فوم شستشو مای سبوفارما Tea Tree Oil

My Tea Tree Oil Washing Foam

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی فوم شستشو مای سبوفارما با عصاره روغن درخت چای

فوم شستشو مای سبوفارما مدل Tea Tree Oil یک فوم شوینده مناسب برای پوست‌های چرب و دارای آکنه است. این فوم شستشو دارای مواد مغذی قوی بوده که دارای خاصیت ضد التهابی است و پس از استفاده منجر به التهاب و قرمزی پوست نخواهد شد.
این فوم شوینده به رفع سریع جوش‌های پوستی کمک می‌کند و به خوبی آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد. این فوم شستشو ضد آلودگی پوستی بوده و به سازگار با پوست‌های چرب طراحی شده است. با کمک این فوم شستشو که 150 میلی لیتر حجم دارد می‌توانید به خوبی  پوست خود را از هر نوع آلودگی پاک کنید.
این فوم شوینده در پاکسازی پوست موثر بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریال است. با استفاده از این فوم شستشو التهابات پوستی از بین می‌رود و کار محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب همچون آسیب‌های محیطی فراهم آورده می‌شود که در این صورت چین و چروک‌های پوستی نیز کاهش پیدا می‌کنند.
این فوم شستشو متناسب با PH بدن طراحی شده و سازگار با انواع پوست چرب است. این محصول بدون پارابن و صابون طراحی شده و توصیه می‌شود افرادی که دارای پوستی چرب و دارای آکنه هستند از آن استفاده کنند. این فوم شوینده صورت نوع خاصی از پاک کننده بوده که متناسب برای افراد با پوست‌های مختلطف، چرب و مستعد آکنه طراحی شده است.
این فوم شوینده به صورت عمقی پوست صورت را پاکسازی می‌کند و به از بین بردن چربی اضافه پوست و آلودگی‌های مختلف پوستی کمک می‌کند. درون این فوم شوینده از روغن درخت چای استفاده شده که یک پاک کننده بسیار قوی است و دارای خاصیت ضد التهابی است که می‌تواند علاوه بر از بین بردن جوش‌ها منجر به آبرسانی مطلوب پوست شود.

چرا باید از فوم شستشو مای سبوفارما Tea Tree Oil استفاده کرد؟

این فوم شوینده یک فوم ساده نبوده و پس از استفاده پوست را خشک نمی‌کند بلکه منجر به آبرسانی پوست‌ها به خصوص پوست‌های چرب و دارای آکنه می‌شود که در این صورت پوست پس از شستشو دچار شفافیت و زیبایی طبیعی خواهد شد و از براقیت پوست در هنگام چربی پوست جلوگیری می‌کند. از آنجایی که موارد موجود درون این فوم شوینده مغذی و مرطوب کننده هستند به همین دلیل می‌توان آن را بر روی پوست‌های چرب و دارای آکنه که مراقبت از آنها سخت است استفاده کرد.
درون این فوم شستشو از روغن درخت چای استفاده شده که از این عصاره  به جهت از بین بردن جوش استفاده می‌شود و مناسب برای پوست‌های چرب و دارای آکنه است بدین منظور که پس از گذشت مدت زمانی پوست شفافیت طبیعی خود را به دست می‌آورد و جوش‌های پوستی از بین می‌رود. علاوه بر یان موارد منافذ باز پوستی نیز به خوبی پاکیزه می‌شود و پوست به حالت طبیعی خود باز می‎گردد.

ویژگی‌های فوم شستشو مای سبوفارما روغن درخت چای

  • پاکسازی پوست
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب
  • محافظ پوست در برابر عوامل محیطی
  • کاهش چین و چروک‌های ریز پوستی
  • دارای PH مناسب با پوست
  • بدون صابون و پارابن
  • مناسب پوست‌های چرب و دارای آکنه
  • حاوی روغن درخت چای

نحوه استفاده از فوم شستشو مای سبوفارما Tea Tree Oil

  1. صورت خود را خیس کنید.
  2. به مقدار کافی فوم را بر روی کف دست خودریخته و سپس فوم را بر روی صورت‌تان پخش کنید.
  3. فوم را به خوبی بر روی پوست ماساژ دهید.
  4. پوست را با آب گرم بشویید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از برخورد آن با چشم و سایر زخم‌ها خودداری کنید.

موارد موجود در فوم شستشو مای اگزوفارما تی تری اویل

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب دیونیزه، سدیم لارت سولفات، گلیسیرین، کوکامیدوپریول بتان، هیلورونیک اسید، پروتئین شیر هیدرولیز شده، دی سدیم ادتا، پرفیوم سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات اشاره کرد.

شما می‌توانید فوم شستشو مای سبوفارما با عصاره روغن درخت چای را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده رسمی برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117139
بافتفومی
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستچرب . دارای آکنه
ساخت کشورآلمان
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتپاکسازی پوست . دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب . محافظ پوست در برابر عوامل محیطی . کاهش چین و چروک‌های ریز پوستی . دارای PH مناسب با پوست . بدون صابون . مناسب پوست‌های چرب و دارای آکنه
پارابنندارد
عصارهروغن درخت چای
برچسب فوم شستشو, فوم شستشو مای

نوشتن نظر

فوم شستشو مای سبوفارما Tea Tree Oil

My Tea Tree Oil Washing Foam

نوشتن نظر

15 محصول مشابه

منو