ادو پرفیوم سو عود Ouris

SoOud Ouris Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : SoOud

شاخه: عطر سو عود

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه سو عود اوریس

عطر زنانه سو عود مدل Ouris از خانواده میوه‌ای، پودری، چوبی، گلی، معطر و بالزامیک بوده و درون آن از روایح وانیل، عسل و بادام استفاده شده و طبعی معتدل دارد.
عطر معطر-تند اوریس محصولی از برند مشهور سو عود بوده که برای اولین بار توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و پاییز است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام استفان هامبرت لوکاس (Stéphane Humbert Lucas) انجام شده است.
اوریس ("عالی") سمفونی از رنگ‌های پروانه‌ای است که شامل نت‌های هلو، آلو و انگور سیاه، یاس، بادام و گرده است. این پالت زیبای زنانه حاوی نت‌های اضافی از عسل، تاگت، یاس، سدر سفید، زنبق، چوب صندل، وانیل و تونکا است.
نت‌های درون عطر اوریس مرکب از روایح هلو، عسل سفید، وانیل، بادام، آلو، لوبیا تونکا، انگورفرنگی سیاه، گل زنبق، گل جعفری، چوب صندل، گل یاسمن و چوب سدر ویرجینا است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه SoOud Ouris

نت اصلی: هلو، عسل سفید، وانیل، بادام، آلو، لوبیا تونکا، انگورفرنگی سیاه، گل زنبق، گل جعفری، چوب صندل، گل یاسمن و چوب سدر ویرجینا

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه سو عود اوریس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند SoOud تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117833
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمیوه‌ای . شیرین . وانیل . پودری . عسل . بادام . چوبی . گلی . معطر . بالزامیک
گروه بویاییگلی میوه ای گورماند
طبعمعتدل
نت پایههلو . عسل سفید . وانیل . بادام . آلو . لوبیا تونکا . انگورفرنگی سیاه . گل زنبق . گل جعفری . چوب صندل . گل یاسمن . چوب سدر ویرجینا
عطرسازStéphane Humbert Lucas
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم سو عود, عطر زنانه سو عود

نوشتن نظر

ادو پرفیوم سو عود Ouris

SoOud Ouris Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو