ادو تویلت زنانه پل اسمیت Sunshine 2016

Paul Smith Sunshine 2016 For Women Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Paul Smith

شاخه: عطر پل اسمیت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه پل اسمیت سانشاین 2016

عطر زنانه پل اسمیت مدل Sunshine 2016 از خانواده مرکبات، گلی، پودری، چوبی، میوه‌ای، روایح تازه و معطر بوده و درون آن از روایح گل سفید و گل رز استفاده شده و طعمی تند و طبعی معتدل دارد.
عطر گلی-میوه‌ای سانشاین 2016 محصولی از برند مشهور پل اسمیت بوده که برای اولین بار در سال 2016 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام وینسنت شالر (Vincent Schaller) انجام شده است.
رنگ‌های آبی، صورتی و نارنجی هیجان‌انگیز آسمان تابستانی الهام‌بخش نسخه‌های محدود Paul Smith Sunshine For Women و Sunshine For Men در سال 2016 بود. با بسته بندی الهام گرفته از طبیعت، Paul Smith Sunshine For Women دارای آسمانی استوایی در هنگام غروب خورشید است تا گرما و حسی رمانتیک را بازتاب دهد در حالی که Sunshine For Men دارای رنگ‌هایی است که طلوع خورشید را نشان می‌دهد تا طبیعت شفاف، روشن و پر انرژی آن را منعکس کند.
Sunshine For Women دارای رایحه‌ای میوه‌ای و گلی بوده که با رایحه‌های شیرین گریپ فروت و هلو آبدار، گل رز، یاسمن و گل صد تومانی و پایه‌ای از چوب صندل و مشک ساخته شده است. این عطر توسط عطرساز وینسنت اسکالر ساخته شده است.
نت آغازین عطر سانشاین 2016 ترکیبی از روایح گریپ فروت صورتی، هلو و ترنج بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح گل یاسمن، گل رز بلغاری و گل صدتومانی را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح چوب صندل و مشک است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه Paul Smith Sunshine 2016

نت آغازی: گریپ فروت صورتی، هلو و ترنج

نت میانی: گل یاسمن، گل رز بلغاری و گل صدتومانی

نت پایانی: چوب صندل و مشک

شما می‌توانید ادو تویلت زنانه پل اسمیت سانشاین 2016 را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Paul Smith تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117678
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهمرکبات . گل سفید . گل رز . گلی . پودری . چوبی . میوه‌ای . روایح تازه . تند . معطر
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعمعتدل
نت آغازینگریپ فروت صورتی . هلو . ترنج
نت میانیگل یاسمن . گل رز بلغاری . گل صدتومانی
نت پایهچوب صندل . مشک
عطرسازVincent Schaller
سال عرضه2016
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو تویلت پل اسمیت, عطر زنانه پل اسمیت

نوشتن نظر

ادو تویلت زنانه پل اسمیت Sunshine 2016

Paul Smith Sunshine 2016 For Women Eau de Toilette

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو