لوسیون بدن کالیستا Kylie

Calista Kylie Body Lotion

جزییات بیشتر

جدید

برند : Callista

شاخه: لوسیون و روغن بدن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

232,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی لوسیون بدن کالیستا کایلی

لوسیون بدن کالیستا مدل Kylie یک لوسیون خوب بوده که منجر به لطافت و تغذیه پوست می‌شود و می‌تواند در نهایت منجر به شادابی و زیبایی هر چه بیشتر پوست شود. این لوسیون بدن حاوی 5 روغن گیاهی بوده که این روغن‌ها باعث می‌شود تا این لوسیون مناسب برای استفاده بر روی صورت، بدن و دست‌ها شده و رطوبت و لطافت را برای پوست به ارمغان می‌آورند.
درون لوسیون کایلی از 5 روغن: آووکادو، آرگان، آفتابگردان، جوجوبا و شی باتر استفاده شده که تمامی این موارد دارای خاصیت‌های فوق العاده برای پوست هستند. لوسیون بدن کالیستا دارای ویتامین‌هایی همچون E و B5 بوده که می‌توانند زیبایی ماندگاری را برای پوست به ارمغان آورند.
با کمک لوسیون بدن Kylie پوست به خوبی آبرسانی می‌شود و رطوبت لازم درون پوست قفل می‎شود و به لطافت هر چه بیشتر پوست منجر می‌شود. این لوسیون بدن دارای روایحی همچون گل بنفشه، زنبق و رز بوده و می‌تواند به خوبی لطافت و نرمی را بر روی پوست ایجاد کند.
استفاده از این لوسیون بدن پس از حمام و یا در زمان‌هایی که خشکی پوست احساس می‌شود توصیه می‌شود و می‌تواند بلافاصله به پوست نفوذ کرده و عمل آبرسانی و نرمی پوست را به همراه داشته باشد. لوسیون بدن کایلی مناسب برای استفاده بر روی انواع پوست بوده و می‌تواند به خوبی از خشکی و کم آبی پوست جلوگیری کند.
لوسیون بدن Kylie محصولی از برند نامدار کالیستا و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115503
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایران
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبکل بدن
ویتامینE . B5
سایر توضیحاتنرمی، لطافت و تغذیه پوست . شادابی و زیبایی هر چه بیشتر پوست . حاوی روغن‌های آووکادو، آرگان، آفتابگردان، جوجوبا و شی باتر . آبرسانی و فراهم سازی رطوبت پوست . جلوگیری از خشکی و کم آبی پوست
عصارهگل بنفشه . گل زنبق . گل رز
برچسب لوسیون بدن, لوسیون بدن کالیستا

نوشتن نظر

لوسیون بدن کالیستا Kylie

Calista Kylie Body Lotion

نوشتن نظر

12 محصول مشابه

منو