لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge

Clinique Moisture Surge™ Hydrating Lotion

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی لوسیون پاک کننده صورت کلینیک برای افزایش رطوبت پوست

لوسیون پاک کننده صورت کلینیک مدل Moisture Surge یک لوسیون مایع بوده که کار آبرسانی به پوست را تثبیت می‌کند و پوست را صاف و درخشان می‌سازد. استفاده از این لوسیون پاک کننده به افراد با انواع پوست توصیه می‌شود. از جمله ترکیبات کلیدی این محصول می‌توان به آلوئه بیوفرمنت، کمپلکس HA و استیل گلوکزامین اشاره کرد.
مزایای اصلی این لوسیون پاک کننده آبرسانی و تصفیه کنندگی آن بوده و به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند. درون این لوسیون پاک کننده از عطر و الکل استفاده نشده و به صورت غیر آکنه زا است بدین معنا که پس از استفاده منجر به حساسیت پوستی نخواهد شد.
این محصول توسط متخصص پوست تست شده و استفاده از آن هیچگونه مانعتی ندارد. در کنار این امر لوسیون پاک کننده صورت کلینیک تست آلرژی را پشت سر گذاشته و این بدان معنا است که استفاده از آن منجر به آلرژی، التهاب و سوزش پوستی نخواهد شد.
این لوسیون پوست را با کمک آبرسانی مرطوب می‌کند و پوست را تسکین می‌دهد که این امر موجب می‌شود تا پوست آماده پذیرش سرم‌ها و کرم‌های پوستی شود. این لوسیون با کمک آب سوپر شارژ شده و پوست کم آب را فورا با افزایش رطوبت مواجه می‌سازد.
با کمک این لوسیون پوست برای 72 ساعت کامل هیدراته نگه داشته می‌شود و کنسانتره موجود در آن خطوط و چین و چروک‌های پوستی را برطرف می‌کند. وجود اسید هیالورونیک درون این لوسیون موجب می‌شود تا نگرانی‌های پوستی همچون کم آبی بدن، کسلی و خطوط و چین و چروک پوست از بین برود.
وجود تخمیر پروبیوتیک لاکتوباسیلوس می‌تواند نگرانی‌های پوستی همچون سرخی و تحریک پوست را از بین ببرد. تخمیر پروبیوتیک لاکتوباسیلوس به آرامی و آرامش پوست شما کمک می‌کند و از سد طبیعی پوست شما حمایت می‌کند که این امر به تقویت توانایی آن در دفاع از محرک‌های محیطی کمک می‌کند.

لوسیون پاک کننده صورت کلینیک برای افزایش رطوبت پوست

چرا پوست به سدیم هیالورونات نیاز دارد؟

این مرطوب کننده قوی به خوبی پوست شما را آبرسانی می‌کند و به تقویت سد رطوبت طبیعی پوست‌تان منجر می‌شود. با افزایش سن، منابع اسید هیالورونیک بدن کاهش می یابد به همین دلیل پر کردن مخزن پوست به حفظ حالت توپر بودن صورت و سلامت پوست کمک می‌کند.
تخصص برند کلینیک در این است که با استفاده از مرطوب کننده 100H به طور خودکار پوست‌تان دوباره آبرسانی و پر می‌شود. Moisture Surge™ 100H دارای دو نوع مختلف اسید هیالورونیک بوده تا به لایه‌های مختلف پوست شما نفوذ کند. آزمایش بالینی ثابت کرده که پس از استفاده این لوسیون به مدت 100 ساعت حتی پس از شستن صورت‌تان نیز این لوسیون به خوبی کار می‌کند.
دکتر میشل هنری، متخصص پوست مستقر در شهر نیویورک می‌گوید: استفاده از محصولات دارای اسید هیالورونیک، صرف نظر از نوع پوست شما امری ضروری است. زیرا این عنصر پوست شما را با آبرسانی حجیم می‌کند و باعث می‌شود خطوط و چین و چروک‌های ظریف پوست‌تان کمتر آشکار شوند.

لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge چه کاری انجام می‌دهد؟

  1. این لوسیون مایع می‌تواند با وجود کمپلکس آلوئه بیوفرمنت و HA به آبرسانی و تثبیت کنندگی پوست کمک کند که در این صورت پوست احساس انعطاف پذیری و آرامش بیشتری می‌کند.
  2. این لوسیون فورا پوست را با کمک آبرسانی پر می‌کند تا پوست احساس انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.
  3. لوسیون پاک کننده صورت کلینیک مویسچر سرج دارای فرمولی سبک وزن بوده که به راحتی جذب پوست می‌شود.
  4. این محصول با بافت تصفیه شده‌ای که دارد منجر به درخشندگی طبیعی پوست می‌شود.
  5. با استفاده از این لوسیون، پوست تمیز می‌شود و آماده پذیرش سرم‌ها و کرم‌هایی می‌شود که قرار است پس از این لوسیون مورد استفاده قرار گیرد.

Clinique Moisture Surge™ Hydrating Lotion

موارد اصلی موجود در لوسیون پاک کننده صورت کلینیک مویسچر سرج

  • کمپلکس آلوئه بیوفرمنت + HA: این کمپلکس آبرسان به دو صورت عمل می‌کند. اسید هیالورونیک به جذب رطوبت کمک می‌کند و این در حالی است که تخمیر زیستی آلوئه به حفظ آن کمک می‌کند.
  • هیالورونیک اسید: این ماده اتصال دهنده پوست به رطوبت بوده و به ایجاد یک "مخزن رطوبت" برای هیدراتاسیون ایده آل کمک می‌کند.
  • تخمیر زیستی آلوئه: ساخته شده با لاکتوباسیلوس، آب فعال آلوئه و پودر عصاره آلوئه با منبع مسئولانه و تایید شده. این ماده منحصر به فرد غنی از مواد مغذی بوده که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. یکی از مزایای فرآیند تخمیر این است که مولکول‌های بزرگ را به اندازه‌های کوچکتر می‌شکند که در این صورت بهتر جذب پوست می‌شوند.
  • استیل گلوکزامین: به صاف شدن بافت پوست کمک می‌کند.

ویژگی‌های لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge

  • دارای بافت مایع
  • آبرسانی و تصفیه کنندگی پوست
  • صافی و درخشندگی پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی آلوئه بیوفرمنت، کمپلکس HA و استیل گلوکزامین
  • بدون الکل و عطر
  • غیر آکنه‌زا
  • تست شده توسط متخصص پوست
  • گذراندن تست آلرژی
  • آماده سازی پوست برای سرم‌ها و کرم‌های پوستی
  • 72 ساعت هیدرانه نگه داشتن پوست
  • برطرف کردن کم آبی بدن، کسلی، خطوط و چین و چروک‌های پوستی
  • از بین بردن سرخی و تحریک پوست

لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge

نحوه استفاده از لوسیون پاک کننده صورت کلینیک به جهت افزایش رطوبت پوست

  1. در هنگام صبح و شب لوسیون را بر روی پوست تمیز خود استفاده کنید.
  2. با کمک انگشتان یا پد پنبه‌ای لوسیون را به صورت و گردن خود به صورت ضربه‌ای اعمال کنید.
  3. می‌توانید به عنوان کمپرس مرطوب برای تقویت هیدراتاسیون تسکین دهنده از این لوسیون استفاده کنید.
  4. روتین مراقبت پوستی خود را بعد از استفاده این کرم انجام دهید.

موارد موجود در لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، متیل اتر دی متیل سیلان، گلیسیرین، بوتیلن گلیکول، پنتیلن گلیکول، سدیم هیالورونات، اسکوالان، استیل گلوکزامین، کافئین، جلبک گلیدیلا، عصاره بامبوزا، لیزات تخمیر لاکتوباسیلوس، عصاره پیسوم ساتیوم، عصاره جو، عصاره جلبک، پلی ساکاریدهای برگ، تخمیر لاکتوباسیلوس، استرهای جوجوبا، ترهالوز، Pca سدیم، کاپریلیل گلیکول، اوره، ساکارز، پلی کواترنیوم-51، آکریلات ها/C10-30 آلکیل آکریلات متقاطع پلیمر، ستیل الکل، گلیسریل استئارات، پِلِکسیل، تری‌اس، تری‌اسه -32، هیدروکسید سدیم، گلوکزامین Hcl، اسید سیتریک، پلی سوربات 20، اسید استئاریک، Bht، دی سدیم ادتا، اسید سوربیک، سوربات پتاسیم، کلرفنزین، بنزوات سدیم، فنوکسی اتانول و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید لوسیون پاک کننده صورت کلینیک برای افزایش رطوبت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117393
حجم200 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستانواع پوست
ماندگاری۷۲ ساعت
مناسبصورت
سایر توضیحاتآبرسانی و تصفیه کنندگی پوست . صافی و درخشندگی پوست . غیر آکنه‌زا . آماده سازی پوست برای سرم‌ها و کرم‌های پوستی . برطرف کردن کم آبی بدن، کسلی، خطوط و چین و چروک پوستی . از بین بردن سرخی و تحریک پوستی
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهآلوئه ورا
برچسب لوسیون پاک کننده صورت کلینیک, لوسیون پاک کننده صورت

نوشتن نظر

لوسیون پاک کننده صورت کلینیک Moisture Surge

Clinique Moisture Surge™ Hydrating Lotion

نوشتن نظر

14 محصول مشابه

منو