ادو تویلت ویکتورینوکس First Snow

Victorinox Swiss Army First Snow Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Victorinox

شاخه: عطر ویکتورینوکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-08

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه ویکتورینوکس سوییس آرمی فرست اِسنو

عطر زنانه ویکتورینوکس سوییس آرمی مدل First Snow از خانواده چوبی ، سبز، معطر و مرکبات بوده و درون آن از روایح وانیل، کافور، گل سفید، مشک و کهربا استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر گلی-سبز فرست اِسنو محصولی از برند مشهور ویکتورینوکس سوییس آرمی بوده که برای اولین بار در سال 2021 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول پاییز و زمستان است.
عطر First Snow به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای ویکتورینوکس سوییس آرمی در سال 2021 معرفی شد. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام آنه آیو (Ane Ayo) انجام شده است.
First Snow عطری آرام و مجلل با زیبایی طبیعی است. این عطر با الهام از سکون اولین دانه‌های برف، آرام و در عین حال پر از نوید است. منظره‌ای از برف سوئیسی در نور شب، شما را به صحنه‌ای آرام زمستانی می‌برد، جایی که می‌توانید با یک فنجان چای گرم در داخل منزل استراحت کنید، در حالی که دانه‌های برف ظریف بیرون شاخه‌های درخت را در آغوش گرفته‌اند. روایح نت‌های تازه چای سفید به قلب غنی وانیلی باز می‌شود و رد مشک سفید خامه‌ای را به جا می‌گذارد. با استفاده از این عطر در رایحه آرام و ملایم آن بپیچید و لحظه آرامش را در آغوش بگیرید.

ادکلن زنانه ویکتورینوکس سوییس آرمی فرست اِسنو
عطر First Snow اولین روایح خود را با نت‌های تمیز و تازه چای سفید درخشان همراه با لهجه‌های آرامش بخش و یخی اکالیپتوس آغاز می‌کند. در میانه‌های روایح این عطر با تزریق زیستی غنی وانیل و رنگ نارنجی پرتقال حس نرمی و حساسی آشکار می‌شود. همانطور که این روایح کمرنگ می‎شوند  در انتها روایح زیبای مشک سفید خامه‌ای و دانه تونکا به طور معمایی تا انتها باقی می‌ماند.
نت آغازین عطر فرست اِسنو مرکب از روایح چای سبز و اکالیپتوس بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح شکوفه پرتقال و وانیل است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح لوبیا تونکا و مشک سفید تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر First Snow محصولی از برند نامدار ویکتورینوکس سوییس آرمی و ساخت کشور سوییس است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Victorinox Swiss Army First Snow

نت آغازی: چای سبز و اکالیپتوس

نت میانی: شکوفه پرتقال و وانیل

نت پایانی: لوبیا تونکا و مشک سفید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116052
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهچوبی . وانیل . کافور . گل سفید . سبز . شیرین . معطر . مشک . کهربا . مرکبات
گروه بویاییگلی سبز
طبعگرم
نت آغازینچای سبز . اکالیپتوس
نت میانیشکوفه پرتقال . وانیل
نت پایهلوبیا تونکا . مشک سفید
عطرسازAne Ayo
سال عرضه2021
مبدا برندسوییس
برچسب ادو تویلت ویکتورینوکس, عطر زنانه ویکتورینوکس

نوشتن نظر

ادو تویلت ویکتورینوکس First Snow

Victorinox Swiss Army First Snow Eau de Toilette

نوشتن نظر

منو