ادو تویلت مردانه پل اسمیت Sunshine 2016

Paul Smith Sunshine 2016 For Men Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Paul Smith

شاخه: عطر پل اسمیت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-12

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر مردانه پل اسمیت سانشاین 2016

عطر مردانه پل اسمیت مدل Sunshine 2016 از خانواده مرکبات، روایح تازه، ادویه‌ای، معطر، چوبی و میوه‌ای بوده و درون آن از رایحه رازیانه استفاده شده و طعمی تند و شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر معطر-تند سانشاین 2016 محصولی از برند مشهور پل اسمیت بوده که برای اولین بار در سال 2016 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان به خصوص فصل تابستان است. طراحی این عطر توسط طراحان نامداری همچون دومیتل میشالون برتیر (Domitille Michalon Bertier) و آنه فلیپو (Anne Flipo) انجام شده است.
رنگ‌های آبی، صورتی و نارنجی هیجان‌انگیز آسمان تابستانی الهام‌بخش نسخه‌های محدود Paul Smith Sunshine For Women و Sunshine For Men در سال 2016 بود. با بسته بندی الهام گرفته از طبیعت، Paul Smith Sunshine For Women دارای آسمانی استوایی در هنگام غروب خورشید است تا گرما و حسی رمانتیک را بازتاب دهد در حالی که Sunshine For Men دارای رنگ‌هایی است که طلوع خورشید را نشان می‌دهد تا طبیعت شفاف، روشن و پر انرژی آن را منعکس کند.
عطرسازان Domitille Bertier و Anne Flipo با همکاری یکدگیر نسخه مردانه Paul Smith Sunshine را ایجاد کردند که ترکیب از روایح گریپ فروت تابستانی و ترد با میوه‌های ستاره‌ای آبدار و ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه و گشنیز بوده که همراه با چوب سرو گرم و مردانه ترکیب شده‌اند تا عطری را ایجاد کنند که به همان اندازه انرژی‌زا و احساسی باشد.
نت آغازین عطر سانشاین 2016 ترکیبی از روایح گریپ فروت، برگ گشنیز و فلفل سیاه بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح گشنیز، جوزهندی و میوه ستاره‌ای را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح رازیانه، چوب سدر، صمغ کندر و خزه است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر مردانه Paul Smith Sunshine 2016

نت آغازی: گریپ فروت، برگ گشنیز و فلفل سیاه

نت میانی: گشنیز، جوزهندی و میوه ستاره‌ای

نت پایانی: رازیانه، چوب سدر، صمغ کندر و خزه

شما می‌توانید ادو تویلت مردانه پل اسمیت سانشاین 2016 را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Paul Smith تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117679
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهمرکبات . روایح تازه . ادویه‌ای . معطر . تند . رازیانه . چوبی . میوه‌ای . شیرین
گروه بویاییمعطر تند
طبعگرم
نت آغازینگریپ فروت . برگ گشنیز . فلفل سیاه
نت میانیگشنیز . جوزهندی . میوه ستاره‌ای
نت پایهرازیانه . چوب سدر . صمغ کندر . خزه
عطرسازDomitille Michalon Bertier . Anne Flipo
سال عرضه2016
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو تویلت پل اسمیت, عطر مردانه پل اسمیت

نوشتن نظر

ادو تویلت مردانه پل اسمیت Sunshine 2016

Paul Smith Sunshine 2016 For Men Eau de Toilette

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو