قرص ماشین ظرفشویی فینیش Quantum Max با رایحه لیمو

Finish Quantum Max Dishwasher Tablets Lemon

جزییات بیشتر

جدید

برند : Finish

شاخه: قرص ظرفشویی فینیش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-06-14

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس با عصاره لیمو

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Max حاوی عصاره لیمو بوده و به عنوان قدرتمندترین قرص ماشین ظرفشویی برند فینیش شناخته می‌شود. این قرص ماشین ظرفشویی شامل فناوری 3 محفظه منحصر به فرد با پاوربال، مایع و پودر است که با کمک آن می‎توانید به طور موثر چربی ظروف و لکه‌های سخت غذا را از بین ببرید در حالی که به محافظت از ظروف و دستگاه خود کمک کنید.
پودر شوینده موجود در این محصول با فرمول جدید خود حتی لکه‌های خشک شده را بدون خیس خوردگی از قبل از بین می‌برد. وجود پاور ژل درون این محصول به خوبی روغن‌ها را از بین می‌برد و پاوربال مایع نیز می‌تواند درخشندگی عالی را برای ظروف به ارمغان آورد.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس با عصاره لیمو
این قرص ماشین ظرفشویی جدید با فناوری جدید ساخته شده و قرصی با 3 محفظه بوده که به راحتی درون ماشین ظرفشویی حل می‌شود و می‌تواند حداکثر قدرت و روشنایی کامل را برای ظروف به همراه داشته باشد. به لطف این قرص Finish Quantum Max می‌توانید از قبل ظروف را خیس ندهید و در 57 لیتر آب در هر شستشوی ظروف صرفه جویی کنید! این قرص حاوی مواد شیمیایی کمتر بوده و منجر به آسیب سلامتی افراد نخواهد شد.
وجود پودر درون این قرص قدرت شکستن و از بین بردن سخت‌ترین مواد غذایی چسبیده بر روی ظروف را با یک بار شستشو ارائه می‌دهد. وجود ژل قدرت برش چربی حتی سخت‌ترین چربی‌ها را کنترل می‌کند و از بین می‌برد. پاوربال مایع این محصول مملو از اکشن‌های قدرتی است که به خوبی ظروف را خشک می‌کند و درخشش نهایی ظروف را افزایش می‌دهد.
با کمک قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم مکس با عصاره لیمو می‎توان قدرت تمیز کنندگی یک شبه خیساندن ظرف‌ها را شاهد بود به گونه‌ای که حتی ظروف کثیفی که به مدت 24 ساعت خشک شدن نیز از روی ظروف پاک خواهد شد.
این قرص ماشین ظرفشویی دارای پودر پیشرفته با سفید کننده بوده که لکه‌های سخت همچون چای و قهوه را به خوبی جستجو کرده و آنها را از روی ظروف پاک می‌کند. این محصول به سرعت  باقیمانده‌های غذایی را به جهت درخشندگی شگفت انگیز از بین می‎برد و همچنین از خوردگی‌ای که باعث کدر شدن دائمی ظروف می‌شود جلوگیری می‌کند و در عین حال درخشش نهایی تمیز و شگفت انگیزی را ارائه می‎دهد.
Finish Quantum Max Dishwasher Tablets Lemonاین محصول با 3 محفظه قدرت این را دارد که کثیفی‌ها و خشکی‌های سخت را از بین ببرد و به خوبی چربی‌ها را بریده بریده کرده و در نهایت درخشندگی کاملی را ارائه دهد و به گونه‌ای ظروف را تمیز می‌کند که از تمیزی می‌درخشد.
این برند جزو پیشنهاد شماره 1 جهانی بوده و می‌تواند به خوبی ظروف کثیف را پاکسازی کند. زمان استفاده 1 عدد قرص را باید درون محفظه طراحی شده قرار دهید تا به خوبی ظروف کثیف را شستشو دهد. این قرص ظرفشویی ظروفی که به طور روزمره استفاده می‌شوند را به خوبی تمیز و پاکیزه می‌سازد و علاوه بر این بر خوشبو سازی آنها نیز کمک می‌کند.
این قرص ماشین ظرفشویی را دور از دسترس کودکان نگه دارید و ممکن است چشم‌ها را تحریک کند به همین دلیل آنها را جلوی چشمان خود نگذارید. در صورت ورود به چشم باید چشمان را به مدت 15 دقیقه با آب بشویید و در صورت بلع نیز باید به مقدار کافی آب نوشیده شود تا مواد از بدن دفع شود.
قرص ماشین ظرفشویی Quantum Max با عصاره لیمو محصولی از برند نامدار فینیش و ساخت کشور ترکیه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115515
مبدا برندترکیه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورترکیه
معطربله
مناسبظروف
سایر توضیحاتحاوی مواد سفید کننده مبتنی بر اکسیژن فعال . از بین بردن چربی ظروف و لکه‌های سخت غذا . افزایش درخشندگی ظروف . بدون نیاز به آبکشی قبلی . شامل فناوری منحصر به فرد با پاوربال، مایع و پودر
عصارهلیمو
برچسب قرص ماشین ظرفشویی فینیش, قرص ماشین ظرفشویی

نوشتن نظر

قرص ماشین ظرفشویی فینیش Quantum Max با رایحه لیمو

Finish Quantum Max Dishwasher Tablets Lemon

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو