کپسول قهوه لاوازا Espresso Deciso

Lavazza Espresso Deciso Coffee Capsules

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lavazza

شاخه: کپسول قهوه

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-04-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کپسول قهوه لاوازا اسپرسو دسایسو

کپسول قهوه لاوازا مدل Espresso Deciso دارای وزنی 100 گرم بوده و دارای طعمی دلپذیر و رایحه‌ای جذاب است که دارای رست دارک و طعمی شدید بوده و منجر به حس شادابی خواهد شد.
این کپسول قهوه دارای طعمی شدید بوده و دارای ترکیبی جذاب از دانه‌های قهوه روبوستا و قهوه عربیکا است. کپسول این قهوه برای دستگاه‌های قهوه ساز حرفه‌ای و انواع مختلف قهوه ساز مناسب است.
کپسول قهوه اسپرسو دسایسو دارای طعم نرم شدید است. عطر این قهوه تداعی کننده روایح شرقی، کاکائو و چوبی بوده و همراه با طعمی شدید و مخملی همراه است. این کپسول‌ها سازگار با دستگاه‌های Nespresso® Original به جهت مصارف خانگی است.
ابعاد این بسته بندی برابر 3*8*18سانتی‌متر بوده و دارای رست دارک است. همان‌طور که اشاره شد میزان تفت کپسول قهوه اسپرسو دسایسو دارک بوده و غلظت مناسبی داشته و دارای طعمی ماندگار است.
این محصول حاوی 10 عدد کپسول قهوه بوده و دارای کرم تیره رنگ و مخملی است. این کپسول قهوه دارای طعمی متمایز و مخملی بوده و پس از استفاده عطر و طعم جذابی را برای شما فراهم خواهد ساخت.
کپسول قهوه Espresso Deciso محصولی از برند نامدار لاوازا و ساخت کشور ایتالیا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114414
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
وزن1000 گرم
ساخت کشورایتالیا
سایر توضیحاتدرجه روست دارک . مناسب برای دستگاه Nespresso Original برای مصارف خانگی . حاوی نت‌های معطر، کاکائو و چوبی . دارای شدت 10 . دارای کرم تیره و مخملی . ایده آل برای صبح . ترکیبی از قهوه روبوستا و عربیکا
نژادروبوستا . عربیکا
برچسب کپسول قهوه لاوازا, کپسول قهوه

نوشتن نظر

کپسول قهوه لاوازا Espresso Deciso

Lavazza Espresso Deciso Coffee Capsules

نوشتن نظر

منو