ادو پرفیوم فردریک مال Geranium Pour Monsieur

Frederic Malle Geranium Pour Monsieur Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Frederic Malle

شاخه: عطر فردریک مال

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-17

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر مردانه فردریک مال جرینیوم پور میسیو

عطر مردانه فردریک مال مدل Geranium Pour Monsieur از خانواده معطر، روایح تازه، ادویه‌ای، سبز، گیاهی و پودری بوده و درون آن از روایح گل رز، رازیانه و کهربا استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد.
عطر معطر-تند جرینیوم پور میسیو محصولی از برند مشهور فردریک مال بوده که برای اولین بار در سال 2009 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان است.
طراحی عطر Geranium Pour Monsieur توسط طراح نامداری به نام دومینیک روپیون (Dominique Ropion) انجام شده است.
الهام برای نسخه جدید فردریک مال از کار روی صابون Anterenea سرچشمه می‌گیرد که یادآور صابون‌های قدیمی و مجلل دوران کودکی او است. در حالی که او در حال ایجاد این فرمول بود، توجه او توسط جوهر شمعدانی جلب شد که به تجربه بویایی این عطر خالص و پیچیده کمک می‌کند. عطر جدید مجموعه فردریک مال - Geranium Pour Monsieur مطمئنا جایگزین جدیدی برای مردانی است که به دنبال طراوت فوق العاده شیک ترکیب شده از اسانس‌های طبیعی با فن آوری‌های مدرن هستند.

ادکلن مردانه فردریک مال جرینیوم پور میسیو
داستان در مورد آخرین نسخه برای مردان با این ماده دقیق (شمعدانی) آغاز می‌شود. با همکاری عطرساز Dominique Ropion، این عطر جدید برای ترکیب مواد مجلل و مردانه حول موضوع اصلی یعنی شمعدانی ایجاد شد. ایده رایحه تمیز و خالص با رایحه طراوت ماندگار از رایحه‌های شمعدانی چینی به همراه رودینول (ماده تازه و معطر استخراج شده از شمعدانی چینی)، مخلوط با بادیان و نعناع ایجاد شده است. ادویه‌های موجود در ترکیب به ترکیب مردانه و زیبا (میخک و دارچین)، همراه با چوب صندل و نوع جدیدی از مشک سفید کمک می‌کنند که جلوه‌ای تازه و پیچیده ماندگار را حفظ می‌کند.
جالب‌ترین مورد در خصوص این عطر این است که فرمول حاوی نت‌های طبیعی است که با یک فناوری جدید تقویت شده است. دارچین توسط CO2 استخراج شد و نعناع به طور خاص به صورت مولکولی به مطلق نعناع تقطیر می‌شود. Geranium Pour Monsieur عطر عصر جدید است که ترکیبی از مواد طبیعی با دوران دیجیتال است. Dominique Ropion آرزو داشت که یک مسیر عمیق و پیچیده ایجاد کند و عطر را با ترکیبی عجیب از رزینوئید بخور و بنزوئین سیتراکس سیامی غنی کند.
از جمله ویژگی‌های مهم این عطر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای روایح نعناع تازه، ترد و با کیفیت بالا
  • دارای ترکیب استادانه
  • دارای روایح شفاف و آرامش بخش
  • عطری خنثی از نظر جنسیت

نت آغازین عطر جرینیوم پور میسیو مرکب از روایح نعناع، گل شمعدانی و بادیان ختایی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح میخک صدپر و دارچین است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک، چوب صندل، بخورهای خوشبو، سیتراکس و صمغ بنزوئین تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد. 

معرفی نت‌های عطر مردانه Frederic Malle Geranium Pour Monsieur

نت آغازی: نعناع، گل شمعدانی و بادیان ختایی

نت میانی: میخک صدپر و دارچین

نت پایانی: مشک، چوب صندل، بخورهای خوشبو، سیتراکس و صمغ بنزوئین

شما می‌توانید ادو پرفیوم مردانه فردریک مال جرینیوم پور میسیو را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Frederic Malle تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117934
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمعطر . روایح تازه . ادویه‌ای . سبز . تند . گل رز . رازیانه . کهربا . گیاهی . پودری
گروه بویاییمعطر تند
طبعگرم
نت آغازیننعناع . گل شمعدانی . بادیان ختایی
نت میانیمیخک صدپر . دارچین
نت پایهمشک . چوب صندل . بخورهای خوشبو . سیتراکس . صمغ بنزوئین
عطرسازDominique Ropion
سال عرضه2009
مبدا برندفرانسه
برچسب عطر مردانه فردریک مال, ادو پرفیوم فردریک مال

نوشتن نظر

ادو پرفیوم فردریک مال Geranium Pour Monsieur

Frederic Malle Geranium Pour Monsieur Eau de Parfum

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو