ادو پرفیوم فلوریس Cherry Blossom

Floris Cherry Blossom Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Floris

شاخه: عطر فلوریس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه فلوریس چری بلاسم

عطر زنانه فلوریس مدل Cherry Blossom از خانواده گلی، روایح تازه، مرکبات، میوه‌ای، ادویه‌ای و پودری بوده و درون آن از روایح گیلاس، گل رز و مشک استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی-میوه‌ای چری بلاسم محصولی از برند مشهور فلوریس بوده که در سال 2013 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان است.
در فوریه سال 2013 خانه فلوریس عطر چری بلاسم خود را به بازار عرضه کرد. این عطر گلی-میوه ای چندین قرن از سنت ژاپنی هانامی را جشن می‌گیرد، زمانی که دوستان و خانواده در زیر درخت گیلاس به پیک نیک می‌روند و زیر ابرهای عاشقانه گلبرگ‌های شکوفه‌های گیلاس صورتی که هوا را با رایحه‌ای جذاب و مست کننده پر می‌کند استراحت می‌کنند. در طول روز، در پیک نیک از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت می‌برند و این در حالی است که گلبرگ‌های گیلاس حواس انسان را آرام می‌کند و شادی واقعی را به ارمغان می‌آورد.
عطر جدید برند Floris  با نام Cherry Blossom ترکیبی شاداب، سرزنده و درخشان از ترنج، پرتقال و فلفل صورتی را ارائه می‌دهد که شامل یک دسته گل در قلب این عطر بوده که متشکل از شکوفه گیلاس، اسمانتوس، گل رز و گل صد تومانی است. نت‌های گلی در قلب این عطر با میوه تازه گیلاس آبدار غنی شده و در پایه روایح چوب صندل خامه‌ای و رایحه گرم مشک حس می‌شود. این عطر خانه فلوریس را می‌توانید با حجم 100 میلی لیتر و به صورت EDP خریداری کنید.
نت آغازین عطر چری بلاسم مرکب از روایح ترنج، فلفل صورتی و پرتقال بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گیلاس، شکوفه گیلاس، گل صدتومانی، گل رز و اوسمانتوس است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک و چوب صندل تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Cherry Blossom محصولی از برند نامدار فلوریس و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Floris Cherry Blossom

نت آغازی: ترنج، فلفل صورتی و پرتقال

نت میانی: گیلاس، شکوفه گیلاس، گل صدتومانی، گل رز و اوسمانتوس

نت پایانی: مشک و چوب صندل

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116221
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگلی . گیلاس . روایح تازه . مرکبات . گل رز . میوه‌ای . شیرین . مشک . ادویه‌ای . پودری
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعخنک
نت آغازینترنج . فلفل صورتی . پرتقال
نت میانیگیلاس . شکوفه گیلاس . گل صدتومانی . گل رز . اوسمانتوس
نت پایهمشک . چوب صندل
سال عرضه2013
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم فلوریس, عطر زنانه فلوریس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم فلوریس Cherry Blossom

Floris Cherry Blossom Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو