ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

Balance Gold + Marine Collagen Hydrogel Lip Masks

جزییات بیشتر

جدید

برند : Balance

شاخه: ماسک صورت و بدن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک لب بالانس حاوی طلا و کلاژن دریایی

ماسک لب بالانس مدل Gold + Marine Collagen حاوی طلای کلوئیدی بوده که به دلیل خواص درمانی خود برای ایجاد درخشندگی پوست استفاده می‌شود، علاوه بر این، این محصول با کلاژن دریایی غنی شده که برای کمک به صاف کردن پوست و محافظت از ساختار پوست شناخته می‌شود.  این ماسک به خوبی لب‌ها را مرطوب و صاف می‌کند و ظاهری پرتر به آن‌ها می‌دهد.
این ماسک لب به خوبی لب‌های خشک را احیا و جوان می‌کند و در ساخت آن از هیچگونه آزمایش حیوانی استفاده نشده است. این ماسک مناسب برای استفاده بر روی انواع پوست بوده و سلامت آن از نظر پوستی تست شده است.
ماسک لب گلد اند مرین کالیجن حاوی طلای کلوئیدی و کلاژن دریایی بوده که به نرمی، صاف شدن و مرطوب شدن لب‌ها کمک می‌کند تا لب‌هایی پرتر داشته باشید. فرمول فعال موجود درون این محصول موجب می‌شود تا پس از استفاده لب‌هایی با طراوت و حجیم‌تر داشته باشید.
از جمله مزایای این محصول می‌توان به نرم کنندگی، تسکین دهندگی، حجیم کنندگی، مرطوب کنندگی و مغذی بودن آن اشاره کرد. این محصول به خوبی لب‌های ترک خورده و خشک را در 15 دقیقه ترمیم می‌کند به گونه‌ای که پس از استفاده لب‌های نرم‌تر و سالم‌تر خواهید داشت.
استفاده از این ماسک بر روی لب‌های ترک خورده و کدر توصیه می‌شود و می‌تواند به سرعت منجر به بازسازی و ترمیم پوست لب شود. درون این محصول از گلیسیرین استفاده شده که به جهت نرمی و رطوبت رسانی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک لب بالانس حاوی طلا و کلاژن دریایی

این ماسک دارای رنگ طلایی بوده و درون آن از عصاره آلوئه ورا استفاده شده و بدون ظلم، الکل، حساسیت و بو بوده و حاوی اسید گلیکولیک بوده و آبرسان پوست است، علاوه بر این این محصول حاوی ویتامین بوده و لب‌های ترک خورده، خشک و پوسته پوسته شده را بازسازی می‌کند.
این محصول دارای محافظت در برابر اشعه UVA بوده و از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند. این ماسک لب، لب‌ها را جوان و حجیم می‌کند تا ظاهری پرتر داشته باشند. این ماسک لب که با طلای کلوئیدی و کلاژن دریایی غنی شده به خوبی لب‌ها را صاف و مرطوب می‌کند.
این محصول فاقد پارابن، رنگ و گلوتن بوده و دارای نتیجه‌ای براق است. با کمک این ماسک می‎توانید لب‌های خود را احیا کنید و از آنجایی که این ماسک دارای فناوری نانو طلا است به بازسازی سلول‌های پوست در عمیق‌ترین سطح کمک می‌کند.
این ماسک لب جوان کننده و سفت کننده پوست لب بوده و از خشکی و بی حالتی لب‌ها جلوگیری می‌کند. ماسک‌های لب دقیقا به مانند ماسک‌های ورقه‌ای عمل می‌کنند  و به جهت آبرسانی پوست لب‌های خود از آنها استفاده می‌کنیم.
این ماسک لب حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان‌های بوده که می‌‎تواند لب‌های ما را از خشکی و زبری دور نگه دارد و در عوض آنها را صاف و ملایم کند. علاوه بر این، این ماسک باعث تغذیه و خاصیت ارتجاعی لب‌های نیز می‌شود و لب‌های خسته را نرم و جوان می‌کند.

مزایای اصلی ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

  • فرموله شده با طلای کلوئیدی و کلاژن دریایی
  • کمک به نرم شدن، صاف شدن و مرطوب شدن پوست لب
  • کمک به داشتن لب‌هایی پرتر
  • مرطوب کننده لب‌های ترک خورده
  • درمان خشکی لب تنها در 15 دقیقه

ویژگی‌های ماسک لب بالانس گلد + مرین کالیجن

  • حاوی طلای کلوئیدی و کلاژن دریایی
  • کمک به صاف کردن و محافظت از ساختار پوست
  • بدون آزمایشات حیوانی
  • فاقد پارابن، رنگ و گلوتن
  • محافظت در برابر اشعه UVA
  • درخشندگی پوست لب

ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

  • مرطوب کننده پوست لب
  • پرتر کردن ظاهر لب‌ها
  • مناسب برای انواع پوست
  • تست شده از نظر پوستی
  • حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان‌ها
  • کمک به تغذیه و خاصیت ارتجاعی لب‌ها

نحوه استفاده از ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

  1. لب‌های خود را کاملا تمیز و خشک کنید.
  2. ماسک را بر روی لب‌ها قرار دهید و آن را صاف کنید تا از تماس با پوست اطمینان حاصل کنید.
  3. بگذارید ماسک 15 دقیقه بر روی لب‌ها بماند.
  4. ماسک را به آرامی بردارید و لب‌های خود را بشویید.
  5. این ماسک‌ها قابل استفاده مجدد نیستند.

نکات مهم پیش از ماسک لب بالانس حاوی طلا و کلاژن دریایی

  1. این محصول تنها برای استعمال خارجی بوده بنابراین از تماس ماسک با چشم خودداری کنید و اگر این اتفاق افتاد چشم‌ها را به خوبی با آب ولرم بشویید.
  2. ماسک را بر روی پوست‌های تحریک شده، زخم یا آفتاب سوخته استفاده نکنید.
  3. در صورت بروز تحریک، مصرف محصول را قطع کنید.
  4. محصول را دور از دسترس کودکان نگه دارید.
  5. از استفاده محصول برای کودکان زیر 3 سال خودداری کنید.
  6. از تماس ماسک با لباس خودداری کنید.

Balance Gold + Marine Collagen Hydrogel Lip Masks

موارد موجود در ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، گلیسیرین، هاماملیس ویرجینیانا (فندق جادوگر)، عصاره پوست/برگ، دنات الکلی، فلورفلوگوپیت مصنوعی، صمغ زانتان، هیدانتوئین dmdm، گلوکومانان، اسید سیتریک، آلژین، پودر کندروس کریسپوس، دیازولیدینیل اوره‌سیدز، دیازولیدینیل اوره‌آتول، سیترات پتاسیم، رایحه (طعم)، کلاژن هیدرولیز شده، پروپاندیول، گلیسریل کاپریلات، استیل هپتاپپتید-9، بنزوئیک اسید، طلای کلوئیدی، ci 77891 (دی اکسید تیتانیوم)، ci 77491 (اکسیدهای آهن) و اکسید آهن سی (7786) اشاره کرد.

شما می‌توانید ماسک لب بالانس حاوی حاوی طلا و کلاژن دریایی را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Balance تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117600
مناسب برایبانوان
مبدا برندانگلستان
مناسب پوستانواع پوست
وزن6 گرم
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبلب
ویتامیندارد
سایر توضیحاتنرمی، صافی و مرطوب شدن پوست لب . کمک به داشتن لب‌هایی پرتر . مرطوب کننده لب‌های ترک خورده . درمان خشکی لب تنها در 15 دقیقه . درخشندگی پوست لب . حاوی آنتی اکسیدان . کمک به تغذیه و خاصیت ارتجاعی لب‌ها
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهطلای کلوئیدی . کلاژن دریایی . فندق جادوگر . آلوئه ورا
برچسب ماسک لب بالانس, ماسک لب

نوشتن نظر

ماسک لب بالانس Gold + Marine Collagen

Balance Gold + Marine Collagen Hydrogel Lip Masks

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو