ادو پرفیوم کرید Absolu Aventus

Creed Absolu Aventus Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Creed

شاخه: عطر و ادکلن کرید

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

17,000,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

ادکلن کرید ابسولو اونتوس: رایحه ای متمایز

ادکلن کرید ابسولو اونتوس یکی از شاهکارهای دنیای مد و پرستیژ است. این ادکلن عصاره تجربه کمپانی کرید است. این کمپانی از سال 1760 با عطرهای بی نظیر خود دنیا را مجذوب خود کرده است. در دنیای عطرهای لوکس باتوجه به سابقه تاریخی و تجربه بالا، کمتر نامی به اندازه کرید مورد تحسین و احترام قرار گرفته است. عطرهای کرید به دلیل استفاده از مواد طبیعی کیفیت بالا و صنایع دستی دقیق، مشهور هستند. جالب است بدانید خانواده سلطنتی و افراد مشهور همواره یکی از مشتریان ثابت این کمپانی بوده و هستند. در این مقاله ما به معرفی یکی از شاهکارهای آنها یعنی ادکلن کرید ابسولو اونتوس، می پردازیم که در میان عطرهای برجسته کرید، به عنوان نمادی از ظرافت مدرن متمایز است.

معرفی کامل ادکلن کرید ابسولو اونتوس

ادکلن کرید ابسولو اونتوس که در سال 2023 عرضه شد، یک نسخه تقویت شده از عطر نمادین اونتوس است. عطری که مترادف با پیچیدگی و قدرت است. این نمونه جدید دارای ترکیبی جسورتر و غنی تر است، در حالی که هویت اصلی نسخه قبلی خود را حفظ می کند.بعبارتی این رایحه تعبیری جسورانه تر و قوی تر از آنتوس نمادین است و برای کسانی طراحی شده است که جرات متفاوت بودن را دارا هستند.

از نگاه هنری، ادکلن کرید ابسولو اونتوس فقط یک ادکلن نیست، یک تجربه و نمادی از موفقیت، قدرت، و مردانگی است که در بطری محصور شده است. ادکلن کرید ابسولو اونتوس مظهر ظرافت مردانه است که، روح پیروز رهبران گذشته و حال را در بر می گیرد. این ادکلن با الهام از پادشاه افسانه ای، هنری هشتم، قدرت، جاه طلبی و موفقیت را در هر قطره تجسم می بخشد. قطره هایی که درون یک بطری شیشه‌ای دست‌ساز با تزئین طلایی آراسته شده است.

ادکلن کرید ابسولو اونتوس از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

ادکلن کرید ابسولو اونتوس دارای رایحه ای قوی و ماندگار است. آغاز این رایحه همراه با سمفونی پر جنب و جوشی از نت های مرکبات است که توسط ترنج درخشان ایتالیایی و توت سیاه آبدار غالب است. با باز شدن عطر، قلبی از آناناس، توس و نعناع هندی پدیدار می شود و ترکیبی جذاب از شیرینی و خاکی را ایجاد می کند. پایه عطر با نت های غنی از عنبر، مشک و خزه بلوط تثبیت شده است و ردی از گرما و پیچیدگی را بر جای می گذارد.

نت‌های ابتدایی: انگور فرنگی سیاه، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس سلطنتی انگلیسی، رگبار وسوسه‌انگیزی از شیرینی آبدار ایجاد می‌کنند که با پوست جوشان مرکبات خنثی می‌شود.

نت های قلبی: نعناع هندی، رز دمای، یاس مراکشی مطلق، چوب سدر خشک، و نکات ظریف پلارگونیوم و توس، عمق و جذابیت بی نظیری را ارائه می دهد.  چنان که نگاه های تحسین برانگیز کسانی را که به اندازه کافی خوش شانس هستند که از مسیر شما عبور کنند را، به خود جلب می کند.

رایحه پایه: وانیل از تاهیتی، رزینوئید بنزوئین استایراکس، چوب صندل هندی، وتیور هائیتی، و عنبر کمیاب ترکیب می‌شوند و هر کجا که می‌روید، ردپایی ماندگار از اعتماد به نفس و اقتدار باقی می‌گذارند.

کرید ابسولو اونتوس مفهوم "Millésime" را در بر می گیرد، اصطلاحی که در تولید شراب به کار می رود و به معنای "بهترین محصول" است. این فلسفه به استفاده از موادی که با دقت انتخاب شده اند و با موادی با کیفیت بالا ترجمه می شود که تجربه عطری واقعا استثنایی را تضمین می کند. توجه دقیق به جزئیات  قسمت بسته بندی را نیز شامل می شود، که در یک بطری شیشه ای مجلل تزئین شده با نشان سلطنتی کرید قرار گرفته است.

ویژگی های خاص ادکلن کرید ابسولو اونتوس

رایحه ای نیروبخش : ادکلن کرید ابسولو اونتوس با الهام از تاثیرگذارترین چهره های تاریخ، طراحی شده است تا عظمت را در کسانی که آن را می پوشند القا کند.

بسته بندی شیک : ارائه شده در بسته بندی لوکس و متناسب با یک اثر هنری واقعی، که ارزش نمایش در کنار وسایل ارزشمند را دارد. کیفیت بالای بسته بندی آن را به یک هدیه ایده آل برای عزیزانتان یا صرفاً یک لذت شایسته برای خود تبدیل می کند.

ماندگاری بالا:ادکلن کرید ابسولو اونتوس ماندگاری طولانی مدتی دارد و به مصرف کننده اجازه می دهد بدون زحمت در طول روز کیفیت خود را حفظ کند.

نسخه محدود: بدلیل محدودیت تولید ادکلن کرید ابسولو اونتوس یک کالای کلکسیونی مورد علاقه برای علاقه مندان به عطر نیز هست.

گزینه های شخصی سازی: در بعضی قسمت ها مانند حکاکی روی شیشه امکان سفارش اختصاصی وجود دارد..

تاکید بر مواد طبیعی: کمپانی کرید به دلیل تعهد خود به استفاده از مواد طبیعی با کیفیت بالا شناخته شده است. ادکلن کرید ابسولو اونتوساین سنت را ادامه می دهد و یک تجربه بویایی مجلل و معتبر را تضمین می کند.

ادکلن کرید ابسولو اونتوس برای چه کسانی مناسب است؟

این عطر برای افراد جسور و جاه طلب، کسانی که با اعتماد به نفس پیشروی می کنند، طراحی شده است. ادکلن کرید ابسولو اونتوس برای مرد مدرنی است که قدر چیزهای ظریف زندگی را می داند و از نشان دادن آن هراسی ندارد.

روح جسورانهادکلن کرید ابسولو اونتوسبرای مردانی که به دنبال پالایش، تمایز و کاریزما هستند جذاب است. ادکلن کرید ابسولو اونتوس به عنوان یک همراه ضروری برای حرفه ای های جاه طلب، کاشفان بی باک، و رویایی هایی است که مسیر خود را ترسیم می کنند.  چه در فتح اتاق‌های هیئت مدیره، چه صحنه‌ها یا گردهمایی‌های اجتماعی، به جنتلمن مدرن قدرت می‌دهد تا حضور خود را با اطمینان و قاطعیت نشان دهد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه،ادکلن ابسولو اونتوس چیزی فراتر از یک عطر است. یک شاهکار بویایی است که تجسمی از لوکس و پیچیدگی است. انتخاب دقیق مواد تشکیل دهنده، تمرکز بر کیفیت، و تجربه و اعتبار برند کرید، همگی به تولید یک ادکلن استثنایی کمک کرده است. ادکلن کرید ابسولو اونتوس اوج عطر مردانه را نشان می دهد. یک کلاسیک جاودانه که با سلطنت، قدرت و جذابیت آغشته شده است. چه یک کلکسیونر عطر باتجربه باشید و چه به دنبال یک رایحه منحصر به فرد و پیچیده برای اعتلای زندگی روزمره خود هستید، ادکلن ابسولو اونتوس یک سرمایه گذاری ارزشمند برای کسانی است که به دنبال عطری هستند که اثری ماندگار از خود به جای بگذارد. چه یک کلکسیونر عطر باتجربه باشید و چه به دنبال یک رایحه منحصر به فرد و پیچیده برای اعتلای زندگی روزمره خود هستید، ادکلن آبسولو اونتوس یک انتخاب نهایی است.

سوالات پرتکرار

تفاوت ادکلن کرید اونتوس و ادکلن کرید ابسولو اونتوس چیست؟

تفاوت اصلی در غلظت روغن های عطر نهفته است. ادکلن ابسولو اونتوس (15-20%) در مقایسه با ادکلن اونتوس (3-8 درصد) غلظت بیشتری دارد. این به معنای رایحه قوی تر و ماندگارتر برایادکلن ابسولو اونتوس است.

آیا ادکلن ابسولو اونتوستک جنسیت است؟

در حالی که به طور سنتی برای مردان عرضه می شود، کرید ابسولو اونتوس می تواند برای هرکسی که از مشخصات رایحه جسورانه و پیچیده آن قدردانی می کند مناسب باشد.

ادکلن ابسولو اونتوس برای چه فصلی مناسب تر است؟

تطبیق پذیریادکلن ابسولو اونتوسامکان پوشیدن آن را در تمام طول سال فراهم می کند. با این حال، نت های غنی تر آن ممکن است به ویژه برای آب و هوای خنک تر مناسب باشند.

ادکلن ابسولو اونتوس چقدر دوام می آورد؟

ادکلن ابسولو اونتوس با توجه به غلظت بالاتر روغن های عطر، ماندگاری بسیار خوبی را ارائه می دهد، می توانید انتظار داشته باشید که عطر چند ساعت روی پوست شما ماندگار باشد و ردپایی ظریف و در عین حال قابل توجه در طول روز باقی بماند.

خرید عطر کرید اونتوس ابسولو

شما میتوانید ادکلن کرید ابسولو اونتوس را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند کرید تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-118273
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمرکبات . تند گرم . معطر . چوبی . تند نرم . تند تازه . دارچین . خاکی . میوه ای
گروه بویاییمرکبات
طبعگرم
نت آغازینگریپ فروت . ترنج . انگور سیاه فرنگی
نت میانیزنجبیل . دارچین . هل . مرکبات
نت پایهفلفل صورتی . نعناع هندی . وتیور
سال عرضه2023
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مرکباتی مردانه

نوشتن نظر

ادو پرفیوم کرید Absolu Aventus

Creed Absolu Aventus Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند کرید

عطر کرید

creed-عطر کرید و قیمت عطر مردانه و زنانه کرید

کرید ، عطری دست ساز که برخواسته از وسواس های جنون آمیز عطر سازان به کیفیت و طبیعت است

عطری که توجه شما را جلب کرده است ، میراث دار سابقه و اصالتی است دیرینه!  اگر قصد خرید عطری از عطر های دست ساز کرید " creed " را دارید ، پیشنهاد می‌کنیم این متن را نیز بخوانید تا به ارزش و هویت واقعی این عطر پی ببرید.

میتوانیم بگوییم که کمپانی عطر سازی کرید اولین و تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. عمر برند کرید به بیش از 250 سال میرسد و موسس آن فردی به نام اولیویر کرید " Olivier Creed " در سال 1760 میلادی ان را تاسیس کرد. اولیویر کرید بزرگ، در واقع ششمین نسل از عطر سازان برجسته پاریس بود و پس از آن نیز ، کرید نسل به نسل  به فرزندانش منتقل شد.

اگر برگی از درخت تنومند کرید را ورق بزنیم باید بگوییم که کرید به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم رده اول مملکتی دنیا در طول این 250 سال خدمت کرده و می کند.

برند عطر کرید با وسواسی جنون آمیز ، به شدت به استاندارد های کیفیت محصول خود پایبند بوده و در طول این سالیان دراز ، نشان داده که پر انگیزه ترین و متعهد ترین حامی صنعت مواد طبیعی در عطرسازی به شمار می رود. چرا که  همچنان نیز از روش های سنتی و دستی در تمام مراحل تصفیه و پالایش،  برای تولید عطر های ناب خود استفاده می کند. آنها به معنای واقعی به این شعارشان متعهد هستند:

" خلق بی نهایت ها و مدرن ها؛ عطرهای گذشته و رایحه های آینده.  "

همه این تعهدات و سخت گیری های برند کرید باعث شده تا قشر خاصی از طبقه اشراف زادگان و نجیب زادگان ، مشتریان وفادار به این برند عطر شوند. از مشتریان عطر کرید میتوانیم به اعضای خاندان سلطنتی ( همچون ناپلئون سوم، امپراتور فرانسه، مجارستان و اتریش، تزار نیکلاس دوم روسیه، ملکه الیزابت )، سوپر استارهای هالیوود،بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها ، سیاستمداران بزرگ جهان ( همچون چرچیل و جان اف کندی )  و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند نام ببریم.

در قرن بیستم میلادی نیز لورا بوش و میشل اوباما در تقدیر از عطر کرید او را برترین عطر جهان نامیدند و مجله تایم نیز عطر اونتوس کرید را همزمان با رونماییش، "مسحور" نامید.

عطر کرید creed در دستان خاندان سلطنتی و مشاهیر نامدار جهان مردان و زنان

امروزه عطرسازان خلاق کرید این سنت بی نقص را ادامه می دهند و با تحقیق و بازرسی، بهترین مواد و منابع در سراسر جهان برای عطرسازی می پردازند. " رز بلغاری، ترک و مراکشی، یاسمن ایتالیایی، زنبق فلورانس، مریم هندی، وتیور هائیتی، وانیل بوربن، برگاموت کالابریایی، و ارغوان پارما. این ها تازه گوشه ای از گنج های نایاب و بی حد و حصری هستند که در لابراتوار کرید آرام گرفته اند. این ها تمام ترکیباتی هستند که در مد عطاری برای قرن ها و حتی هزاران سال استفاده شده اند." از انواع منتخب عطر های کرید میتوان به این عطر ها اشاره کرد:

کلمات مرتبط با این متن: قیمت عطر کریدادکلن کریدقیمت ادکلن کریدخرید عطر کریدعطر creed

30 محصول مشابه

13,490,000 تومـان 16,400,000 تومـان -2,910,000 تومـان

1,000,000 تومـان

19,900,000 تومـان

منو