صابون شستشو داو Original

Dove Original Soap

جزییات بیشتر

جدید

برند : Dove

شاخه: صابون داو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

55,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

صابون شستشو داو Original

صابون شستشو داو Original یک محصول با کیفیت برای شستشوی دست‌ها و بدن است. این صابون با استفاده از ترکیبی از مواد طبیعی و مواد شیمیایی، به طور موثری کثیفی و چربی های زیاد را از پوست حذف می‌کند. با عمق شستشوی قوی، صابون داو Original حتی از آلودگی‌های مختلف مانند گرد و غبار، گریس و روغن‌ها جدا می‌شود. ترکیبی از مواد طبیعی استفاده شده در صابون داو Original برای محافظت از پوست ایجاد می‌کند. عصاره‌های گیاهی مرطوب‌کننده مانند چای سبز و آلوئه ورا، پوست را نرم و لطیف می‌کند و از خشکی و ایجاد التهاب جلوگیری می‌کند. همچنین، صابون داو Original دارای عصاره‌های ضدعفونی کننده مانند عصاره ژرانیوم و چای که باعث شستشوی عمیق و بدون باقی‌ماندن باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شوند. صابون داو Original دارای عطر ملایمی است که پس از شستشو، حس تازگی و تمیزی را به پوست می‌بخشد. این صابون با تولید حباب‌های غنی و صاف،  و لذتی بیشتر در هنگام استفاده ایجاد می‌کند. در کل، صابون شستشو داو Original یک انتخاب عالی برای شستشوی دست‌ها و بدن با استفاده از ترکیبی از مواد طبیعی و ضدعفونی کننده است. این صابون به طور موثری آلودگی‌های روزانه را از پوست حذف می‌کند و به پوست نرمی و تمیزی می‌بخشد. 

بطور کلی صابون داو سفید مدل Original با فرمولاسیون غنی خود ، رطوبت پوست را کاملا حفظ کرده و با توجه به ترکیبات حاوی ¼ کرم مرطوب کننده ، پوست شما را شاداب و لطیف خواهد ساخت 

خرید صابون داو اورجینال

ویژگی های صابون داو original

صابون داو Original یکی از محصولات محبوب و معروف برند داو است که برای شستشو و مراقبت از پوست مناسب است. این صابون دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. حاوی ۱/۴ کرم مرطوب کننده است که باعث می‌شود پوست شما پس از شستشو خشک و تیره نشود، بلکه نرم، لطیف و شاداب باقی بماند
  2. دارای فرمولاسیون منحصر به فرد با قدرت پاک‌کنندگی بالا است که خاک و میکروب‌ها را از پوست شما پاک می‌کند
  3. دارای pH متعادل است که سطح طبیعی پوست شما را بازیابی می‌کند
  4. دارای بوی ملایم و خوشایند است که حس آرامش و تازگی را به شما منتقل می‌کند

این صابون برای چه نوع پوستی مناسب است؟

صابون داو اورجینال برای هر نوع پوستی مناسب است، چون دارای pH متعادل و کرم مرطوب کننده است که پوست را نرم و لطیف می‌کند³. این صابون برای پاک‌سازی و تغذیه پوست صورت و بدن قابل استفاده است. اگر پوست شما خشک، چرب، ترکیب یا حساس است، می‌توانید از این صابون بدون نگرانی استفاده کنید

خرید صابون داو اورجینال

ویژگی های بی نظیر این محصول (صابون شستشو داو)

صابون داو مرطوب کننده یک محصول است که ترکیبی از تمیز کردن، پاکسازی و مرطوب کردن پوست را ارائه می‌دهد. فرمولاسیون این صابون شامل یک چهارم کرم مرطوب کننده است که به پوست رطوبت مورد نیاز را فراهم می‌کند و آن را نرم و لطیف نگه می‌دارد. این صابون قادر است انواع آلودگی و کثیفی را از سطح پوست پاکسازی کند و در عین حال باعث مرطوب شدن پوست شود.

استفاده منظم از صابون داو مرطوب کننده می‌تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند و آن را نرم و انعطاف پذیر نگه دارد. علاوه بر این، این صابون به پوست تغذیه عمیق می‌دهد و ظاهری صاف، درخشان و سالم به آن می‌بخشد.

صابون داو اورجینال بر خلاف صابون‌های معمولی که ممکن است پوست را خشک و پوسته پوسته کنند، پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارد. همچنین، این صابون برای شستشوی صورت، بدن و دست قابل استفاده است.

ویژگی‌های صابون داو عبارتند از: حاوی کرم مرطوب کننده، مناسب برای شستشوی صورت، بدن و دست، فاقد پارابن، سولفات و فتالات، نرم و لطیف کننده پوست، خوشبو کننده، مانع از حس خشکی در پوست و مناسب برای استفاده روزانه 

به طور خلاصه، صابون داو مرطوب کننده یک محصول با ویژگی‌های منحصر به فرد است که به پوست شما کمک می‌کند تا تمیز، مرطوب و لطیف باشد و همچنین رایحه‌ای خوشبو به پوستتان ببخشد.

خرید صابون مرطوب کننده داو اورجینال (سفید)

شما می‌توانید صابون داو Original را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند داو تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115836
بافتجامد
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
الکلندارد
مناسب پوستانواع پوست
معطربله
ضد حساسیتبله
مناسبکل بدن
برچسب صابون مرطوب کننده

نوشتن نظر

صابون شستشو داو Original

Dove Original Soap

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو