ساخت کشور ایران می باشد.

شما میتوانید ژل موی مای استرانگ فیکس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند My تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117182
مناسب برایآقایان
مبدا برندایران
ماندگاری۲۴ ساعت
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
ویتامینویتامین B
عصارهآلوئه ورا
برچسب ژل مو مای

نوشتن نظر

ژل مو مای Strong Fix

My Strong Fix Hair Gel

نوشتن نظر

5 محصول مشابه

175,000 تومـان

175,000 تومـان

39,000 تومـان 65,000 تومـان -26,000 تومـان

39,000 تومـان 65,000 تومـان -26,000 تومـان

39,000 تومـان 65,000 تومـان -26,000 تومـان

منو