محلول ضد لک کلینیک Anti-Blemish Solutions

Clinique Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی محلول ضد لک کلینیک برای انواع پوست

محلول ضد لک کلینیک مدل Anti-Blemish Solutions یک لایه‌بردار مایع با اسید سالیسیلیک بوده که به شفاف‌تر شدن و در عین حال کنترل درخشندگی پوست کمک می‌کند. این محلول لایه بردار سلول‌های سطحی مرده را از بین می‌برند و چربی اضافی را که می‌تواند منجر به جوش بر روی پوست شود، کاهش می‌دهد.
استفاده از این محلول مناسب برای انواع پوست چرب، روغنی، خشک و بسیار خشک است. این محلول به جهت درمان لک‌ها از روی پوست‌های مستعد لک فرموله شده است. این لوسیون لایه بردار مات کننده کار پاکسازی پوست را آن هم با از بین بردن لک انجام می‌دهد. به طور منظم از این محلول استفاده کنید تا شاهد کاهش لک‌های فعال خود باشید.
از جمله مواد تشکیل دهنده کلیدی درون این محلول می‌توان به لایه بردارهای ضد آکنه سالیسیلیک اسید و استیل گلوکزامین اشاره کرد که به پاکسازی سلول‌های مرده پوستی که می‌توانند به مسدود شدن منافذ پوست منجر شوند، کمک می‌کنند.
ترکیبات کنترل کننده روغن از جمله عصاره جلبک لامیناریا ساکارینا به جلوگیری از تجمع روغن بر روی پوست که می‌تواند منجر به جوش شود کمک می‌کند. سیلیس چربی‌های اضافی را برای مات کردن پوست جذب می‌کند. بهترین راه برای کنترل جوش‌ها یک روال ثابت و بدون تحریک است. هر مرحله از سیستم پاکسازی پوست یک هدف کلی دارد که شامل پاکسازی، لایه برداری و درمان است.

محلول ضد لک کلینیک برای انواع پوست
این محلول ضدلک یک محصول روشن کننده بوده که به خوبی ترشح چربی بیش از حد بر روی پوست را کاهش می‌دهد و درخششی طبیعی را برای پوست فراهم می‌آورد. با مصرف مرتب این محلول می‌توانید تنها با گذشت چند روز متوجه کاهش لک‌های صورت خود شوید. این محصول دارای فرمولی ملایم بوده و عملکردی فوق العاده دارد.
این محلول در طول یک هفته 48 درصد، در طول چهار هفته 55 درصد، در طول شش هفته 73 درصد و در طول دوازده هفته 81 درصد به کاهش لک‌های فعال پوستی کمک می‌کند. این لایه بردار ضد آکنه با کمک سالیسیلیک اسید و استیل گلوکزامین به پاکسازی سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و از تجمع روغن بر روی پوست جلوگیری می‌کند.
این محصول تست آلرژی را گذرانده و 100% بدون آلرژی است. درون این محصول از عطر، روغن و چربی استفاده نشده و غیر آکنه‌زا است بدین معنا که پس از استفاده منجر به ایجاد جوش بر روی پوست نمی‌شود و هیچگونه مشکلی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

چرا باید از محلول ضد لک کلینیک Anti-Blemish Solutions استفاده کرد؟

این محلول کار لایه برداری پوست‌های چرب را انجام می‌دهد و چربی اضافی روی پوست را که می‌تواند منجر به جوش شود کاهش می‌دهد. منافذ پوست را به خوبی پاکسازی می‌کند و جلوه آن را بر روی صورت طبیعی می‎سازد و در نهایت درخشندگی اضافی بر روی پوست را کنترل می‌کند.
این فرمول دارویی کار لایه برداری را انجام می‌دهد و چربی اضافی موجود بر روی پوست که منجر به ایجاد جوش می‌شوند را کاهش می‌دهد. این لوسیون لایه بردار مات کننده در دو مرحله به پاکسازی پوست کمک می‌کند و حاوی مواردی است که با آکنه‌ها و جای جوش مبارزه می‌کند. با استفاده منظم در عرض 3 روز می‌توانید شاهد کاهش 37 درصدی لک‌های فعال باشید.

Clinique Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion

ویژگی‌های محلول ضد لک کلینیک برای انواع پوست

  • لایه بردار پوست
  • حاوی اسید سالیسیلیک
  • کمک به شفافیت پوست
  • کنترل درخشندگی پوست
  • از بین بردن سطوح مرده پوستی
  • کاهش چربی اضافی پوست
  • مناسب برای انواع پوست چرب، روغنی، خشک و بسیار خشک
  • فرموله شده برای درمان لک‌ها از روی پوست‌های مستعد لک
  • از بین بردن لک پوستی
  • حاوی عصاره جلبک لامیناریا ساکارینا
  • روشن کننده پوست
  • بدون آلرژی
  • بدون عطر، روغن و چربی
  • غیر آکنه‌زا
  • حاوی عصاره فندق جادوگر

نحوه استفاده از محلول ضد لک کلینیک Anti-Blemish Solutions

  1. می‌توانید دو بار در روز و در هنگام صبح و شب از این محلول ضد لک استفاده کنید.
  2. پیش از استفاده خوب محلول را تکان دهید.
  3. محلول را بر روی پنبه بمالید و به آرامی آن را بر روی صورت و گردن اعمال کنید.
  4. این محصول تنها برای استعمال خارجی توصیه می‌شود بنابراین از آن بر روی نواحی چشم و لب‌ها استفاده نکنید.

*در صورت بروز خشکی یا پوسته پوسته شدن پوست مصرف محصول را کاهش دهید.
*پس از پاک شدن لکه‌ها از روی صورت باز هم برای مراقبت‌های پیشگیرانه استفاده از محلول را ادامه دهید.

محلول ضد لک کلینیک Anti-Blemish Solutions

موارد موجود در محلول ضد لک کلینیک انتی بلمیش سلوشنز

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، دنات الکل، نایلون-12، اسید سالیسیلیک، بوتیلن گلیکول، عصاره فندق جادوگر، عصاره جلبک لامیناریا ساکارینا، کافئین، ساکارز، گلیسیرین، استیل گلوکزامین، سوربیتول، سوربیتول، سولفات دریایی، آب دریا 10-هیدروکسیدکانوئیک اسید، سیلیس، دی سدیم ادتا، بنزالکونیوم کلرید و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید محلول ضد لک کلینیک مناسب انواع پوست را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117388
حجم125 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستانواع پوست
مناسبصورت
سایر توضیحاتلایه بردار پوست . حاوی اسید سالیسیلیک . کمک به شفافیت پوست و کنترل درخشندگی پوست . از بین بردن سلول‌های مرده پوستی . کاهش چربی اضافی پوست . درمان لک‌ها از روی پوست‌های مستعد لک . غیر آکنه‌زا
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهجلبک لامیناریا ساکارینا . فندق جادوگر
برچسب محلول ضد لک کلینیک, محلول ضد لک

نوشتن نظر

محلول ضد لک کلینیک Anti-Blemish Solutions

Clinique Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion

نوشتن نظر

14 محصول مشابه

منو