ادو پرفیوم سو عود Nur

SoOud Nur Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : SoOud

شاخه: عطر سو عود

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه سو عود نور

عطر زنانه سو عود مدل Nur از خانواده گیاهی، پودری، معطر، چرمی، دودی، حیوانی، روایح تازه و ادویه‌ای بوده و درون آن از روایح کهربا، وانیل و گل زنبق استفاده شده و طبعی گرم دارد.
عطر معطر-تند نور محصولی از برند مشهور سو عود بوده که برای اولین بار توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول پاییز و زمستان است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام استفان هامبرت لوکاس (Stéphane Humbert Lucas) انجام شده است.
عطر نور یا لایت یک رایحه مرواریدی-پودری از کهربا بوده و دارای روایح گرانبها، ظریف و تصفیه شده است. این عطر حاوی نت‌هایی از لیمو، بخور، درمنه، بابونه، سدر، زردآلو، ریشه زنبق، مشک، کهربا، چرم روسی و وانیل ماداگاسکار است.
نت‌های درون عطر نور مرکب از روایح بابونه، چرم، زردآلو، درمنه، بخورهای خوشبو، وانیل، ریشه زنبق زرد، لیموشیرین آمالفی، مشک، کهربا، درخت سدر ویرجینا است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه SoOud Nur

نت اصلی: بابونه، چرم، زردآلو، درمنه، بخورهای خوشبو، وانیل، ریشه زنبق زرد، لیموشیرین آمالفی، مشک، کهربا، درخت سدر ویرجینا

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه سو عود نور را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند SoOud تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117832
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگیاهی . کهربا . پودری . معطر . چرم . دودی . حیوانی . وانیل . روایح تازه . ادویه‌ای . گل زنبق
گروه بویاییمعطر تند
طبعگرم
نت پایهبابونه . چرم . زردآلو . درمنه . بخورهای خوشبو . وانیل . ریشه زنبق زرد . لیموشیرین آمالفی . مشک . کهربا . درخت سدر ویرجینا
عطرسازStéphane Humbert Lucas
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم سو عود, عطر زنانه سو عود

نوشتن نظر

ادو پرفیوم سو عود Nur

SoOud Nur Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو